Şeker Kız

Şeker mi şeker bir kızım var!

26 hafta itibariyle dün dr. kontrolünden geçtim ve şeker yüklemesi yapıldı. Sonuç tabi ki pozitif :) Tıpkı Tonguçta olduğu gibi, hiç şaşırmadım. Şeker yavrularım var deyip işi gırgıra vuruyorum ama tabi ki bu ciddi bir durum. 2. test için haftaya gün aldık eğer onda da sınırı aşarsak bir diyetisyene gitmem gerekebilir. Şimdiden kara kara düşünüyorum o şerbeti içmesi bi bela 3 saat beklemesi başka bela :( Neyse sağlık olsun..

Kızım iyi çok şükür 857gr. olmuş kendileri ve esnerken ağzını kapatacak kadar da terbiyeli maşallah. Dr. hanım öyle söyledi bak uykusu gelmiş esniyor ağzını da kapatıyor dedi :)

İsim konusunda, biz daha Tonguç dünyada değilken koymuştuk kızımızın adını kısmetse o ad olacak. Ama şunu söylemeliyim ki konuştuğum herkes adının EYLÜL olmasını istiyor bilmem eylül bebeği olacağı için mi?

Dr hanım çok uzun yol olmaması koşulu ile tatile çıkabileceğimi ama çok ayakta ve sıcakta kalmamam gerektiğini özellikle belirtti. Şeker konusunda da şekerli şerbetli tatlılar, hamur işlerinden özellikle uzak durmam gerektiğini belirtti. Ne zor benim için..

Kısmetse Temmuzun ilk haftası bir tatil planımız var 2 hafta sürecek sanıyorum. Netleşmedi ama ben şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum.
Tonguç'a hamileyken sanıyorum son yılların en sıcak yılıydı ve seminer dönemimizde hamilelere izin verilmişti. Aynı sıcaklarla şimdide boğuşuyorum ve daha yazın başı olduğundan sonunu hayal bile edemiyorum. Tonguç fazla sıcakta sarardı diye takılırdık bakalım aynı sarı şekerlik onda da olacak mı yoksa fazla sıcaktan sarının ötesinde kararacak mı :))

Kızımın giyim alışverişirini hala yapmadım o kadar heveslenmeme rağmen. Hiç bir şeyi yok desem yeridir. Dün hastane çıkışında ne olur ne olmaz belki erken doğum da olabilir diye mothercare den 3 lü tulum takım aldım. Aslında mothercare sezon indiriminde alışveriş yapmayı planlıyordum ama daha hiç bir şeyinin olmaması biraz canımı sıktı. Şimdilik 3 tane tulumumuz oldu :) hem de en pembesinden.

Tonguç ise sıcaklar nedeniyle 2 kere olan park gezmelerini 1 e indirdi. Evde de çok sıkılıyor ama sıcaktan daha iyidir. Yerinden durmadığı gibi üstünde de birşey durmuyor ne giydirsek hepsini çıkartıyor :) Dün ufak çapta düşmüş eve geldi ama ne ağladı ne ağladı. Avucunda bir kaç yer sürtünüp sıyrılmış ve kanamış dizinin biri de öyle. Benim canı tatlı oğlum içlene içlene uyudu gece de ağlayarak yaralarını gösterip durdu. İnsan evladının can acısına hiç dayanamıyor :((

Rabbim bu mübarek Regaip kandilinde günahlarımızı bağışlasın ve bizi Onun yolundan ayırmasın. Hepimizi için hayırlısını, bizim için en güzel olanı versin.
Sabretmeyi ve şükretmeyi bilenlerden olmak dileğiyle..

1 yorum:

  1. annesininoglusu Says:

    ne diyelim Allah kolaylık versin...