Ağustos böceği










Uzunca bir ara vermek zorunda kaldık yine ve bu zaman içerisinde hem Çanakkale hem de Bandırma yolculuğu yaptık. Ağustos zor bir aydı benim için. Yine de çok şükür Rabbim'e bu zor günleri de atlattık geride bıraktık.

Süpriz bir hamilelik ve sonrasında da bir düşük oldu. Oğlumla ilk defa ayrı kaldık ayrı uyuduk ben hastanedeyken. Çekilen sancılar kadar ayrılık da ayrı bir yürek acısı oldu benim için. Narkoz sonrası yarı baygın Tonguç'u anlatmışım herkese "Benim bir oğlum var hem de çok güzel" diye :) herhalde hasretimden içime işlemiş :) Allah kimseyi o hallere düşürmesin. Başa gelen her şeyde bir hikmet olduğuna inanan ben o bir kaç günde pek çok şeyi anladım belki bilip de unuttuklarımı hatırladım ve çokça dua ettim.

Belki ilk defa bu kadar yakındık ya da ben bu kadar yakın hissettim sana karşı. Misafirperverliğin ve gerçekten kız kardeşten de yakın ilgin için Teşekkür ederim sana Zeynep. Hiç bir zaman unutulmayacak iyiliklerin...

6 gün süren Çanakkale gezimizin 2 günü dolu dolu hastanede geçti kalan günlerinde de ufak çaplı geziler yaptık. Bunlardan en çok beğendiğim Bayramiç teki Ayazma ve Ayvalıkta ki Şeytan Sofrası oldu. Kısmetse ikisini de tekrarlamak istiyorum.

İstanbula döndükten 2 gün sonra da Bandırmaya geçtik. Orda da Tonguç'un Babaannesi elinden ameliyat oldu. 10 gün kadar da orda kalıp evimize Cuma günü döndük. Tonguç Bandırma da çok kötü hasta oldu. Ateşi 3 gün geçmek bilmedi ve hiç bir şey yiyemedi yavrum eridi resmen. Çok şükür o da iyileşti şimdi çok daha iyi.

Hastalık da sağlık da insanlar için. İyi günlerde şükredip zor günlerimizde sabredebiliyorsak ne mutlu bize...

Ve en güzel haber tayinim çıktı :) Hemde evimin tam karşısındaki okula. Nasıl mutlu olduğumu anlatamam. 2 saat git- 2 saat gel yaptığım o yola daha fazla ne kadar dayanabilirdim bilemiyorum. Tonguç'a da daha fazla vakit ayırabileceğim için de ayrıca mutluyum.

Tonguç'un dili çözüldü artık herşeyi konuşuyor. O kadar keyifli ki.. Acıktığını, ne yemek istediğini, doyduğunu, ne istediğini her şeyi söylüyor ve ben de rahat ediyorum ne yapacağımı bildiğim için.
Annem meevee şuyu istiyom
Annem tet istiyom
Annem paakaa didicem
Annem acıktı
Annem doooduuumm..... Annem li daha bir sürü istek cümlesi. Ve her söylediğimizi tekrar ediyor. Beni seviyor musun diyorum seviyooom deyip sırıtıyo. Anlasa da anlamasa da ağzından çıkan her kelime ne müthiş bir muzice sihir sanki benim için.
Bütün cümlelerinde ANNEMMMM demiyor mu eriyorum her deyişinde. Anne yok mutlaka ANNNEMM diye vurguluyor, sahipleniyor. O kadar sevgi dolu bir çocuk ki kucaklasın sarsın istiyor karşısında sevdiği kim varsa.
Pencereden her gün bağırıyor abiiiiii gel diye:) Abisiz ablasız hiç vakit geçiremez olduk bakalım ne yapacağız.

Ramazan da çok güzel geçiyor çok şükür yaz olmasına rağmen hiç zorlanmıyoruz. Baba Tonguç'la aynı sofra da iftar açıyor, sahura kalkıyoruz daha ne istiyeyim..

Herkese Hayırlı Bereketli Ramazanlar diliyorum.

Not: Tonguç anne sütünü bıraktı mecburen..

3 yorum:

  1. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Canım ya neler atlatmuşsın.
    Çok üzüldüm ya. Ay ne desem bilemiyorum.

    Geçmiş olsun.

    Tonguça da geçmiş olsun.

    Demek Tonguç ağbi oluyordu.
    Rabbim hayırlısını versin.

    Şimdi arayıp sesini duymak istedim hemen.
    Burak uyuyor, müsait bir zamanda konuşmak isterim.

    Keşke yanında olabilseydim.

    Tekrar geçmiş olsun.
    İnşallah seminer döneminde seni görebiliriz tatlım.

    Tonguçu da seni de hasretle öpüyorum.

  2. Esin Says:

    Ayça hayırlısı canım,herşey allahın takdiri.
    Tongucuda senide çok öpüyorum.

  3. Kremali'nin annesi Says:

    Ayca'cim, biraz once okudum haberlerini. Allah maddi manevi dayanma gucu versin ve kaldiramayacagimiz agir yuklerle imtihan etmesin. Kendine cok iyi bak lutfen.

    Hayirli Ramazanlar diliyor ve seni Allah'a emanet ediyorum Ayca'cim.