Dün okul gezisı ile vialand a gittim. Sevgili Tonguç'um da 1 günlük bir okul kaçamağı ile gezimize katıldı. Çok güzel eğlenceli bir gezi oldu. En güzeli Tonguç çok mutlu oldu.

Tonguç daha yeni yeni farkediyor kendini. Kendine özgüveni, çevresiyle iletişimi, kendini ifade edişi çok da güzelleşti. Anlam veremediği, maruz kaldığı yoğun ilgiye artık kendince yorumlar bile yapıyor. Bana okula giderken dedi ki,
"Şimdi kızlara bir haller olacak.
 Şapka aldın mı anne yanına? "
önce anlamadım ama sonra çooook güldüm.


Romantik çocuk aynı zamanda ilerde yaşlanırsam bana bakacağını söylüyor, çocuklarına benim bakmamı istiyor, hatta bu konuda dua ediyor çocukları iyi olsun da beni üzmesinler miş :)
çok katlı bir apartman yapıcak bir katında kendi, bir katında anne ve babası bir katında da Elif oturacak mış:)
Hala tek arzusu Pilot olmak olsa da arada Hem pilot hem doktor ya da Hem pilot hem de .... gibi meslekler seçebiliyor ama pilot olma hayali hiç değişmiyor :)
İlerde bir çok şey icat etmek istiyor ve buna inanıyor :)
Kardeşine çok kızıyor ama ona hiç kıyamıyor :)
Oyun oynamayı çok seviyor :)
Her gün kitap okuyor:)
Babası bu gece olduğu gibi bazı geceler geç gelebiliyor o zaman bu duruma gerçekten çok üzülüyor
Yiyecek israfını sevmiyor tabağında bir şey kaldığında yalvarırcasına bize ısrar ediyor anne nolur siz bitirin diye :)



Bu gün ilk kez markete gitti tek başına :)
Velhasıl Tonguç Büyüyor..

Rabbim yolundan ayırmasın bahtını da kendi gibi güzel kılsın

0 yorum: