İyiyiz çok şükür her şey yolunda. Hatta bu gün benim doğum günüm. Doğum günüme sahip çıkan Tonguç "Hayıııırrr o benim doğum günüm ve de o benim pastaaam " diye bağırarak pastama el koyup üstüne üstlük mum da üfledi. Pasta neyse de "yeni yaşıma da sahip çıkar mısın Tonguç?" zira ben bu yeni yaşı hiç sevmedim. Ben yeni bir yaşa girmesem de sen girsen olmaz mı? iraz

Günler yine avuçlarımdan akıp gidiyor ben öylece bakıp kalıyorum :( Halbuki avuçlarımda az bir suyla da olsa ona şekil verip biraz oynamak belki biraz tadına varmak isterdim. Hoşgeldin- hoşçakal bile demeye fırsat kalmadan sessizce gelip sessizce gitmesi beni çok üzüyor.

Geniş düşünüyorum bazen engelsiz ve dipsiz. Her ailenin çok çocuğu olmalı, çocuklar bahçeli evlerin toprağında düşe kalka büyümeli.. Sonra tüm bu düşünce ve hayallerden gerçeğe dönüyorum. Nerde o günler?

Elif Salı günü 6 aylık olacak kısmetse, yarım yaşında.
hala uyumayan uykusuz bir bebek.Hala 2 saat süren bir uykusu yok. her yarım saatte bir uyanıp ağlıyor. Sabaha kadar bir baba bir ben ayağımızda sallayıp duruyoruz. Gündüzse bir şekilde daha kolay geçiyor.
Meraklı ve bilmiş küçük hanım
bakışları 6 aylık bir bebekten ziyade kocaman bir insanın bakışları gibi derin ve anlamlı. Sanki büyümüş de küçülmüş. Çoğu zaman onun daha bir bebk olduğunu unutuyorum bu yüzden.
Düzensizliği düzen edinmiş bir bebek malesef hala hiç bir konuda düzenimiz yok.
Yemeklere karşı istekli ve yiyor Allah tan :)
Banyo yaptırırken sanki işkence çekiyor gibi çığlık çığlığa bağrıyor son zamanlarda o yüzden banyo yaptırmaya korktuğumdan sürekli erteliyorum
Konuşulanı dinlemeye laf atmaya oyuna bayılıyor. hıı hıı diye laf atıyor sessizlik olunca :)
uyku öncesi kendi kendine başlıyor ninni söylemeye bir de :)
kucakta olmayı seviyor ve neredeyse hep kucakta duruyor tüm gün. Arada yere koyar olduk ama onda da abisi rahat vermiyor.
Bebek arabasına alışamadı hala o yüzden nadir dışarı çıkıyoruz.
bütün bunlar dışında çok ama çooook güzel bir bebek ve oldukça da güler yüzlü. Bana bakıp bir gülümsemesi var ki her huysuzluğunu belki bununla nötrlüyor.

Kızımı Elif imi çok seviyorum. İyi ki doğmuş iyi ki Rabbim bize bu emaneti vermiş.

Tonguç um o da 3,5 oldu nerdeyse.
Kendi deyimiyle kocamaaaan abi oldu artıkın :) yavru ama nedense hala yemeğini kendi yiyemiyor aslında yemek istemiyor. illa annesi yedirecek :(
Cümleler tavırlar bir başka gerçekten tam anlamıyla çocuk oldu. Caillou sağolsun cümleleri onun sayesinde çok düzgün kurmaya başladı ve nerdeyse hiç çocukça kelimeleri cümleleri olmadı.
Kardeşini çok ama çoook seviyor. oynarken ölçüyü kaçırsa da onu kimseye vermeye tahammül bile edemiyor.
hala benimle uyuyor.
sinirlenince büyük insan gibi sinir krizi geçiriyor ama 5 dk sonra o hallerinden eser kalmıyor. çabuk parlayıp çabuk sönüyor.
hiç durmadan ya konuşuyor ya da şarkı söylüyor :) pek sustuğu görülmedi doğduğundan bu yana :)
nerdeyse tüm çocuk şarkılarını biliyor. Son günlerin hit parçası ise twinkle little star sözlerini öğrenmiş başa alıp alıp söylüyor. beyaz giyme toz oluru unutmıyayım onu da bir başka güzel söylüyor tonguç paşa :)
yemeklerle arası hala limoni. yeni bir şey yediremediğimiz gibi yediği bir kaç şeyi de yememek için bahaneler buluyor. Sürekli kek ve çikolata yemek istiyor. bonibona bayılıyor
kendi kafasından soyut nesneler ve oyunlar uydurup bizi de işin içine ediyor.
hiç birşeyi sözü unutmuyor ve anlamaz dediğimiz her şeyi anlıyor son zamanlarda.
renklerle problemlerimiz bitti. artık her rengi tanıyoruz.
biberonla su içmeye başladık. bardaklar kirlenmiyor eskisi kadar :) utanıp masanın altına girip içiyor suyu sonra da biberonu masaya koyup bak ben hiç içmiyorum ki diyor :) boş biberonu gösterip sanki 2 dk önce içen o değildi.
kızdığımız hayır dediğimiz şeyleri yapıp yapıp üstüne de özür diliyor :)
Paylaşmayı bilmiyor. Sevdiği şeyleri bana bile vermiyor.
Karanlıktan ve yalnızlıktan korkuyor.

Tonguç um, canım oğlum ilk göz ağrım seni öyle çok seviyorum ki bazen bakmaya bile kıyamıyorum.
Sen bu kadar güzelken seni Yaratanı tasavvur bile edemiyorum. Tüm güzelliklerin kaynağı Yüce Rabbim Sana sonsuz kere şükürler olsun.

2 yorum:

  1. sumeyye Says:

    nice senelere cocuklarınla saglıkla sıhhatle gerısı hep bos hep su da olsun rahatlayım vs bos yere gerıyor ınsanı. asagıda kı postta demıssın ya bır nefes sıhhat tek basına sukur sebebı
    asagıda kı psotu da gormemıstım gecmısler ola

  2. Pınarın Kulubesi Says:

    Yeni yaşın kutlu olsun...
    Aynı durum bizde de var, Can'da tüm doğumgünlerini kendisine mal etmek istiyor. Başkasının olduğunu anladığı doğumgünlerinde dudak bükülüyor.

    Son 10 haftamız, olabildiğince kıymetini bilmem gereken 10 hafta. Kocaman bir 10 haftamız var diyorum az kalmış hadi diyenlere. Oysa ki bizim acelemiz yok ki...
    Sonrası inşallah bugünleri aratmaz. Güzel güzel geçer...Uykusuz geceleri de unutmuştum ben, çoğu şeyi unutmuşum, seni okudukça hatırlıyorum.

    Sevgiler