Fındık- Fıstık

Fıstığım fıstığını kendi ayıklayıp yiyor artık :)


Sarı tutkumuz..


Dün yeşilköy pazarına gittim okuldan arkadaşlarla. Çok eğlendim çok güzeldi. Pazar esintisi fotograflar :)

Hoş gelişler ola Mustafa Kemal Paşa...,
Üsküdara gideriken...,
Daha dün annemizin...,
bir bir gün bir çocuk...
şarkılarının tamamını bilen ve dilinden düşürmeyen küçük beyimiz çok hızlı ezber yapıyor ve şarkı söylemeye bayılıyor..

Denize hazır Tonguç. Sabırsızlıkla tatili bekliyor. Ama nereye gitsek ne yapsak?

Aslında hayalim, tatilde yemyeşil ağaçlarla dolu müstakil bir evin bahçesinde hamakta sallanmak, denize karşı oturup çay içip, meyve yemek. Kalabalıktan ve gürültüden uzak olsun, Tonguç doyasıya bahçede koştursun ben de keyifle onu izliyeyim istiyorum.. Böyle bir yer var mı bildiğiniz? Rabbim kısmet ederse geçireceğimiz son 3 kişilik tatil olacak bu.
24 haftalık oldu kızım, haftaya Salı dr. kontrolümüz var. İçimde hiç durmadan hareket eden kıpır kıpır bir bebek var. Tonguç 20 haftalıkken başlamıştı hareket etmeye kızımsa daha 16 haftalık bile yoktu ilk tekmelerini attığında. Kızım da Tonguç abisi gibi hareketli olursa bilmem ne yaparız , yandık :)
Şu an için sıcak dışında bir şikayetim yok çok şükür her şey güzel gidiyor. Tonguç ta da müthiş kavurucu bir sıcak vardı kızım da da aynı durum devam ediyor sanırım bu da benim kısmetim. Kızıma dün pazardan ilk cicisini aldım. Aslında almak istediğim o kadar çok şey var ki kendimi zor tutuyorum. Sanırım kız olması ayrı bir heves katıyor alışverişe. Ama şu an her şey yazlık kıyafetlerle dolu olduğundan ve kızım son baharda doğacağından her şeyi kışa göre almalıyım. Canım sürekli meyve ve salata türü yiyecekleri istiyor. Bolca yiyorum. Karnımda şimdiden kocaman oldu :)
Rabbim sağlıktan, doğruluktan ve iyilikten ayırmasın bizleri..



0 yorum: