Tonguç 11 Aylık..

Bu gün itibariyle tam 11 aylık oldun Tonguç. Hissettiğim onca duygunun hangisini yazsam hangisini anlatsam bilemiyorum. Hem yazsam da duygularıma tercüman olacak kelimeleri bulabilir miyim bilmiyorum. 11 +9 ay öncesinden bu yana çok zaman geçti bir anda hayatımızın vazgeçilmezi oluverdin. Acemiliklerimiz şu an kahkahaya bazen de 2 damla gözyaşına dönüşüveriyor hatırladıkça. Seni sevememekten korkardım sen doğmadan önce nerden bilirdim ki dünyanın en çirkini de olsan meğer benim biricik canım oğlum olacağını, seni herşeyden öte ve güzel göreceğimi..

İlk adımlarını gördük bu ay.
Yeni bir döneme girdik:
Söylediklerimizi ve yaptıklarımızı Taklit Etmeye başladın,
Kedileri pisi pisi diye çağıracak ,
Koltuklara kendin inip çıkacak,
Kapıları açıp kapatacak kadar büyüdün.
Şimdiden bir minik gezgin olup şehir şehir gezmeye alıştın

İstemediğinde hayır hayır der gibi ellerini sağa sola sallıyor,
Almak istediğin şeyler için ellerinle gel gel yapıyorsun.
Bilinçli hareketlerin, kendi tercihlerinle

Babanın tabiriyle artık sen ADAM oldun :)


Allah'ım sen yavrularımızı her türlü kötülükten koru onları hep iyi doğru ve güzel olana yönelt.

6 yorum:

  1. siyap Says:

    maşallah kuzuma!pamuş doğmadan aynı korku bende de vardı.yeğenimi çok severim,bizim ilk göz ağrımızdır acaba onun kadar sevebilecek miyim diyordum hep.ama doğunca her şey değişti hayatımın 1 numarası oldu kızım...
    Allah yavrularımızın daha nice güzelliklerini görmeyi nasip etsin hepimize...tonguç'a ve sana kocaman sevgileeer...

  2. Esin Says:

    Maşallah tonguç beye,adam oldu artık adam :)
    Ayça cumartesi bana uygun ,eşimin iş yeri mecidiyeköyde ,cevahire gelmem çok kolay olur,sanırım sana da yakın.

  3. AYSUN Says:

    Evet evet adam olmuş Tonguç:) Ve de çok tatlı.... Ve Ayça ben pazar gidiyorum tatile. Buluşma cumartesi olursa seve seve gelirim... Cumartesi öğleden sonra müsaitim... Ayy heyecanlandım şimdi:)

  4. muko Says:

    oy maşallah kuzuya büyümüş büyümüş ..
    sevgiler

  5. firdevs Says:

    sanirim tum hamile bayanlarin korkusu bu .. cocugum olunca onu sevebilecekmiyim ? :)) bende ilk hamileligimde hep bunu dusunurdum :p ama gordumki dogar dogmaz hayatimin merkzei oldular :))

    Allah hic bir yavruyu anne babasiz birakmasin ..

  6. Kremali'nin annesi Says:

    Masaallah adamima benim:)

    Zaman ne cabuk geciyor degil mi Ayca'cim? Ben de Ali Kerem dogmadan once benzer endiseler tasirdim. Ama varliklari butun endiseleri dagitiyor. Gerci bu sefer de baska yeni endiseler corekleniyor uzerimize ama olsun:)

    Duana icten bir amin diyorum Ayca'cim. Nice aylari, yillari, saglik, huzur ve mutlulukla kucaklayalim insaallah...

    Sevgiler,
    Ayse Sule