Keşke seni daha önce tanısaydım deyip durdum bu görünen alet için. Tonguç da haberimiz yoktu, Elif bebek ise hastalığını hiç ilaç kullanmadan bununla atlattı diyebilirim.

Burun tıkanıklığı için pompa almıştım bir zamanlar hiç bir işe yaramamıştı. Bu ise gerçekten bir mucize. Hem kullanımı kolay, hem can yakmıyor, hem de burun da ne var ne yok hepsini dışarı atıyor. Minik yavrular rahatça emip uyuyabiliyorlar.
Artık kimse bebeğimin burnu tıkandı diye üzülmesin kolayı var :)

Önce burna bir kaç damla serum fizyolojik damla sıkın sonra (bir kaç dak. burun mukozası yumuşayınca) ise nazal aspiratörle burun da ne var ne yok çekin
.
Tüm annelere şiddetle tavsiye ediyorum.. ayrıntılı bilgi için bir tık

2 yorum:

  1. firdevs Says:

    ilk cocuklarda malesef bazi seyler bilinmiyor . bende bu aleti 2. oglum dogdugunda kesfetmistim . o zamanlar boyle uclari degistirilmiyordu . 3. minik dogdugunda hastanede koca bir paket numunelik bebek urunleri veriyorlar . verdikleri urunlerin icinde bunun uclarindan vermislerdi . ben de eskisini bu modelle degistirdim :) boylece her kullanimda burun aspiratorunu temizlemekten kurtuldum :)

    Ahmed dogdugundan beri 3 defa grip oldu . bu burun aspiratoru sayesinde oksuruge ya da orta kulak iltihabina cevirmeden atlattik cok sukur :)

  2. Unknown Says:

    selamlar sizin çocuklarınıza bayıldım allah nazardan saklasın çok tatlılar maşallah evlatlarınıza hayırlı ömürler versin rabbim