100mek

Doğduğu günden bu güne en çok sevdiği şeylerden bir tanesi onun deyimiyle "baaayooo yapmak :) Kesinlikle ağlamaz hiç mırın kırın etmez. O banyodayken bende onu seyretmeyi mutluluğunu izlemeyi seviyorum. O kadar tatlı geliyor ki bu anların bir de hatırası kalsın istedim

O benim Su kuşum.. Sarı ördeğim.. Deniz Gözlüm :)

Ve sonunda bende bir facebook üyesi oldum :)) Herkes gemiyi terkederken, ben geç mi kaldım? facebook hakkında ne denirse densin ben bir kaç gündür gerçekten çok mutluyum. Üniversitedeki arkadaşlarımı sanal bir ortamda da olsa tekrar görebilmek garip bir heyecan yaşattı bana, çok çok çok mutlu oldum :)
Çok değil sadece 7 yıl oldu biz Üniversiteyi bitireli. Yüzler değişmiş, bakışlar olgunlaşmış herkes de bir farklılık ama aynı güzellik :) Bir kaç istisna dışında genelde herkes evlenmiş ve hatta bebekler de genelde hep aynı zamanda doğmuşlar. Aynı sınıfı paylaşan, aynı yaşlardaki arkadaşların çocukları da aynı yaş da, aynı sınıfta olacaklar belki de, kim bilir :)
Sınıf arkadaşlarımı, yurt arkadaşlarımı ve yaşadığım onca hatırayı iyi ki yaşamışım diyorum şimdilerde..

İsraf haramdır.. Bende vaktimi israf etmiyeyim dedim ve yüzme kursuna yazıldım :))) Harika değil mi? Bunu söylerken bile gülümsüyorum pc başında :) Hayal kurmak güzel ama o hayali gerçekleştirecek zamanın olmasıydı önemli olan. Şimdilik Hayallerime yetecek kadar zamanım var :) 2,5 ay sürecek bir yüzme kursu sonra istersem devam edeceğim. Heyecan meraklısı biri olarak ben, bu heyecanla gelecek haftanın bir an önce gelmesini bekliyorum :)


( ELİF soldaki arabayı bilmem tanıdın mı :) O yaptığı asansörlü kuleyle onu yukarı çıkarıcak az sonra..Araban kullanılmıyo sanma yani :))

Güzel haberler hiç bitmesin :) Tonguç artık gece daha az uyanıyor ve annesi daha çok uyuyor :) Yemek olayı da yavaş yavaş düzeliyor mesela bu gün 3-4 tane de olsa hamsi yedi.

Konuşması da gitgide güzelleşiyor. Önce filleri öğrenmişti. Gel, yürü, oyna.... ve iki kelimelik cümleler kurdu
Sonra olumsuz cümlelerde kurmaya başladı.Hele de sonrarını uzatarak :) Yapamiiyooomm, gelemiyoooomm, oomuyooo...
Şimdi ise gelecek zaman lı cümleler kuruyoruz ama filler nedense hep uzatılarak ve sonunda hep "cak" la bitiyor :) oturcaaak, yapıcaaakk.... :) caklayıp duruyoruz işte.
Bir de bu aralar sayıları bilmesine rağmen bişeyleri saymak isteyince hemen "altı yedi dokuzzz" diyor :) bazen bu sayılardan şarkı yapıp kendi kendine söyleyip duruyo :)

Ya Rabbi seni tenzih ederiz. Senin öğrettiğinden başka bilgimiz yoktur. Sen herşeyi bilen, herşeyi yerli yerince yapansın...

7 yorum:

  1. firdevs Says:

    ben de yuzmeyi bu yaz ogrendim :p once kadin ve erkeklerin ayri oldugu bir havuz bulduk ( ben ve esimin kuzeni ). ogrenecegimizden degil , rezilligimize guler egleniriz dedik :) olmadi hamam tasi filan goturur havuzdan su alip keseleniriz paramiz bosa gitmez dedik :D cunku yuzme dersi almaya vaktim yoktu . cunku yuzme dersleri haftalarca suruyor
    dediler .

    Ilk gun zaten 1,5 saat olan surenin yarisinda yetistik. dus al , o rezil boneleri takmaya calis derken bize kalan sure 30 dakika :p evet , o 30 dakika boyunca gulmekten catladik :))) cunku ne o ne ben yuzmenin y sini bile bilmiyorduk :) sonra bir kizin bize alayci bakislari sezdik . ve maalesef sure bitmisti bile . bu burada bitmez ! o kiza o alayci bakislari yedirmemiz gerek deyip , bir kac gun sonraki seansa gittik , ama bu sefer tam vaktinde yetistik :p hatta hizimizi alamayip 2 seans boyunca sudan hic cikmadik :) kocaman havuzda 2 seans arasi tek basimizaydik . gorevli bayan madem iki seans odediniz cikmayin , bu seferlik temizlemeyelim dedi . iki kisi icin havuzun temizligini onemsemeyen yerde temizlikten suphelensekte , dogrusu isimizede geldi bu durum :p 2. seans ders alanlar icinmis . bir kac bayana kac seanstir ders aldigini sorduk bu 12. dedi :) ama hala yuzemiyordu . yalniz biz bu iki seans boyunca yuzmeyi ogrenmistik :pPp siz kac seans ders aldiniz ve yuzme ogrendiniz deyince biz gulmekten koptuk :))) 2 seans pes pese girdik ogrendik deyince kadin cok sasirdi :p

    sana da yuzme konusunda basarilar :)

    bir post uzunlugunda yorum :p burada iglo marka paneli balik satiliyor . cocuklar bayiliyor :) bu yaz Turkiye'de markette de gormustum . eger tonguc balik sevmiyorsa eminim buna bayilacaktir ;) cunkubizim cocuklar asla balik yemiyorlar . ben de cozumu iglo da buldum :)

    tonguc'a ve annesine kocaman opucukler :) hem de sabahin korunde :p

  2. Ayça Says:

    Firdevs söylemeye ne hacet biliyorum ama her zamanki gibi süpersin :)
    Sabahlara kadar anlatıp dursan, yine de hiç sıkılmadan bir ömür dinler insan seni. Sağolasın her şey için

  3. gül Says:

    vakit değerlendirmeden laf açınca tonguç için birşeyler yazacağını düşünmüştüm ki yüzme kursunu duyunca çok şaşırdım hem de sevindim senin için
    çok radikal bir karar olmuş tebrikler
    tonguç a da öpücükler

  4. Talha ile Eymen'in annesi Says:

    ah şu yüzme işini bir ben öğrenemeyeceğim sanırım... hem korkuyorum hem de zaman ayıramıyorum... ben de kıyı şeridinde ayaklarımı suya sokarım. napalım herkes yüzcek diye bir şey yok dimi ama :D
    yakışıklı su kuşunu öperim kocaman kocaman...

  5. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Ana oğul yüzücüsünüz vesselam.

    Çok sevindim çok kolaylıklar diliyorum.

  6. Kuaybe Says:

    Şu yüzme kursu kısmını okuyunca, "baayooo" seven yakışıklıyı anlamak hiç zor değil :))

    Emine merak etme, ben de yüzmeyi bilmeyen, öğrenemeyen ve öğrenemeyecek olanlardanım.. Tabii canım, herkes yüzme bilecek diye bi şart yok :P

  7. Adsız Says:

    vosvos benim hayallerimin arabası..ama hiç kuleye çıkarmamıştım...akşama Ege ile deneyeceğim :)

    Sevgiler,

    Elif