TONGUÇ 2 YAŞINDA !!!


TONGUÇ 2 YAŞINDA
14,700gr - 96cm

Bu güzel arefe gününde oğlumuzun 2. yaş gününü kutladık. Sağlık ve mutlulukla geçirdiğimiz bu 2 yıl için Rabbim'e ne kadar şükretsem azdır.. Rabbim hem Tonguç'a hem de tüm çocuklara hayırlı bir ömür nasip etsin.

Çekirdek ailecek kutladığımız bu doğum günümüzde Tonguç'un halası da yolladığı süpriz doğum günü hediyesiyle bizi hem şaşırttı hem de oldukça mutlu etti. Kendilerine ayrıca teşekkürü bir borç biliriz. Gönlünüzün zenginliği kat be kat iyiliklerle size dönsün halası..

Doğum gününde, Tonguç'un çok sevdiği oyun evi (Kadir Has Çocuk dünyasına) ne gidecektik ama trafik yüzünden kısmet olmadı geri döndük. Sitenin çocuk parkıyla bu günlük idare etsek de bu hakkımızı bayrama saklıyoruz.
Halanın hediyesini giyip bolca poz verdik :)

Benim için oldukça duygusal bir gün.. Doğmasını, kime benziyeceğini beklediğimiz günleri, ilk kucağıma aldığım da yaşadığım o tarifsiz mutluluğu, ilk ayından 2 yaşına kadar geçirdiğimiz türlü komik ve unutulmaz anları hatırlamak benim için gerçekten de çok özel... Yarın Bayram ve çekirdek aile olarak beraber olsak da uzakta olan aile büyüklerini ziyaret edememek, onların ellerini öpememek ve Tonguç'un onları görememesi de bir o kadar garip hissettiriyor bana kendimi..
O benim 7 renkli çiçeğim :)
O benim Meleğim :)
Nice Yaşlara..
Nice Ramazanlara..
Nice Bayramlara..

8 yorum:

  1. Anne ve Bebisi Says:

    Dogumgunun kutlu olsun, mutlu ol senelerce Tonguc pasa :))

  2. Kremali'nin annesi Says:

    Nice saglikli hayirli yaslara benim guzel yigenim. Rabbim kaderini ve ahlakini da kendin kadar guzel eyler insaallah.

    Sevgiler
    Ayse Sule

  3. Kuaybe Says:

    Daha nice güzel yaşlarını görün inşaallah.. Rabbim hayırlı, uzun ömür versin bu güzeller güzeli emanete..

    İyi bayramlar..

  4. Esin Says:

    Maşallah tonguca hem boyu hemde kilosu çok iyi...
    Nice nice güzel yaşlara ,rabbim uzun sağlıklı ve hayırlı bir ömür versin inşallah..
    Ramazan bayramınızı da en içten dileklerimle kutluyorum.Tongucuda senide çok öpüyoruzzzz...

  5. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Nice güzel yaşlar ve yıllar diliyorum Tonguç beyimize.

  6. zeynep Says:

    Yeni yaşın yepyeni mutluluklar getirsin sana miniğim:)
    güzel gözlerindeki mutluluk ömrün boyunca bugünkü gibi gerçek ve içten olsun inşallah..
    Seni çok seviyorum halacık ;)

  7. Adsız Says:

    yeni yaşınız kutlu olsun
    e arkadaşlarıda bir kutlama ister,haberiniz olsun
    yıldız

  8. Derasmus Says:

    allah nazardan saklasın