En garip hallerim? Betülcüm ne zor soru bu böyle.

Bu soruyu bizi tanıyan ve bizimle yaşayanlara sormak gerekiyor aslında. Çünkü ne yalan söyliyeyim bana yaptığım ve düşündüğüm hiçbir şey garip gelmiyor :)

Belki şunlar olabilir,

  • Saçlarımı daha hiç boyatmadım. Senede 1 en fazla 2 kere kuaföre giderim ve o da sadece saçlarımı kestirmek için olur. Kendi tarzını kendi oluşturanlardanım.
  • Kafama koyduğum bir şeyi mutlaka yaparım. Yapamazsam uyuyamam.
  • Buluşacağım kişilerin randevuya geç geleceğini bilsem de yine de vaktinden çok önce oraya gider gelmelerini beklerim. Beklemek kadar bekletmekten de nefret ederim Çünkü.
  • Tatlı yemek benim için nerdeyse kutsal bir iştir ve tatlının T si bile benim için çok değerlidir :)
  • Aç kalamam kalırsam sinir küpü olurum.
  • İsraf olmayacağını bilsem ve ayrıca çooookk zengin olsam Saat kolyeksiyonu yapmak isterdim.
  • Spor ayakkabı giymekten zevk alır topuklu bayan ayakkabılarından nerdeyse nefret ederim :)
  • Şurup içemem. 1 kaşık şurup yerine 10 tane iğneye razıyımdır.
  • Ailem söz konusuysa aşırı bir duyarlılık gösterir fazlaca tepki gösteririm.
  • Tonguçtan önce bekarken de dahil her kış bebek atkıları ve patikleri örer tanıdık tanımadık bütün hamilelere bir şekilde ördüklerimi ulaştırır ilk hediyelerini verir mutluluklarına ortak olurdum. Şimdi fırsatsızlıktan yapamıyorum :) Neden atkı ve patik çünkü başka bişey örmeyi bilmiyordum :) Yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum elişi konusunda eline su dökülemeyecek olan maharetli Kayınvalidemden.
  • Yiyecek konusunda takıntılarım vardır. Zaman zaman bir şeye takar sürekli ondan yemek isterim. Mesela bir ara kısıra merak salmıştık sürekli yapıp yiyorduk. Yine bir ara un helvası nerdeyse gün aşırı yapar olmuştuk :) Bu konuşurken kelime olarak da böyle. Mesela okulda tahtayı silmek için öğrencinin bir tanesi SİLEK mi öğretmenim dedi. Kaç gündür dilimde :)
  • Işıkta ve ses de uyuyamam.
  • Balık ayıklamak ya da et doğramak kesinlikle midemi bulandırmaz.

Aklıma gelenler bunlar :) Bende Sevgili Ayşe Şule yi mimliyeyim. Hem uzun zamandır merak içindeyim nerde acaba?

3 yorum:

  1. Betül KAVAL Says:

    banada çok zor gelmişti bu soru..teşekkür ederim canım zevkle okudum yazdıklarını :)


    sevgiler

  2. gül Says:

    böylece seni biraz daha tanıdık Ayçacım ama ben en çok saat ve tatlı bölümüne katılıyorum
    aynen ben de çok düşkünüm

  3. Betül KAVAL Says:

    ayçacım iyi bayramlar sevdiklerinle beraber..

    sevgiler