Bu gün kızım tam 35+0 günlük ve bizim dr. kontrolümüz vardı. Tonguç, Baba Tonguç hep beraber dr. a gittik. Kızım maşallah 2480gr olmuş. Hareketliliğine de diyecek yok. Dr. hanım yakalayamıyorum diye güldü elinde cihaz karnımın içinde bir o yana bir bu yana koşan bebeğimi görmeye çalışırken :))
Doğum için bize 14 ya da 15 Eylül de olur dedi. Ben her ne kadar daha geç olması için pazarlık yapsam da 15 Eylülden sonraya kesinlikle kalmayacağını söyledi. Erken gelicem diye tutturmazsa 15 Eylülde kısmetse kızımı kucağıma alıcam.
Sıcaklar, uykusuzluk ve bunların bende yaptığı yan etkiler dışında olumsuz her hangi bir durum yok hamileliğimde. Toplam da 9 kg almışım şimdilik.

Tonguçum ise bizi çok korkutacak kadar ateşlendi 2 gün önce 2 gün boyunca da cayır cayır yandı. ateşini düşüremediğimiz gibi ağladı yavrum ağzına da bişey koymadı. Ne olduğunu anlamadık mecbur kalıp ateş düşürücü verdik ve en çok da soğuk kompres yaptık. Neyse ki 2 günün sonunda attığı terle beraber ateşi de halsizliği de gitti.

Bu gün onun için verdiğim kitap siparişleri geldi. Yarın görünce kim bilir ne mutlu olacak.
Ben de Baba Tonguç da kitapları çok beğendik.
Tübitak yayınlarından şaşmadım yine :)
1. Tepeden tırnağa Vücudunuz
2.Üzüntüden mutluluğa duygularınız
3.Korkudan cesarete Korkmuyorum
4.Cemilenin Kardeşi oluyor -kaknüs yayınları
5.Cemile uyumak istemiyor -kaknüs yayınları
6. Yaramaz Fındık -İş bankası yayınları

Kitap okuma alışkanlığın daim olsun inşallah güzel yavrum..

3 yorum:

  1. siyap Says:

    hayırlı olsun,inşallah sağlıkla kucağına alırsın kızını. 2.bebeğini beklediğini öğeneli çok olmadı çünkü bilgisayar başına oturamıyorum yaz başından beri.ben de 2.bebeğime hamileyim yeni yeni kendime geliyorum.seninki kadar olmasa da başlarda çektiğin sıkıntıları ben de çektim ve hala çekiyorum da.
    kolaylıklar diliyorum.kendine,bebişlerine iyi bak sevgiler...

  2. Ayça Says:

    Teşekkür ederim canım..Çok mutlu oldum senin adına hayırla sağlıkla mutlulukla yaşasın inşallah..

  3. Unknown Says:

    Sevgili Ayça Hanım merhaba,

    Bebeğinizle yaşadıklarınızı bloğunuzda paylaşıyor olmanız pek çok anne için yol gösterici. Ben de size bebeğinizin banyosu için faydalı bilgileri bulabileceğiniz bir site önermek istiyorum. www.ilkbanyokeyfi.com adresinde, bebeğinize banyo yaptırırken nelere dikkat etmeniz gerektiğinden, doğru su sıcaklık ayarına, bebekler için banyonun öneminden, banyo için gerekli malzemelere kadar bir çok önemli bilgiyi bulabilirsiniz.

    Ayrıca siteyi ziyaret ettiğinizde bebeğinizin ilk banyo keyfi resimlerini yükleyip diğer katılımcılar ile paylaşabiliyorsunuz ve GROHE termostatik batarya almak için de hemen %15 indirim çeki alabiliyorsunuz. Bebeğinizi sağlık ve mutlulukla büyütmeniz dileği ile…

    Sevgiler…