Sağlıktan değerli hazine yok gerçekten. Geçen hafta bu günlerde biz bu hallerdeydik. Herşey iyi güzel giderken birden bir düğmeye basıldı Önce Elif safra kustu (6-7 defa)
Tonguç baba işte, ben evde 2 çocukla yalnız :( atladık taksiye gittik en yakında idare eder bir hastaneye. Ultrason, rota, idrar, kaka derken tam teşhis konulamasa da İğne serum ve yapılan lavman Çok ağlattı yavrumu
Tonguç da çok sıkıldı hastanede. Hem kendi sinir oldu hem bizi çileden çıkarttı.
Elif ağlar, Tonguç durmaz.. Ahhh ne zor zamanlardı. Sabrın günüydü besbelli.

Gece 22:30 gibi çıktık hastaneden. Yorgunluk uykusuzluk bir yanda Elif hanım kız çok şükür uyudu sonunda derken Tonguç başladı bu sefer kusmaya. Sabaha kadar yatak-üst-baş kustu uykusundan uyanıp uyanıp korkarak :((

Öyle bir hastalıktı ki aniden başlıyor yerden yere vurup bırakıyor. Kısa sürüyor ama etkisi de bir o kadar derin oluyor. Çocuklardan sonra da ben aynı duruma düştüm. Önce kusma sonra ishal ve halsizlik..

Ben günleri 2 ye ayırırım.
1. Sabır gerektiren günler
2. Şükür gerektiren günler
Rabbime şükürler olsun ki sabır gerektiren o zor günleri geride bıraktık. Şimdi çok daha iyiyiz. Rabbim kimseyi sağlıkla ve evladıyla sınamasın. Yavruların canı acıdıkça annelerin yüreği daha çok acıyor.

Biz aslında Bandırma ya gitmiştik tatilin ilk haftasında. Sonra babamız bizi gelip almıştı . Evimize geldiğimiz gecenin sabahında oldu ne olduysa ve tatilimizin 2. haftasını da malesef hastalıkla geçirdik.
Elif Kızım salı günü 5 aylık oldu. Martta abisi 3,5 o da yarım yaşına girecek. Onları bu halleriyle çok özliyeceğimi biliyorum ama biraz daha büyüseler, bizde biraz rahat etsek de demiyor değilim :)

Düşünüyorum da, Elif abisi sayesinde hayatın onun karşısına çıkaracağı iyi ya da kötü olaylarla baş etmeyi ve bunun olabileceğini,
Tonguç ise Elif sayesinde, öncelikleri bazen ihtiyaç sahiplerinine vermek gerektiğini, bencil olmamayı..
ve daha bir çok şeyi öğrenecekler. Onlar bunları öğrenirken kimi zaman evde kıyametler kopacak ama bütün bunlar olması gereken doğal şeyler. Büyüdüklerinde yabancılayıp acı çekeceklerine küçükken öğrenip alışsınlar her duyguya.

Oğlumun sofrası. Her ne kadar kendileri araba düşkünü olsalar da yemek yapmayı ve sofra hazırlamayı da çok severler.
Patates yemeği yapmış öyle diyor. Buyrun yiyelim.
Dedemizin her gidişimizde yaptığı salıncak bu sefer de yapıldı. Elif de Tonguç da bolca üstünde sallandı.
Öyle ki için de böyle gülücükler atıldı anneye. Ahh yavrum gülüşün bile bir ömre bedel. Rabbim gülen yüzünü hiç soldurmasın.
Elif kızım bu ay elma püresi yemeye başladı. Tam olarak ek besine geçmesek de ben okuldayken artık bir öğün elma püresi yiyor. Yakında çorba faslına da geçicez inşallah. Düzensizlik bir düzen oldu Elif de. Biz Tonguç a çok çektirdi derken beterin beteri varmış Elif bize Tonguç melekmiş dedirtti. Uykularımız malesef hala düzene girmedi. Aç denedim denedim tok denedim ikisinin ortası denedim ama ne yaptımsa olmuyor. Kesintisiz uykumuz yok ne gece ne gündüz. Yarım saatte bir uyanıyoruz.

Babası "bu gülüşün olmasa hiç çekilmiceksin Elif "diyor. Dedesi de güzelliği olmasa çekilmiyeceğini söylüyor. Ama bir şekilde çekiliyor. Bakalım ne zaman düzene girip ben de biraz olsun uykumu alıp dinlenebilicem

Elifin babayı hayran bırakan gülüşleri :)
Ağlayınca böyle çirkin oluyor işte. Bir de çok numaracı daha abisi bir şey yapmaya fırsat bulamadan basıyor çığlığı :)

Şimdi dilediğim gibi çekiyorum fotograflarını ilerde o da abisi gibi istemeyecek belki fotografının çekilmesini kim bilir. Tonguç artık makineyi elimde görünce yüzünü kapatıyor. Elifi çek diyor.


Ben de bu tatlılığa dayanamayıp fırsat buldukça fotografını çekiyor ve öpmeye doyamıyorum.
Rabbim işlerinizi kolaylaştırsın. Beklediğinizden daha fazla iyilik ve hayır versin.

7 yorum:

  1. Bir Melek Geliyor Says:

    maşallah çok tatlılar yiycem ben bunları ayça yaaaa:)ayrıca çok çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun diyelim kıyamam kuzulara.Rabbim tüm hastalara acil şifalar versin.Dualarını bebelerin üzerinden eksik etme canım

  2. gül Says:

    çok çok geçmiş olsun Ayça ne zor günler geçirmişsin tek başına Allah hep yardımcın olsun

  3. Ayça Says:

    teşekkür ederim seda ve gül

  4. Pınarın Kulubesi Says:

    çok geçmiş olsun Ayça:(
    bu aralar salgınmış kusma durumu:(
    Can'da bir süre ara vermişti kreşe tatile gidişimiz gelişimiz, babannemizin geişiyle birlikte, geçen hafta başı başlangıç yaptı kreşe, bekliyorum, ilk çıkan nezle,öksürük oldu. Şükreder durumdayım bu hale artık...
    Daha beterinden korusun rabbim.

    Meleğinin gülen yüzleri bizim de yüzümüzü güldürüyor. Maşallah ona...

  5. Ayça Says:

    Pınarcım çok sağol canım..

    Can ın kreşe başlaması çok güzel biz tonguça başlatamadık malesef. Seneye ne yapıcaz hala düşünüyoruz. gitmek istemiyor katiyyen.

    Rabbim kolaylıklar versin Pınarcım sağol tekrar

  6. Reyhani Says:

    Kuzuklarınızz çook tatlıı..kartpostall gibiler maşallahh...Allah uzun ömürler versınn...artık bnde buradayımmm...

  7. Reyhani Says:

    bu arada çoook çokk gecmış olsunn...