Ohhhh :)) Ne güzelmiş

Kadir Has da Tonguç'un eğlence çılgınlığı :)

Harika bir şey!
Sabah uyandığında, uykuya doymuş olarak uyanmak
Otobüse binmeden, koşuşturmadan iki adım ilerdeki okuluna gitmek
Çalıştığın ortamda gerilmeden zevkle çalışmak
Sınıfta ders anlatırken parkta oynayan oğlunu uzaktan da olsa seyredebilmek :)
Öğle tatilinde eve gitmek
Ya da öğle tatilinde onun okula gelmesini beklemek
kısacası
Ona bu denli yakın olmak :)

Okulun eve yakınlığının keyfini bu gün doyasıya yaşadım. Sesimi duyuramayacağım kadar uzak ama evden çıkışını, parkta nasıl deliler gibi koşturduğunu görecek kadar da yakın/mışız. Bu gün sınıfta çocuklar yazı yazarken şöyle bir dışarı baktığımda farkettim bunu :) Derste ara ara parkta oynayan oğlumu izledim ve şöyle dedim kendime aslında okul eve yakın değil ben oğluma yakınım :)

Rabbim sen bu güzel duyguyu tüm çalışan annelere nasip et..

9 yorum:

  1. zeynep Says:

    Gerçekten seviniyorum senin adına :)
    Güzel yüzünüz hep gülsün...

  2. firdevs Says:

    ne mutlu sana :) senin adina cok sevindim . Allah sevincini daim etsin ...

  3. Talha ile Eymen'in annesi Says:

    âminnnn diyorum dualarına...
    ne güzel çok sevindim senin adına. enerji depoluyorsundur ona her bakışında :D...

  4. gül Says:

    seni çok iyi anlayarak en derin duygularımla AMİN AMİN AMİN diyorum

  5. duygu Says:

    meraba ben tonguçu uzun süredir sitesine giriorum çok beğeniorum olunuzu ve bir gün sizinle tanışmak istiyorum ben 15 yaşındayım tonguçun bütün fotoları war nerdeyyse bende odamda sılı fotoları ben çok beğeniyorum sizinle tanışmak tonguçu yakıda görmek istiyorum ben gebzede oturuorum acaba siz nerde oturuosun.

  6. Ayça Says:

    merhaba duygu :) teşekkür ederiz ilgin için..bana ayca_0@yahoo.com adresine mail atarsan daha ayrıntılı görüşebiliriz.

  7. duygu Says:

    tmm ben ekledim mail adresime sizi çok teşekkür ederim yazdığım yoruma cvp werdiğiniz için :)

  8. duygu Says:

    bn ekledim ama sizi siz açmıoyorsunuz

  9. Ayça Says:

    sevgili duygu,
    beni nereye ekledin bilmiyorum ben msn kullanmıyorum. verdiğim adrese mail atarsan sevinirim