Bloglar kapandı, açıldı. Evde tadilat yapıldı, uğraşıldı derken Elif Kızın dişi çıktı ama biz hiç birini yazamadık.
Evdeki tadilat 2 hafta sürdü ve bizi hayli yordu. Sonrası mis gibi bir ev :) İçimiz rahat tertemiz oturuyoruz şükür. Bu sürede Çanakkale'ye gidip geldik. 6 saat süren İstanbul Çanakkale yolunda Elif bize neler yapmadı ki.. Hiç hatırlamak istemediğim zor dayandığım bir yolculuktu:((

Elif 6,5 ayında alttan bir dişini çıkardı :) Şu an tek dişli bir canavar olarak sevimli sevimli gülümsüyor bize.
Artık ek gıda olayını da hallettik nerdeyse her yemekten azar azar veriyoruz. Ne de olsa 7 aylık oldu :)
Tonguç ise arada tutan krizlerini saymazsak gayet iyi. Geçen sene aldığımız ama malesef hiç kullanmadığı bisikletine gayet güzel alıştı ve artık onunla gidiyoruz dışarı. Kendi deyimiyle "kocaman abi olmuş" o :) O kadar ki rüşvetle peynirli reçelli ekmek bile yiyor :)

Bir de hayal gücü müthiş gelişti 3 yaşından itibaren. Rüyalarla tanıştırdı bizi. Sonra hayal edip o hayalle oyun oynamayı bile becerir olduk. Gördüğü bildiği eşyaları bile olduğundan daha farklı hayal edip uygulamaya geçiyor.

Sabah bana uçmak istediğini söyledi. Bende ilerde pilot olursa her zaman uçabileceğini söyledim onu aslında çok da ciddiye almayarak. Ama o itiraz etti. "Ben kuşlar gibi uçmak istiyorum, uçakla değil" dedi. Uçmayı çok istiyor :) her ne kadar yüksekten korksa da :))

Bir de son zamanlarda bir okul sevdasıdır tutturdu sürekli okula gitmek istiyor. senenin başında yaşadığımız kötü tecrübeden sonra yavaş yavaş alıştırayım diye anlattığım okul hikayelerinden etkilendi herhalde :) artık bende nasıl özendirdiysem her sabah okula gitmek istiyor beyfendi. Seneye kısmetse..

Elife bir diş partisi yapmak istiyorum ama nasıl olacağına karar veremiyorum. Bir de her yere asılan süslerden vs.. istiyorum nerden nasıl sipariş verilir bilmiyorum :(

Şimdilik bu kadar foto sonra kısmetse..

Not: meraklılarına duyrulur Elif tam yenilecek kıvama geldi tam bir pamuk şeker. Ama 7. ayımızı da doldurmuş olmamıza rağmen hala bir uyku düzenimiz yok ve hiç 2 saat süren uykumuz da olmuyor :((

1 yorum:

  1. muko Says:

    tam sevilme zamnları her ikisininde ,elifde tam ısırmalıktı gerçektende ,bırak annesi tonguçu uçsın o da:)
    ne tatlılar dimi ne güzel istekleri var

    sevgilerr