Şişşştt sessiz ol. Cesim çiziyo o :)

Bu küçücük yaşta işini nasıl da cidddiye alıp yoğunlaşıyor, hayret etmemek mümkün değil.Yeri gelince 30sn. hareketsiz kalmasını sağlamak mümkün olmuyor yaramazın ama istedimi işte böyle güzel çalışıyor.

Tonguç'un elindeki kalemler tam bir mucize, anneler için :)
CARİOCA markalı kalemler temizlenme kolaylığı açısından gerçekten süperler. İstediği gibi üstünü, yüzünü, kumaşı duvarı boyasın. Nemli bir bezle ya da yıkayınca kolayca çıkıyor iz bırakmadan. Üreten firmaya ayrıca Teşekkür ediyor resim aşkı adına tüm annelere tavsiye ediyorum :)

Bir küçük reklam daha yapayım:) Sevgili Firevs in tavsiyesiyle İGLO fish fingers almıştım. Sağolsun, Tonguç artık daha sık balık yiyor hem de severek. Hem pişirmesi hazırlaması kolay hem de daha sık balık yediği için içim rahat.

3 yorum:

  1. Talha ile Eymen'in annesi Says:

    hımmm tavsiyelere teşekkür ederiz...
    sarı şeker nekadar da ciddi yahu...
    maşaallah barekallah...

  2. firdevs Says:

    cesim cizen ciddi minigi operiz efenim :)))) evet o kalemler bir harika bilmez miyim :)

    bizim cocuklarin tek yedikleri balik cesidi bu . ne yalan soyleyeyim ben de cok seviyorum :) yalniz merak ettim :) sen tavada mi kizartiyorsun , yoksa firinda mi pisiriyorsun ? ben ilk onceleri hep tavada cok az yagda kizartiyordum ama simdi hic yag koymadan yagli kagidin ustune koyup firina veriyorum . mutfak kizartma kokmuyor :))

  3. zeynep Says:

    halası ısırır ama o kalem tutan dombili parmakları :)