Doğuma 13 gün kaldı. Evde Tonguç ve ben tek başımayız bütün gün Baba Tonguçu beklemek öyle zor geliyor ki.. Kesinlikle yanımızda bizimle olacak birine ihtiyacımız var. Var ama yok..
İlk çocuk bir başka oluyormuş :) daha doğuma 1 ay varken herkes yanıbaşımdaydı.
Sıcaklar ve reflü beni bitirmeye devam ediyor özellikle de reflü. Onunla hamilelikte tanıştım varlığından n ufak bir haberim bile yoktu. Ne zor şeymiş. Allah bunu sürekli çekenlere şifa versin. İnşallah ben de ki durumda hamilelik bitiminde biter yoksa ne uyuyabiliyor insan ne de ağrıdan durabiliyor.

Doğum çantamızı hazırladım ne olur ne olmaz diye eksikler varsa da bilemiyorum. Kızımın herşeyi Pembe oldu :) Kırmızıyı sevmeme rağmen bir tane bile kırmızı kıyafet almamışım hayret. Kız büyütmek pembeye doymak demek belki de.

Temizliğe gelecek birini hala bulamadım malum ben kıpırdayamıyorum artık. Kapılar özellikle camlar sil beni diye her gün gözümün içine bakıyor. Umarım bulur evi her yeri tertemiz bırakır giderim doğuma.

Dün inatla okula başladım. Nasılsa seminer dönemi ve sadece 3 gün gidicem. Doğum sonrasında, doğum raporlarıyla beraber tekrar bir dilekçe yazıp şansımı denicem doğum öncesi 5 haftayı doğum sonrasına ekletebilmek için. Daha olmadı kendimi emsal gösterip bir tane daha, daha olmadı okula gittiğim bu 3 günü iznime ekleticem. Hayırlısı artık.
Dün okuldaki öğretmen arkadaşım 2005 ağustosta doğum yaptığını ve aktardığını söyledi ben yine küplere bindim bu ne çifte standart anlamıyorum. 2005 te 2007 de oluyor da şimdi neden uygulanmıyor ya da sadece bize neden bunu uygulamıyorlar. değişen hiç bir kanun mevzuat yok halbuki yeni irşey çıktı desem. Çok düşünmemeye çalışsam da çoğu zaman elimde telefon takvimden hafta sayarken buluyorum kendimi :(((

Tonguç yavrumsa ona yetemeyen bir anneyle günlerini geçirmeye devam ediyor. Hadi anne parka gidelim sözleri beni fazlasıyla üzüyor. Yaz mevsimi ve o evde kapalı :(
Konuşmaları o kadar oturdu ki büyük bir insandan hiç bir farkı yok. Şunun şurasında 17 gün sonra 3 yaşında olacak. Rabbim herkesin yavrusuna da benim yavruma da sağlıklı güzel bir ömür versin..

2000 parça yapbozumla her gün kafa dağıtıyorum. Onun parçaları birleştikçe benim kafamdakiler de paramparça karanlıkta dağılıyor. Hamilelik sürecinde ilk aylar olmasa da kesinlikle tavsiye ederim.

Allahım ramazan hürmetine biz aciz kullarının günahlarını affet bize merhamet et, bizden yardımını esirgeme ne olur..

5 yorum:

  1. Esin Says:

    Ayça benim iznimde ilçeden döndü geçen sene değişmiş mevzuat neyazıkki :(
    Bugün gene bir ili aricam ,bende 8 temmuza kadar çalıştım en azından o süre eklensin diye.
    Yazın doğurmak suç olmuş resmen :(

  2. Ayça Says:

    çok karmakarışığım üzüntülüyüm sinirliyim bir garibim :( bu tam bir adaletsizlik. doğru söylüyosun yazın doğurmak suç mu?

  3. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Öff ya mevzuat, değişimler, işlemler ... ortada bir yavru var ve bir de anne işte. Ne kadar basit aslında. Yok o öyle bu böyle... Çok sinir ama değiştirilemeyen şeylerle uğraşmak ta insanı yıpratıyor çok. İnşallah başka kapıdan başka güzellikler gelecektir diye ummak biraz ferahlatıcı.
    .......
    Dışarı çıkamayan Tonguç için de aynı şeyi düşün annesi. O da evde farklı duygularla tanışacak yakın zamanda, parkta olmaktan çok daha güzel birşey "AĞBİ OLMAK" :))))))))
    ........
    Hastalığın konusunda da çok geçmiş olsun diyorum canım. Allah kolaylıklar ve şifa versin.

  4. Bir Melek Geliyor Says:

    canım ya çok az kalmış oğulcuğum ufak olmasa seni hem ziyarete hem az da olsa temizliğine yardıma gelirdim.kadın konusuna gelince bende bayramdan sonra alıcam şirkete bağlı 2 kadın anneme geldiler beğendik eğer istersen kardeşimden numarasını alırım.Allah hem sağlık hemde sıkıntıların konusunda yardımcın olsun dualarım seninle canım

  5. Ayça Says:

    Teşekkür ederim Yasemin ve Seda..
    iyi düşünüp iyi olmaya çalışıyoruz