Anneanne ve Tonguç

Bu kadar mı tatlı kurabiyeler? Elinin duruşuna, dudağının kenarındaki kırıntıyı yemeye çalışmana, susuzluktan yanıp da "annecim su veriii miii?" deyişine.. Herşeyinle ben sana bayılıyorum. Rabbim bakmaya doyamadığım seni ve bütün bebekleri korusun. Anneliği tatmak isteyen herkese tattırsın bu duyguları ve yokluğunu göstermesin bize güzel yavrum..

Tonguç'a Tüyap Kitap Fuarından almıştım bu "Çivi oyun seti"ni. Daha büyük yaş grupları için olsa da biz arada sırada çıkarıp severek oynuyoruz. Takıp çıkarmak, sıralamak, kitapçığındaki resimleri incelemek çok hoşumuza gidiyor.

Annem geldi İstanbul'a. Bir haftadır beraberiz. Babaannemiz ise Çanakkale'ye halamızın yanına gitti.

Anneannemiz, Tonguç'un uzayıp giden, şekil şemal kalmayan saçlarını görünce bize güzel bir fırça atarak soluğu berberde almamızı sağladı :) Özellikle de yaz -kış demeden sürekli terleyen kafasını görünce "hasta edeceksiniz çocuğumu" dedi durdu.
Ve sonuç :))

Tonguç'un kafası gerçekten de çok terliyor. Hem babası hem de dayısına çekmiş bu konuda :) İyi oldu kestirdiğimiz hem şekle girdi saçları hem de sanki daha bir büyüdü, koca adam oldu :)

Evimize yakın ve sık sık gittiğimiz bir AVM de kestirdik Tonguçun saçlarını. Ne bir mızırdama, ne bir huysuzluk ne koltuktan kalkma hiç bir şey.. Abileri onu koltuğa oturtturdu bize de yer gösterdiler oturalım diye Tonguç saçı kesilene kadar gık demedi. Hayretler içerisinde kaldık :) Anneme de o kadar laf söyledik giderken durmuyo koltukta sıkılıyor kalkıyor vs. diye :) eee bu çocuk milleti nasıl da yalancı yapar adamı :))

Anneannemizin elinden ne kurtulur?
Annem, Tonguç'un ağzını bile sürmediği makarnayı ona bir güzel yedirtti hem de bir tabak. Gözümle görmesem hadi canım yememiştir derdim :) Asıl beni mutlu edense Elma mandalina yemeye başlaması :) Zira Tonguç bunları da ağzına sürmüyordu.. Artık her gün Meyve yiyor Yaşasın!! Komik bir durum biliyorum ama anne olmak böyle bir şey işte :)) Umarım kısa bir süre sonra gidecek olan anneannenin sonrasında da devam eder yemeye.

Çok sıkıldı sürekli evde olmaktan. Özellikle son bir haftadır havalarında kötü olması nedeniyle "Arkadaşıma gidicem oyun oynıcam ben" diyor :) Arkadaş da bilir miş :))

Tonguç bu gün 27 aylık oldu. "hayıy" "istemiyoooomm" dönemine de girdik :) Bazen fena kızıp "hayıy yapmaaa " diye isyan ediyor. Kızıyor, sinirleniyor, hırçınca bağırıp sonra pişman oluyor, benim üzüldüğümü görünce hemen yanıma gelip, öyle tatlı " özüüü annecim, bidaa yapmıcam annecim, tamam annecim yapmıcam" diye arka arkaya sıralıyorbu cümleleri.. Evet "annemm" den sonra "annecim" de diyoruz artık özellikle de bu gibi yaramazlık durumlarında :)

Şimdilik bizden bu kadar..
Rabbim herkese kolaylık versin..

3 yorum:

  1. Talha ile Eymen'in annesi Says:

    bu çocuklar büyükler gelince değişiyo galiba :D afferim tonguça yesin meyveleri yarasın inşaallah...
    saçlar da yakıyor yani... koca delikanlı olmuş annesi maşaallah barekallah...

  2. gül Says:

    saçları çok yakışmış gerçekten delikanlı havası vermiş
    ama anneannelerin elinden hiçbirşey kurtulmaz 1 tane de bizde var Allah eksik etmesin hep haklı çıkıyorlar :)

  3. zeynep Says:

    nasıl yakışmış nasıl erkek olmuş benim halam öyle :) sevdirme kimselere kıskanırım ben:( hiç kokamıyo halası o gül kokulu gıgıyı :(