Hayatın "T Hali"

Elim bir türlü yazmaya gitmiyor nedense..
Okul tam gaz ileri, ama umduğum kadar verimli değil. Çocuklar isteksiz, ilgisiz olunca hele de bu sene başında olunca bende de bir düşünce hali "onları nasıl derse çekebilirim?"

Tonguç her zaman ki gibi koş, gez, gül, gıdıklan modunda. Her gün dışarda ama yine de oyuna doyamıyor.
Yeni tadlara kapalı olduğundan malesef yemesini istediğimiz şeyleri kısıtlı olarak verebiliyoruz ya da veremiyoruz. Çok düşünüp kafama takmak istemediğimden üstelemiyorum. Birinin bana bu durumun geçici olduğunu söylemesine ihtiyacım var :))
Malesef kendi kendine uyumayı hala beceremiyor. Bir çok şeyi anlamaya başlamasına rağmen resmen hayattan kopmamak için hiç uyumak istemiyor, ne gündüz ne gece. Uykuya dalma süresi nerdeyse 1 saat ve o yüzden bende uyku zamanını 22:00 den yarım saat geriye çekme kararı aldım. Artık oflasa da poflasa da 21:30 da beraber yatıyoruz. Çok direniyor ama ben yılmıyorum. Tek problem sonunda ben de uyuyorum :)) işlerim yarım kalıyor, Baba Tonguç la muhabbeti kaçırıp geceyi sabah ediyorum :)
Yüzme kursuna başladım :) kendimden beklemediğim bir cesaret ve çalışkanlık örneği sergiliyorum. Aferin bana:)
Kurs kesinlikle çok eğlenceli iyi ki gitmişim diyorum. Herkese tavsiye edilir benden söylemesi. Yüzmeye başlamadan önce ilk 15 dakika da yapılan egzersizler bile yeter aslında adama:) hayatımda ben öyle garip hareketler yapmadım :) Çalışmadık kol bacak kafa hiç bi yer bırakmıyor hocamız :)

Şimdilik bu kadar uyku vakti geldi de geçiyor Herkese Tonguç gibi tatlı uğraşlar diliyorum. Rabbim gönlümüzdeki tüm güzellikleri karşımıza çıkarsın :)

5 yorum:

  1. firdevs Says:

    ilk cocugun tek basina uyumamasi bence cok buyutulecek bir sey degil. sonucta ilgi bekleyen baska cocuk yok :) ama eger 2.cocugu dusunuyorsan dogumdan once yalniz uyumasini ogrenmesi gerekiyor . yoksa gercekten isler karisiyor :) muhammedde tongucun yasindayken benimle beraber uyuyordu . sonra bende senin gibi hergun 15 dakika erkene almaya basladim . sonucta artik aksam sekiz bucunkta uyuyan oglum var :) hatta ogullarim :p

    yuzme kursunda iyi eglenceler :pPp ve tabi ki basarilar :)

    tonguc'un 2. yas gunu kutlu olsun :)

  2. Sevil-Kaan Says:

    Merhabalar uzun zamandan beri sizi takip ediyorum. Sessiz takipçilerinizdenim yani:) Benimde Tonguç'la aynı yaşta oğlum var.

    Bu akşam eşimle yüzme kursuna nereye gidiyim diye konuştuktan yarım saat sonra postunuzu okudum tevafuken. Eğer bir mahsuru yoksa nereye gittiğinizi ve gittiğiniz yerden temizlik açısından memnun kalıp kalmadığınızı öğrenebilir miyim. Eğer sizin için gerçekten bir mahsuru yoksa.Sevgiler.

  3. Ayça Says:

    Sevil merhaba:) keşke sesli misafirlerimizden olsaydınız :)) daha önce tanışırdık..

    sevilcim, şimdi burda yazmıyayım nereye gittiğimi. istersen bana mail at. ayrıntılarıyla konuşalım. gayet temiz bir yer ve ben kesinlikle çok memnunum. ayca_ca@yahoo.com

  4. gül Says:

    bizim okulun öğrencilerinden pek farkı yok desene ayçacım
    ben de aynen senin gibi öğrenci potansiyeli bakımında eklediğimi bulamasam da ev-okul arası 10 dk.yürümek gibi bir nimet uğruna herşeye katlanıyorum seni de kendim gibi düşünüyorum
    ama sen sevdirirsin dersini onu da biliyorum
    Tonguç beyin yeni yaşı hayırlı olsun
    gıdısından öp benim için

  5. Betül KAVAL Says:

    ayçacım kağanda henüz yeni tadlara açık değil bende geçmesini umut ederek yaşıyorum. Ve bizde beraber yatanlardanız. dokuzda uyutmak için giriyorum uyandığımda gece yarısı 12 olmuş. benimde bütün işlerim kalıyor :) arada babaya paslıyorum ben artık tavsiye edilir.

    sevgiler canım