Mavi Tutkum

Havaların önce çok sıcak sonra da yağmurlu olması nedeniyle eve tıkılıp kaldı Tonguç.
Dışarda olduğu zamanlardan bir fotograf aşağıdaki, Babanne ile beraber.
Tonguç manzaraları :)
Evde böyle geziyoruz artık..

Ve yeni favorimiz, yüzümüzün halinden anlaşıldığı üzere..
Topun ilk geldiği gün bana " hadi anne resmimi çek" demesin mi ne güldük ne güldük evde. her yeni şeyde alıştı tabi fotograf çekilmeye olmayınca eksik kalıyor çocuk :)

Sıcağın etkilerini azaltmak için bol bol köpük banyosu yapıyoruz. Oğlum bayılıyor bu işe :) Köpükler gitmesin diye suyun içinde nerdeyse nefes bile almadan hiç hareketisz keyifle izliyor baloncuklarını.
Banyo sonrası da işte böyle halden hale pozlar veriyor bana.
Dilimiz pabuç şimdilik. Kızımız gelince bakalım o pabuç nereye atılacak :)

Köpük köpük mutluluk suyun içinde, Tonguçun yüzünde
Allah izin verirse haftaya tatile çıkıyoruz. Tonguç her gün bilmem kaç posta hadi gedelim şeklinde başımızı şişiriyor. İnşallah hem onun hem de bizim gönlümüzdeki gibi kazasız belasız güzel bir 2 hafta geçiririz. Sonrasında İstanbul da evimizde olacağız.
Bu aralar içimde müthiş bir gezme arzusu var. 2 kere Forum İstanbula gittim :) kızıma çok güzel ciciler aldım. Gitmem gereken Kadir Has ve Eminönü kaldı. Bakalım gidebilecek miyim. Yazın Tonguçla gitmem mümkün değil o yüzden bu hafta benim için son şans. İyice ağırlaşmadan eksiklerimizi gidermek istiyorum.

Kızımın kontrolleri için gittiğim hastane aşırı kalabalık ve ben bu durumdan hiç memnun değilim. Görüntüleme cihazları bile bana göre miladilik. Hastane seçimim biraz zoraki oldu aslında bu civardaki hastaneleri tanımamam ve birkaç arkadaşın tavsiyesi çok olumlu olunca oraya başladım ama ilk kontrolden itibariyle memnun hiç memnun kalmadım. Başka alternatifte bulamadığımdan devam ettim. Şu an doğum yaklaştı ve ben ciddi ciddi karar verdim başka hastane istiyorum. Bana doğuma kendi gireceğinin garantisini vermeyen bir dr.a ne kadar güvenebilirim? Eski dr. ve hastanemi ne kadar da arıyorum :((

Rabbim! ömrümüzü hayırlı kıl, bizi senden ayırma..

1 yorum:

  1. iç ses... Says:

    merhaba blogunu yeni farkettim.tonguç çok tatlı gördüğüm kadarıylada çokta zeki maşallah.benimde 2 yaşını temmuz 21 de dolduracak bir oğlum var.felaket bişey çok yaramaz çok hareketli çok inatçı ve hala tam kelime ve cümle kuramıyor.6.5 yaşında birde kızım var oda çok geç konuştu ve oğlumda saydığım özelliklerin hepsi ondada mevcut.senin mavişini görünce çok imrendim defalarca maşallah diyorum minik prensesinde inşallah oğlun gibi sakin mutlu ve sorunsuz olur.sağlıcakla kavuşursunuz inşallah.bu arada gittiğin hastaneyi çok merak ettim eğer çok kalabalıksa o doktor ve hastane işi ticarete dökmüş demektir iki doğumumdada yaşadım böyle sorunlar onun için dahada geç kalmadan inşallah daha iyi bir doktor ve hastane bulursun.blogta geçmişede biraz göz attım çok beğendim takipteyim inşallah.sağlıcakla kal.