Bisikletimiz..

Geçen Pazartesi apar topar Bandırma'ya gittik Tonguç'la. Dün gece itibariyle de zor bir yolculuğun ardından evimize döndük. Giderken deniz yolu ile 2 saatte güle oynaya gittiğimiz yol gelirken otobüs firmasının fırsatçılığı nedeniyle saatler süren bir kabusa döndü hatırlamak bile istemiyorum.

Bandırma da güzel oğluma bisiklet aldım. Çok da iyi oldu. Rengi dışında :) Mavi rengi yoktu yeşil olanın kusuru vardı pembe ve lila dışındaki tek renk turuncu olunca mecburen onu aldım :) Yine de fena sayılmaz. Bisikleti anlatmaya gerek yok zaten resimde görülüyor içindekinin keyfi de :) Sadece ondeki şapkaya basılınca sözlerini anlamadığımız bir şarkı çalıyor korna yerine :) Sazlı sözlü hareketli :) Üstteki güneşliği öndeki koruması çıkıp normal bir bisiklete dönüşüyor ayaklar pedallara uzanacak kadar büyüdüğünde :)

Biz Bandırma da gezdik, Baba Tonguç da Malatya ya iş için gitti geldi. Çekirdek aile tekrar buluştu, Çok şükür her şey yolunda.
1 ay sonra 1 yaşında olucaz kısmetse. Tonguç'un Doğum günü Ramazan'a denk geleceği için ne yapsam bilemiyorum. Aklımda bir kaç fikir var ama üzerinde düşünüp karar vermem lazım. Tonguç Ramazanın 7. günü doğmuştu. Ramazanın bolluk bereketine inanan ben ne çok sevinmiştim. Çok şükür bebeğim gerçekten de çok bereketli. Allah kısmetlerini hayırlı ve daim eylesin bir ömür Tonguç'un ve tüm melek yüzlü bebeklerin..

1. gül Says:

maşallah ayça sen kesin leyleği havada görmemiş üstüne binmiş geziyorsun da farkında değilsin galiba
    çok sevindim yürümeye başlamasına da bisiklet almana da hayırlı olsun her ikiside

2. gül Says:

3. Esin Says:

Ayça bisikletin benzerinden ömerin de var ,kayınpederim almıştı.Ömer bayılır bisikletine ,eminim tonguçta keyifle binecektir.Uzun yıllar kullanacakları bir bisiklet ,hayırlı uğurlu olsun :)
    Bizim buluşma ne oldu ayça, ramazan da geliyor,ondan sonra çok zor olur.Bu aralar yapsak çok ii olur...
    Sevgilerimle.

4. Betül KAVAL Says:

canımbenim çok tatlı gözüküyor. Bizdede var bu tarz bisiklet fakat bizimki oturmak yerine ayakta gitmeyi tercih ediyor. ve vuuu diye ses çıkarıyor :))

sevgiler

5. Adsız Says:

güle güle kullansın Toguç bey bisikletini rengide çok hoş bence

6. Adsız Says:

güle güle vınlasın bakalım
    sizi kaçaklar sizi...
    hoş bizde tatilden yeni döndük