Bu fotografı özellikle çektim. Bu nasıl bir rahatlıktır böyle :) gözlerini kapatıp elleriyle yastık yapmış kendine.. Maşallah sana..

Tebrik eden, dualarıyla hep yanımızda olan tüm sevenlerimize TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Rabbim'e şükürler olsun ki zor zamanlarımızı atlattık. Elif kızımız MAŞALLAH iyi, Tonguç oğlumuz ise duruma adapte olma sürecinde hala. Benimle eskisi kadar çok vakit geçirememe ve ona göre Elifin hala büyümemesi sorun :) Sürekli Elifi öpmek, sevmek, sarılmak istiyor bazen ölçüyü kaçırıyor biz uyarınca da doğal olarak rahatsız oluyor yavrum. O benim sarı kuzum, ilk göz ağrım o üzüldükçe, iç çektikçe içim nasıl parçalanıyor anlatamam :((

Fırsatım olmuyor yazmaya anlatmaya..

NOT: Merak edenler için, Elif Kızımız abisi gibi SARI değil :)) Gözleri Mavi ama kendisi abisinin yanında oldukça esmer kalıyor :)

BABA'YA NOT: İyi ki doğdun, iyi ki bizimle ve yanımızdasın.. SENİ ÇOK ÇOK ÇOOOK SEVİYORUZ...

7 yorum:

  1. Sevil-Kaan Says:

    Maşallah Berakallah..Allah nazarlardan esirgesin ve Allah kolaylıklar versin ağırlık merkezi konusunda:) Dengelemek gerçektende zordur sanırım.

  2. firdevs Says:

    :)

    ben de tonguc'a benzeyip benzemedigini merak ediyordum :)

  3. Adsız Says:

    Allah analı babalı büyütsün bu miniğimizi.Nice sağlıklı senelere inşallah.

  4. gül Says:

    sağlıklı doğmasına sevindim tabii ama mavi gözlü esmer bir kız olmasına daha çok sevindim maşallah maşallah hayırlı olsun tekrar

  5. Minişin annesi Says:

    Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alabilmenize çok sevindim. Allah bağışlasın, analı babalı büyütsün inşallah.
    Sevgiler

  6. Pınarın Kulubesi Says:

    elif için yeni bir blog isteriz:)
    www.elifhanim.blogspot.com

  7. Betül KAVAL Says:

    ayça canım allah analı babalı büyütsün canım..çok tatlı maşallah..

    sevgiler öpüyorum