Elif

Elif
15 Eylül 2010


Bize bu güzel evladı veren Rabbimize şükürler olsun..

14 yorum:

  1. Anne ve Bebisi Says:

    Masallah :)

  2. firdevs Says:

    Allah anali babali buyutsun . :)

  3. Kremali'nin annesi Says:

    Ayca'cim, nasil sevindim bilemezsin! Rabbim saglik ve huzur icinde kolaylikla buyutmeyi ve her iki cihanda hayrini gormeyi nasip etsin. Insaallah ismi gibi guzel ve derin olur Elif bebek.

    Bu nasil bir mutluluk ki Tonguc abisinin 3. yasi Elif bebegin ise dogumu arka arkaya geldi. Tonguc'u mavi gozlerinden, Elif'i ise pembe nanaklarindan opuyorum annesi. Seni de candan tebrik ediyor, kolayliklar diliyorum Ayca'cim. Lutfen sen de bizi dualarinda unutma emi. O kadar cok ihtiyacimiz var ki su siralar...

    Sevgiler,

    Ayse Sule

  4. Adsız Says:

    Allah analı babalı büyütsün...Hoşgeldin Elif...

  5. Esin Says:

    Ayçacım Allah analı babalı büyütsün inşallah.
    Hayırlısı ile elif kızı kucağına almana çok sevindim.
    Elif kızın sağlıklı sıhhatli uzun bir ömrü ve güzel bir bahtı olur inşallah...

  6. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Elif bebeğe hayırlı bir ömür diliyorum. Annesine babasına hayırlı bir evlat olmasını diliyorum.

    Adı da kendi de çok güzel. Maşallah güzeller ailesi diyelim artık size biz:)

    Ayçacım,
    Seni de çooook öpüyorum.
    Rabbim kolaylıklar versin.

  7. sumeyye Says:

    Hayırlı bereketli ve tertemiz bir ömür sürsün.. maşallah güzel ağızlı meleğe

  8. Hicran Says:

    adıyla yaşasın miniğim..tonguç abi oldu :9 ne güzel rabbim güle güle büyüdüğünü göstermeyi nasip etsin ayçacım öpüyorum elif bebeğin minik ellerinden..

  9. Pınarın Kulubesi Says:

    Hoşgeldin Elif Prenses...
    Abisi gibi Başak Burcu olmuş o da...

    Ayça yavrularını sana, seni de onlara bağışlasın bir ömür boyu.
    Sağlıkla sıhhatle büyüsünler inşallah.

    Darısı başımıza :)

  10. Adsız Says:

    hayırlı olsun ayçacım
    artık kolay gelsin diyorum ve umarım 2.çocuklarımız daha kolay olurlar diye de dualarıma ekliyorum
    msn nimde problem var umarım en kısa zamanda görüşürüz
    öptük

    bu arada paşayada yeni yaşının,kardeşinin hayırlar getirmesini diliyorum

    yıldız

  11. senem Says:

    Ayçacım, mutluluğun resmi bu olsa gerek. O bal dudaklardan öpüyorum, abisi gibi güzel olduğu her halinden belli. Hoşgelmiş Elif'cik, nice yaşlara Tonguç abi! Ve size de bundan sonra kolay gelsin :)) Zorlukları olsa da çok güzel olduğuna eminim.

    Çok sevgiler
    S.

    Not: Yıldız, sen de miiii? :)))

  12. elif Says:

    çok tebrik ediyorum hepinizi minik prensesi öpüyorum koklaya koklaya.

  13. Seyhan Says:

    Hoş geldin Elif.. Uzun sağlıklı mutlu bir hayat diliyorum sana.. Ayçaçım çok tebrik ediyorum.

    Senem ayni soruyu bende soruyorum Yıldız sen de mi?

    Öpüyorum çok
    sevgiler

  14. siyap Says:

    hayırlı olsun ayçacım.maşallah çok güzel bir kıza benziyor babaannenin gördüğü rüya gerçek olmuş anlaşılan...
    Allah analı babalı büyütsün inşallah.

    kocaman sevgiler...