Annem Olmadan Asla!

Moralim çok bozuk. Bu gün 5. gün olmasına rağmen hala Tonguç alışamadı benim yokluğuma. Kucak alışkanlığı olmayan oğlumda kucak isteği başladı. Babası ya da ben odadan çıkalım hemen ağlamaya mzmızlanmaya başlıyor.
Her gün okula geliyor Tonguç ve 10 dk tenefüste beni görüyor ama yine de bir gelişme kaydedemedik. Dün yine okuldan eve geldikten sonra hep ağlamış ve hep babaannesinin kucağında kalmış. ve 5 gündür olduğu gibi kesinlikle uyumamış. Problem sadece ayrı kalmakta mı yoksa bilmediğim bir şeyler mi var bilemiyorum. Neden rahatsz oluyor? Neden uykusuzluktan öldüğü halde uyumamak için direnip ağlıyor?
Ahhh bir bilsem..
Paramparça oldum ve bu durumun düzelmesi için dua ediyorum.
Sabah 7 de uyanmaya başladı normalde 8'e doğru uyanıyordu. Sanırım uyuma saati biraz erkene alınınca mecburen o da erkenden uyanıyor ya da bütün gece olduğu gibi varlığımızı kontrol etmek için günün yoklamasına başlıyor. Gece sürekli uyanıp emzirip pışpışlıyorum sabah 7 de kalkıyorum sahuru saymıyorum daha. Ve öğlen okula gidip hiç oturmadan ders anlatıyorumakşam 6 ya kadar.. Çok yorgunum ve müthiş derecede uykusuzum.
Babaanne'ye kapalı bir çocuk parkı var gündüz oraya gitmelerini tavsiye ettik . İçerisinde kum da olduğundan belki kazması küreği ile severek oynar, oyalanır. Bakalım bu gün gidecekler mi? Küçük bey biraz olsun rahatlıyacak mı? Annesinin onu sürekli gezdirmesine alıştı belki onun için de sıkılıyordur, bilemiyorum ki..

Rabbim! Sana Şükürler Olsun...

8 yorum:

  1. Esin Says:

    Allah kolaylık versin ayça.Yapacak bir şey yok ,ama o da haklı 2 ay boyunca sürekli beraberdiniz.
    Üzülme zamanla alışır,hele babannesi onu parka götürsün bak o zaman gör ,sen giderken el bile sallayacak .
    Ömer ananesi ve dedesiyle birlikteyken öyle :))))))

  2. annecik Says:

    babaanne onunla kaliteli zaman geçirmeye çalışsa oynasa güzel havalarda gezdirse ilgisini çekecek şeyler uygulasa belki birbirlerine alışır ve rutini oturturlar ay sanada zor çocuğada zor bu yaşdaki çocuk gündüz uykusu olmadan maf oluyordur
    güzel haberlerini dört gözle bekliyorum

  3. Mısır Patlağı :) Says:

    Evet Daha çok kısa bir zaman oldu Ayçacım Lütfen üzülme ve sabırlı ol biliyorum bu ne senin nede tonguç için kolay olmayan bir süreç sevgiler.

  4. Kremali'nin annesi Says:

    Ayca'cim, Allah yardimcin olsun. Lutfen kendini ihmal edip hastalanma. Buyuyorlar ve bu surecte beklentileri de artiyor. Evde oyalamak giderek zorlasiyor. Ben de kara kara dusunuyorum simdilerde; neredese 9 ay suren cetin bir kis bizi bekliyor. Ve burada kis demek cogunlukla evde mahsur kalmak demek. Allah hepimizin yardimcisi olsun. Umarim babaannesiyle gidecekleri oyun parkini sever de uzerindeki manevi yuk biraz hafifler.

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  5. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Canım yaa üzülme bu kadar noolur. Aynı acı günleri ben de yaşadım biliyorsun. Çok zor ama alışmak böyle birşey işte. Yapılacak başka birşey olmayınca alışkanlık giriyor devreye.
    Gündüz parkta biraz yorulunca uyuması kolaylaşır.
    Bir de senin eşyalarından birini bırak yanına onu rahatlatır.
    Yazın emerek uyumaya alışmaları kötü oldu malesef şimdi zorlanıyoruz.
    Yürümeye başlayınca ilk zamanlar bedenlerinin yetenek kapasitesi üstünde istekleri olduğundan bu dönemde biraz sinirli olmaları huysuzluk etmelerini buna da bağlıyor uzmanlar. Belki ayrılıkla bu konu da birlşmiş olabilir.

    Babannnenin bu günlerde çok yoğunlaşması gerek Tonguça, eskisinden daha çok en azından.

    Rabbim hepimize kolaylıklar versin.

    SEVGİLER

  6. aysarayı Says:

    canım yaa.nasıl zordur onun için ayrılık.büyükler bi şekilde katlanıyor da minikler nasıl anlasın bunu.allah kolaylık versin ikinize de...ben de 4-5 ay sonra ayrılmak zorunda kalacağım büyük ihtimalle.kimbilir biz nasıl dayanacağız...

  7. muko Says:

    Ayça'cım rabbim sabır versin en kısa sürede babaannesine alışır inş.Daha çok yeni zamnla oluucak tek şansızlığınız iki ay boyunca sürekli birlikte olmanızdı..
    bir de bu durumda okulda ki öğrencilerle ilgilniyorsun eminim ki onlara çok güzel bir öğretmensindir,aklında çocuğun olduğu halde bile

    benim oğlum ikinci sınıfta bu hafta nasıl geçti biz bilmedik bu konuda çok dertliyim bir öğretmen olarak görüşlerini merak ediyorum açıkçası,ilk günden itiberen gerek fiziksel gerekse sözsel şiddete maruz kalıyor yavrucaklar:(

    kusura bakma uzun yazdım ,sevgiler..

  8. hayal Says:

    Onlar eninde sonunda alışıyorlar ama biz alışabiliyor muyuz? Bazen uğruna kızımdan ayrı kaldığım şeylere değer mi ki diyorum :(
    En azından yabancılara emanet değil, bu da birşey sizin için bence :)