Uykusuzluktan kıvranıyorum resmen, ama uyumak ne mümkün. Yatamıyorum, yatınca rahat edemiyorum, kalkıyorum, kafam yerinde değil, gündüzse tam bir hayaletim, oğlumla bile ilgilenemiyorum.
Sıcaklıksa ayrı bir dert. O kadar sıcak ki... biraz serinlemek ve biraz uyumak istiyorum sadece.

Kızım doğunca başlıyacak asıl uykusuzluk biliyorum ama iyi ve güzel düşünmeye çalışıyorum. Sıcaktan ve halsizlikten bir yere çıkamıyorum. Bazen Baba Tonguç u karşılamaya gidiyoruz ya da parka ama onda bile tüm enerjim bitiyo.34+1 günlük hamilelik ben şimdiden böyleyken nasıl tamamlanacak bilemiyorum. Sıkıntıdan patlamak üzere olan Tonguç uma bakıp bakıp üzülüyorum sadece. Üstüme çok düşüyor bensiz 1 dk bile durmuyor, kucağımdan inmek istemiyor..

Tonguç ta 19 kg aldığımı düşünürsek bunda şimdilik aldığım 7-8 kg çok iyi ama sanki 1 tonmuşum gibi hissediyorum kendimi. Bakalım kaç kg la bitiricez bu serüveni.
Kiloyu çok takmıyorum. Anne dediğin zaten tombiş olmaz mı :))

Tonguçun park yatağını çıkardık hem hava alsın hem de Tonguç biraz oynasın da kardeşi gelince ben yatıcam diye tutturmasın diye. Pek bir sevdi eski yatağı hoplayıp zıplıyor bu benim deyip diyor tahminimiz üzerine.

32. hafta çalışabilir raporunu almama rağmen red cevabı geldi çok üzüldüm. O kadar çok kafama taktım ki, uykularımı kaçıran bir neden de bu. Nasıl bırakıp giderim 8 haftalık bebeğimi. 5 hafta değil 5 gün bile çok önemli benim için. Tonguç da faydalandığım bu durumdan neden kızımda faydalanamıyorum anlamıyorum. Şişli de Bahçelievlerde kartal da oluyor da K. çekmecede niye olmuyor? Çalışan anne olmak ne zor. Allah ım nolur bu konuda bana yardım et..

Ramazan ayının mutluluğunu malesef oruç da tutamamanın verdiği hüzünle tam yaşayamıyorum. Rabbim sıkıntılarımı görüp affetsin.

Rabbim zor da ve yol da kalanlara yardım etsin kimseye dermansız dert vermesin..

7 yorum:

  1. Esin Says:

    ayça red cevabı niye aldın,öyle bir hakları var mı ki? Doktor çalışabilir dedikten sonra ,nasıl red oluyor ?

  2. annesininoglusu Says:

    Allah kolaylık versin.
    Raporu neden kabul etmediler yaz tatilini mi bahane ettiler?

  3. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Bak şimdi şu SUBJEKTİF tutumlar beni çıldırtacak. Yönetmeliğin bir kuralı varsa bu kişiye ve yere göre değişmemeli. Yönetmeliğe baksana bir ne diyor? Hiç değilse bir şikayet et derim ben. Nedir ya ni yan gelip yatmak için değil evlat için istiyoruz biz bu izinleri. Bir de babalara bile izin verceklerdi doğum için... Hep laf.

    .........
    Neyse ben canını sıkmış olmıyayım tatlım inşallah hayırlısıyla hallolur.

  4. Ayça Says:

    37. haftam 3 eylülde bitiyor. doğum öncsi 5 hafta yaz tatiline denk geldiği için olmuyormuş.

    dediğim gibi neden o zaman Tonguç oldu ? onun da aynı zamana denk gelmişti. hatta 26 ağustos da izne ayrılmıştım.
    neden o zaman başkalarına izin veriliyor?

    dedim ya hem yavruma üzülüyorum hem de yapılan bu haksızlığa kızıyorum.

  5. Adsız Says:

    ben de aynı hallerdeyim,yapılacak işlervar ama halim yok,nem mahvediyor
    bizde yatakta yok,vermiştim birine
    halledilecekler var,var,var

    neyse artık takmıyorum zaten,olduğu kadar sağlıkla doğsunlarda yeter
    çocuklar için bende üzülüyorum,elimden geleni yapıyorum ama yetmiyor ki onlaarın enerjilerine
    doğum tarihin belli mi

    öptük
    yıldız

  6. Ayça Says:

    Yıldızcım perşembe günü dr. konrolüm var o zaman sorucam bakalım ne dicek? Bana bayramdan hemen sonra olucak gibi geliyor. 23 eylül 40. haftanın bitişi normalde. sezeryanda bekletmez o kadar.
    senin doğum ne zaman bir de dr. adı neydi?

  7. iç ses... Says:

    Allah yardımcın olsun hem sıcak hem hamilelik gerçi Allah veriyor sabrını dayanma gücünü inş.ben temmuzun ortasında doğum yapmıştım havalar aşırı sıcaktı ama yinede şimdiki halimden daha dayanıklıydım sanki :)