Anne Bağımlılığı


Dün uzun süre ayrı kalışımızın ilk günüydü. Ben oğluma bağımlı, oğlum bana bağımlı geçmek bilmedi saatler. Oğlum dün bensiz ne uyumuş ne de oynamış. Gözünü 1 dakika kapamamış bütün gün uykusuz anne yok, baba yok ağlamış yavrum. Odamızın kapısının önüne gelip gelip iç çekip ağlamış hem de :( İçim parçalandı. Hele dün gece (bütün gün uyumadığı için kesintisiz uyumasını beklerken) sürekli ağlayarak uyanması, yanında olmama rağmen ayy ayyy ayyyy diye diye içini çekip ağlaması yok mu :(( utanmasam ben de onunla ağlıcam ama alışıcaz çaresiz bu duruma. Geçen yıldan daha zor bu sefer durum çünkü o zaman bu kadar "Anne Bağımlılığı" yoktu. Şimdi beni ve alıştığı sütünü istiyor istediği zaman yanıbaşında.

Dün babaannesi ve dedesi çok çaresiz kalınca bu gün Tonguç'u okula yanıma getirdiler tenefüste 10 dakika gördük birbirimizi hasret giderdik doyamadık ama olsun o bile güzeldi. Emzirmek için fırsat yarattım ama benin güzel oğlum evinden başka yerde yabancılık çektiğinden emmedi. Bu gün yine bensiz uyumamış katiyyen sırtını yere koymamış. Bakalım bu durum ne kadar böyle sürecek.

Bu arada arka altta bir dişi daha çıktı. Uzun zamandır bekliyorduk şiş halde baloncuk halde oğlumun canını yakıyordu. yanındaki dişler de bembeyaz ucunu gösterdi ama ne zaman patlarlar bilemiyorum.

Bu gün yemeklerini de zar zor yemiş Tonguç sadece meyvesini isteyerek yemiş. Çok şükür ki meyvayı seviyor ve yiyor.

Geldiğimde nasıl yapışıyor bana nasıl içiyor sütünü anlatamam. Öp hadi diyorum ıslatıp yalıyor yanağımı. Ahhh yavrumayrılık ne zor.

Gitti kelimesini öğrendi dilinden düşürmüyor. Bir şeyleri yeri atıp atıp dittiiii demesi yok mu çok tatlı oluyor. Aslında bayadır bizi taklit ederek konuşmasını geliştirdi. Kirli bir şeyi ağzına götürürken e'e'e yapıyoruz o da yapıyor. Köpekleri tanıyıp sürekli taklit ediyor hawhaww diye. Kedileri çağırıyor hem eli hem diliyle. Uçaklara uuuu yapıyor yolda herkese el sallıyor son sürat durmadan yürüyor.

Ve sanıyorum en büyük gelişme müziğe verdiği tepkideki değişiklik. Sonunda kendince hareketlerle dansetmesini öğrendi. Poposunu sallıyor elleriyle ritim tutuyor, sözlerini mırıldanır gibi yapıyor :) Müzik yanında en favori oyunu ve kelimesi goooolll.. Golü getir deyince hemen topunu getiriyor. Artık elleriyle uzağa atıp peşinden koşmak yerine ayaklarıyla şut atıp oynuyor. Babasıyla her zaman olduğu gibi oynamaya bayılıyor. Baba demek oyun demek onun için. Görünce hemen sırıtıyor :) uyuyacaksa da uyumuyor.


Bu aralar ne bloga bakabiliyorum ne de komşu blogları ziyaret edebiliyorum. Yorumlara cevap yazacak vakit bile yok. Bu da bir kaçamak yazı. Kimse kusura bakmasın. Annenin halinden anneler anlar diyerek Bütün annelere evlatlarıyla geçirecekleri mutlu bir ömür diliyorum.


Allahım! Ramazan ayı hatrına bizi, Peygamber Efendimiz(S.A.V.) 'in ahlakıyla ahlaklanmış, ihlaslı, imanlı sevdiğin kullarından eyle. İki cihan saadeti ver. Bizi bize bırakma... Amin

3 yorum:

  1. mummy Says:

    Amin Ayça'cım...Çalışan anne olmak çok zor ya çok...Ben de 10 gün sınavlara gidip geldim geçen hafta...Gerçi Ece daha çok küçük olduğu için anlamadı ama benim burnumda tüttü..Allah hepimizin yardımcısı olsun...Öpüyoruz maviş oğlanı..

  2. annecik Says:

    bir süre sonra o da alışacak bu duruma bakacakki anne baba akşam olunca saatleri gelince dönüp geliyorlar eve bu seferde saatinizi kapı dibinde bekler hale gelecek herşey normale dönecek

    bu ara o dişlerde sorun çıkarıyordur oğluşa ağrısız sızısız gelir inş. dişler

    duana kocaman bir amin

  3. annecik Says: Bu yorum yazar tarafından silindi.