En kabak Haller



2 kardeşin traş sonrası halleri


ahhhh gözlerimizi yaşartan, bu günleri de görebilecek miydik dedirten o dakikalar :)




















Tonguç'un öğretmenine yaptığı Öğretmenler günü tebriği

Yine uzun bir ara. Bu uzun aralar nedense bitmiyor bir türlü. Oysa yazmayı, fotograflara bakıp hislenmeyi ne çok severiz biz.
Kısa bir özetle:

Bayramın 3. günü Tonguç ta başlayan kusma ishal durumları bana, Baba Tonguç'a ve nihayet Elif kızıma da geçince işler bozuldu. Uzunca bir zaman kendimize gelemedik. Kah eve doktor geldi kah biz soluğu doktor da bulduk. Biz neyse de Elif kilo verdi küçüldü çok acı çekti.
şükür ki atlattık hepsini. Ne olduğunu anlamadığımız bir hastalık dönemiydi yine. Tahliller temiz vücutlar ağrı sancı içinde. Neden kaynaklanığını tam olarak bilemediğimiz bir kaos.

Okul da bu yıl, şimdiye kadar hiç olmadığı kadar evrak işleri var. Bitmiyor resmen onu yap bunu yap ama yok yine yeni bir şeyler çıkıyor. Kağıt doldurmak bir nefrete kabusa dönüştü artık benim için. Mesleğimden soğudum resmen. Anlamını ve ne işe yaradığını bilmediğimiz bir sürü form- anket var. Derse gir çık yok. Bunlarla uğraşmak daha çok zaman alıyor ve keyif kaçırıyor malesef.

İşten güçten, Nazlı Elif ten, İçine sığmayan Tonguç tan ve yüzüne hasret kaldığım biricik eşimden, zaman ayıramadığım kendimden yazamadım bir türlü yazamıyorum. Öğretmenler günü geldi geçti yazamadım.

Başka neler oldu?

Elif kızımın saçlarını kestirdik kabak kafa oldu :)

Tonguç la dün akvaryuma gittik çok güzel zaman geçirdik, ikimizde çok mutlu olduk.
Okulda açlıktan ölen çocukları izlemiş onlara nasıl yardım edebileceğini soruyor ve sürekli dua ediyor onlara :)
Bizden araba istiyor bu konuda kendinden de özveri de bulunup oyuncak yerine para biriktirip büyüük araba alalım anne diyor :)
Şikayet etmesini öğrenmiş eve her geldiğim de "qanne sana Elifi şikayet ediyorum diye cümleler kuruyor.
Yemeklerini kendi yiyor ve her gün çeşitlerine yenilerini ekliyor :)


Meğer biz Tonguç'u paradan uzak tuttuğumuzdan bilmezmiş Tonguç bozuk paranın ne olduğunu. Yolda lazım olunca anne neden para bozulmuş diye sordu :) gülmekten bir şey diyemedik çocuğa :) o da haklı tabi. Sence neden dedim? Çantan da çok kaldığı için olabilir dedi :)

Herkese kahve tadında günler diliyorum.

2 yorum:

  1. elif-kayra Says:

    geçmiş olsun ...
    bizde bu hastalıklardan oğlum ve ben nasibimizi aldık...

  2. mihli Says:

    ama şimdi gördüm.. elifcigin saçlarına ne olduki?