Yorgun Anne

Bir kaç satır yazı yazmak, kendimle baş başa kalabilmek gerçekten zor şu aralar.
Sabah 08:50 de evden çıkıyorum. 9 da başlayan derse yetişiyorum.
10:30 da 20 dakikalık tenefüsü fırsat bilip tekrar eve dönüyor ve kızımı emziriyorum.
10:50 deki derse sanırım 5 dakika kadar geç girsem de gözüm hep 12:20 deki öğle tatili için saatim de oluyor.
12:20 de okuldan çıkıp tekrar eve gidip hem ben birşeyler yemeye çalışıyorum hem de kızımı emziriyorum.
13:00 de başlayan dersim için koştura koştura tekrar okula gidip en son 14:30 daki zille beraber evime geri gidiyorum.
Eve gelince kızımı tekrar emzirip bu sefer de Tonguç beyle türlü oyunlar oynuyorum. Kovalamacası, saklambacı, hamuru ve daha akla ne gelirse artık.. Sağolsun Elif hanım da kucaktan inmiyor hiç. Hem Tonguçla oyun oynuyor hem de Elif'i gezdiriyorum günün geri kalanında . Bazen Elif kucağım da Tonguç'u kovalıyoruz gönlü olsun diye. Sağolsun oğlum da kızım da beni hiç boş bırakmıyorlar. Sürekli bir aktivitemiz var evde.
Akşam 8 e kadar böyle.
Sonra ben Elif'i alıp uyumak için odamıza çekiliyorum. Güzel kızım önce uyuyor sonra ben salona geçince her 5 -10 dakikada bir uyanıyor. Sallıyor tekrar uyutuyor tekrar salona geçiyorum. Git gel böyle devam ediyor ben yatana kadar, gece ise hiç belli olmuyor bazen 2 saatte bazen yarım saatte bir sürekli uyanıp emip tekrar uyuyor. Ve sabah tekrar sil baştan...

Kısacası Çok yoruluyorum :(


Biraz uyumak, biraz gezmek, belki biraz tek kalmak istiyorum bu aralar olmayacağını bilsem de..
Tonguç 'u yudum yudum içimize sindire sindire büyüttük her anının bir resmi bir notu vardı kızımın ise malesef çoğu zaman ne fotoğrafını çekebiliyorum ne de yazmalıyım dediğim ilklerini yazabiliyorum. Ama yine de sağlıklılar ya çok şükür..

Tonguç'un Allah nazardan saklasın bitmeyen enerjisiyle baş etmek gerçekten zor. Tüm gün evin içinde olmasına rağmen poposu bir yer görmüyor. Bedeni kesinlikle ona küçük geliyor. İçi içine sığmıyor. Adam gibi yediği bir şey de yok ama yine de bu enerjiyi nerden buluyor merak ediyorum.

Kızım ise birkaç gün sonra 4,5 aylık olacak. Bir kaç defa yediği yoğurdu saymazsak hala ek besinlere geçmedik.
Çok güler yüzlü meleğim hele de Beni görünce öyle güzel gülümsüyor ki resmen mest oluyorum :)

Çok ilginç, Tonguçun eline o aylarda birşeyler verince oyalanırdı. Hele de poşet hışırtısına bayılırdı. Elif ise sinir olup başlıyor elindekiyle kavga edip ağlamaya :)

Baba Tonguç haftaya şehir dışında olacak o yüzden biz de evde tek kalmamak için yarın kısmetse babaannemizle beraber Bandırmaya gidiyoruz. Baba Tonguç dönünce biz de evimize dönücez.

Rabbim cümlemizin yar ve yardımcısı olsun..

5 yorum:

  1. gül Says:

    ay nedir senin bu çocukların uykularından çektiğin ben 2.de rahat etmişsindir diye düşünüyordum ki..yanılmışım ama illa ki farkları vardır biraz da onlardan bahsetsene tabii fırsatın olursa;)
    yine de hepinize maşallah

  2. Pınarın Kulubesi Says:

    Ev okul arasındaki gitme gelme telaşını okuyunca ben yoruldum.
    Ama bu sayede Elif anne sütünü doğrudan memeden alıyor. Olan anneye oluyor tabi bu git gellerde. Allah kolaylık güç versin gerçekten.
    Değil hamilelik öncesi kiloya kavuşmak olan da gitmiştir diye düşünüyorum. Ben bu durumda olsam kesin iğne ipliğe dönerdim.
    Bu arada bize de bir prenses geliyor kısmetse:) belki ismi de Elif olur üstelik, annemin ismi aynı zamanda...

    Daha 5 ay var önümüzde, şimdiden yolunu gözlüyoruz, heyecanlıyım sanki ilk çocuk gibi, kız olacağından sanırım.
    Yazın doğacağından aklımda aydınlık güzel günler var, 3 ay sonra başlayacak kapalı günler, hastalıklı günler muhtemelen, zor günler, işyerine dönüşüm:(
    O kısmı hiç düşünmek istemiyorum hatta sanki hiç zor olmayacak çok kolay olacakmış gibi düşünüyorum hayal ediyorum nedense, öyle de olur umarım:)

  3. Ayça Says:

    en kısa zamanda farklı yönleri yzmaya çalışıcam gül :) sağol

  4. Ayça Says:

    Pınarcım nasıl sevindim anlatamam. Hayırlı sağlıklı bir kız olur inşallah. O kadar güzel bir duygu ki yeniden anne olmak, bu heyecanı yeniden yaşamak, Rabbim herkese nasip etsin. Biz çok mutlu olduk Elifin aramıza katılmasıyla.Sıkıntısı zorluğu tabi ki oluyor ama tadı da ayrı güzel. Sen hiç ileriyi düşünüp kızımızı üzme, Rabbim bir kolayını verir elbet sağlık olduktan sonra :)

    Çok öpüyorum Can ımı ve seni.

  5. elif Says:

    allah yardımcınız olsun. okuyunca ben yoruldum..bu emeklerinizin karşılığını da allah cc kat be kat fazlasıyla verecektir inş..onlar için herşeye değer ve annelerdeki fedakarlığın gerçekten sonu yok..