Oyun/Cak

Her gün sırayla oyuncaklar salonun ortasına çıkar ve biri toplanırken diğeri dağılır. Hiç bir zaman aynı anda hepsiyle oynanmaz :)İşte Tonguç'un oyuncak ve oyun vakitlerinden bazıları..


Her gün başım etini yiyip bitirdiği sayesinde ütten kaaaaeeee daaare silindiiii leri öğrendiği ve kule yaptığı çokgenleri :)
Son günlerin vazgeçilmezi legolar

Çok sevdiği trenleri
Masasının üzerinde uzunca zaman harcayarak oynadığı arabalarından sonra sık sık bana başlayıp başlamadığını sorduğu ve son 1-2 ayın favori dizileri Caillou ( kayyu), poko ve keloğlan :)
İçine aldıkları kadar kendi de eğlenceli olan oyuncak filemiz :) Değişik akrobatik hareketleriyle Tonguç içinde bir sağa bir sola yuvarlanıyor.


Aldığımda ağzına sokma huyu yüzünden sakladığımız oyuncağımıza Tonguç artık pehhh diyor bu ne kadar da basit :)
Bu da oyuncakların kralı parka yani kaydırağa gitme heyecanı beni bekliyor kapıda
En sessiz sakin oyuncağı :) acil durumlar için her zaman çıkmıyor ortalığa bu yüzden :)

Süper bir düzen merakı var Tonguç'un arabalar konusunda. Onları masanın üzerine sırayla ve özenle dizip öyle oynuyor. Arabalara karşı olan hayranlığından mı yoksa Başak burcunun düzenin den mi bilemiyorum.

Gülen yüzleri solmasın bu minik canavarların.

4 yorum:

  1. Kuaybe Says:

    Tek kelimeyle maşaallah barekallah.. Ne kadar büyümüş bu dünyalar yakışıklısı!!

  2. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Hakikaten çok büyümüş, boyu uzamış.

    Yakışıklım.

    Oyuncak yöntemlerimiz (saklama) birbirine benziyor.
    Çok iyi bir yöntem, enazından biraz özlemiş oluyor.


    Ayy bak birde ben sana burdan kitap ismi sorsam en güzellerinden bir iki isim söyleyiversen.

    Malum sen bizim kitap kurdumuzsun.

  3. gül Says:

    masallah tongucumuza ne zamandir nete giremiyordum dolayisiyla blogunuza ne guzel seyler yapmissiniz 1 kismini biliyordum ama resimlerle baska bir guzel oluyor yani

  4. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    nerelerdesiniz merak ettim.özledim:)ayrıca hayırlı ramazanlar canım