İşte bana böyle bakıyor :) bu bakışla eriyor bütün kalbim..


Tonguç - Oylum - Ömer
Cumartesi günü Esin, Pıtırcık, Yıldız ve ben buluştuk. Gelmesini istediğimiz ço kişi vardı ama ya ulaşamadık ya da söz verip gelmediler. Buluşmalar her geçen gün daha da yorucu hale geliyor git gide hareketlenen ve yerlerinde 1 dakika durmak bilmeyen çocuklarımızla. Ömer'i ilk defa gördük tanıdık, Nasıl da içten nasıl da sevecen bir çocuk görmelisiniz. Öpücük göndermesi alkışı el sallaması herşeyi gülüşüyle bir hakrika tıpkı genlerini aldığı annesi gibi :)


Oylum büyümüş koca kız olmuş hele de 4 ü birden çıkan dişleriyle çok sevimliydi. Seyhan sa karnındaki prenses kızıyla yine aramızdaydı bizi yine yalnız bırakmadı. Herkese Teşekkür ediyorum geldikleri ve onurlandırdıkları için. Bundan sonra sanırım buluşmalar evde olacak herkes daha rahat edecek.

Cumartesi buluşma pazar günü ise oğlumun Hatice teyzesine Maltepeye gittik. Az gittik uz gittik dere tepe düz gittik eee sonunda da pek yorulduk :) Yeni evli hemşire arkadaşımın evini talan etti Tonguç, yeni eşyaları tanımanın heyecanıyla Damat beyin sazını çalıp balkondaki topuyla da gooooll attı :) güzel keyifli bir gündü hepimiz için.


Bunun dışında evdeyiz Tonguçbeyle. Sıcaktan ötürü isilik olduk hepimiz. Kırmızı kırmızı geziyoruz ailecek. Ama tonguçun boyun bölgesi çok fazla tahriş oldu, sürekli terlediği ve ağzından akan sular yüzünden. Akşamları banyodan sonra aktardan aldığım saf zeytinyağını sürsem acaba iyi gelir mi diye düşünürken, sürdüm ve inanamadım 2 günde tertemiz oldu boynu. Allah derdi verdiği gibi şifasını da veriyor çok şükür.


Boyu uzadığı için mi yoksa taktiklerini geliştirdiği için midir bilemiyorum dedesinin alçak koltuklarından sonra evimizdeki yüksek koltuklara da çıkmaya başladı Tonguç. Artık rahatça koltuğa hatta onun da tepesine çıkıyor. Bir dakika yalnız bırakmaya gelmiyor.


Yeşile hasret kaldığımız bu minicik apartman dairesinde tek yeşilimiz yoğurt kaplarındaki maydanozlarımız :)




Okullar pazartesi benim için açılıyor ve aynı gün Ramazan ayı dolayısıyla Oruç da başlıyor. Allah her ikisi için de hayır, güzellik ve güç versin.


Hala yoğurt domates yemiyor hatta peyniri de pek sevmiyor zorla bir iki lokma veriyorsam o kadar. Bir şey yapmalı mıyım yoksa yapılacak bir şey yok mu? Zamanla sever mi? Onların yerine ne vermeliyim? sürekli bunları düşünüyorum. İştahı eskisi gibi değil ama yine de vermeye çalışıyorum çok zorlamadan. Süt hiç denemedim denesem mi ? onun için de herkes başka şey söylüyor, ne yapacağını şaşırıyor insan :)
Bu yıl okulumuz yıkıldığı için hem daha uzak bir okula gideceğim hem de öğleci olacağım :( Tonguç la çok alışmıştık hep beraber olmaya onu bilmem ama bana çok zor gelecek bu ayrılık. Uyku saatlerini düşünüyorum da yazın sürekli e merek uyumaya alıştı bakalım bensiz nasıl uyuyacak :(
Neyse herşeyin hayırlısı :) Allah Ramazan ayının hürmetine günahlarımızı bağışlasın ve bizi merhamet edenlerden eylesin..

13 yorum:

  1. Kremali'nin annesi Says:

    Ayca'cim o bakislar kimi eritmez ki? Taa buradan benim icimi isitiyor, kimbilir sana neler yapiyordur orada yaz sicaginda:))

    Beslenme konusunda bence icini ferah tut; anne sutu ve diger gidalarin yetip de arttigi o kadar asikar ki resimlerde. Ayrica, alternatif tip uzerine bir kitap edindim gecenlerde. Yazarin dedigine gore herkes herseyi yememeliymis zaten. Insanlar kan gruplarina gore beslenmeli ve bu kapsamda belli gidalardan ozellikle kacinmaliymis. Bana cok mantikli geldiginden kismen uyguladim kendi uzerimde ve faydasini gordum. Belki sut/sut urunleri/domates gibi gidalar da Tonguc'un kan grubuna uygun degildir ve o yuzden redediyordur.

    Bulusma haberleri icin de cok tesekkurler. Ozellikle benim gibi isteyip de katilamayanlar icin buyuk hizmet:) Bu aralar Cikolatali Pasta'yi merak ediyorum. Insaallah kizini sag salim kucagina almistir. En son kontrol ettigimde blogundaki dogum sayaci 0 yerine 1 gun kaldi diye ayarlanmisti. Insalalah bir aksilik yoktur.

    Ikinizi de cok opuyor, bu vesileyle Ramazan ayinin hepimiz icin sihhat, afiyet, huzur ve gunahlardan arinma vesilesi olmasini diliyorum.

  2. ahmetselimveannesi Says:

    ben de gelecektim bu bulusmaya ama malesef cumartesi musait olamadık, bir sonraki bulusmaya insallah gelmek istiyorum.

    annesi Tonguc beyin istahı insallah eski haline doner, peyniri omletin icine katarak versen yermi acaba? aynı sekilde domatesi de boyle deneyebilrsin belki.


    mınıgı opuyoruz
    selamlar

  3. Talha ile Eymen'in annesi Says:

    ne güzel buluşmuşsunuz. ben o sırada çanakkaledeydim kaçırdım malesef. tonguçun yemesi hakkında endişelenme bence gayet sağlıklı görünüyor maşaallah. zamanla alışır onları yemeye de. hem daha yeni başladı paşam hayatın tatlarını tanımaya dimi annesi...

  4. aybike Says:

    Merhabalar;
    uzun zamandır takip edemiyordum blogları.Dün bi baktım Tonguç bey tam bi küçük bey olmuş.Maşallah ona çok çok çok tatlı çok yakışıklı rabbim nazarlardan korusun onu..
    sevgilerr..

  5. Mısır Patlağı :) Says:

    Buluşmaya gelen ama geç kalan ben üzgünüm ama çook uzakta oturuyorum ve o gün eşim öğlen 2 ye kadar çalışmak durumunda olduğu için ve ben çok yoğun bir program arasında gelmeye çalıştığım için böle geç kaldım buluşmamıza :)

    Nazlışın blogdaki resimleri cevahirdeki atlantisten sizi bulamayına orada takıldık hemde gecenin geç saatlerine kadar :)

    Sizleri görmeyi görerek sevmeyi çok isterdim nasip değilmiş diyorum 2. defa inş bir dahakine .. sevgiler

    not: Bu kadar açıklamayı niye mi yaptım .. Söz veripte gelmeyenler cümlesini üzerime alındığım için. söz verdim geldim ama kimsecikler yoktu :(

  6. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    AYÇA,
    Tonguç ne kadar çok büyümüş inanamıyorum. Maşallah.
    Hareketlendikçe zorlaşıyor durum.
    Bizimkide öyle ya malum. Ama köyde çok güzeldi. Bahçede serbestçe koşup coşuyordu. Bende dur yapma etme demeyince kendi kendine kontrollü olmayı öğrendi yavrum. Buraya geldik yine aynı hamam aynı tas. Keşke bir bahçemiz olaydı.

    Yemek hususunda Burakta da olmuştu aynen dediğin gibiydi. Ama zamanla herşeyden yer oldu.
    Bir de dişler çocukları çok etkiliyor dahası iştahlarını da çok etkiliyor.
    Çok fazla zorlama ama peşini de bırakma derim ben.

    Okul mevzuuu... ahhh ah. Şimdi öğlecilik filan bişey değil ki ya tam gün olunca noolcak bizim halimiz.
    Sarıgül sözünde durur kreş yaptırırsa süper akşam 8 e kadar çalışırım da ben. Bilmiyorum artık deneyip görücez alışıcaz.

    Ayrıca biz tatildeyken bizi seven birileri hediye almış bize. O sevenimize teşekkür ederiz.

    Kalp eriten bakışlıyı da yanaklarından öperiz....

  7. Adsız Says:

    hepimize hayırlı ramazanlar diliyorum
    ve sanada kolay gelsin diyorum arkadaşım
    umarım kolay alışır çünkü bizdede emme olayı var ve ikiz gibi olduk,gerçi şükür ama sensizde yapamıyorlar
    iştahsızlık ve kahvaltıyı reddetme bizde artık had safhada ne tek tek nede karışık resmen almıyor,domatesin suyuna ekmek banardım yerdi azcık artık onuda almıyor,
    geçen dr.sordum aldığı kadar dedi,ısrar yok...süt aldığı için yetiyor demkki dedi,üzülme zamanla hepsini yer inş.dedi
    peynir bizimkide yemiyo,labne bile denedim ama bilmiyorum,umarım dr.haklı çıkar
    yaşıtları hep aynı sorunları yaşadığına göre büyümeleri ve tepki vermeleri ile alakalıda olabilir belki,seçimlerini yapıyorlar
    sütü sevecekmi bende merak ediyorum
    ama biraz daha bekleyelim az kaldı
    yıldız

  8. Adsız Says:

    O bakışlara kimin kalbi erimezki maşallal allah nazarlardan korusun pazartesi günü içinde kolay gelsin hem ilk iş günü hemde orucun ilk günü allah yardımcı olsun bu arada bisikletinize bayıldık güle güle kullanın

  9. siyap Says:

    kocaman bir MAŞALLAH!çok tatlısın Tonguçum çoook!
    tatil bitiyor okullar başlıyor şimdiden kolaylıklar diliyorum ve ayrıca hayırlı Ramazanlar...inşallah yine çok güzel bir ay olur,sevgileeer...

  10. уαѕємiη Says:

    artist ya maaşAllah kuzuma

    Allahım nazarlardan korusun inş.

    sevgilerr

  11. Esin Says:

    Ayçacım ömerle benim hakkımda yazdıklarının beni çok mutlu etti ,o senin içinin güzelliği.
    Galiba karşımızdaki insan da ne görüyorsak o bizim yansımamız :))))

  12. elfeyp Says:

    Merhaba,
    Ne kadar güzel buluşmuşsunuz. Net arkadaşlığı canlanmış :)
    Bodrum'a yolu düşenleri görmek isterim ben de..
    Sevgiler...

  13. Betül KAVAL Says:

    merhaba

    tabi bu kadar uzak kalırsan kaçırırsın buluşmaları :(( neyse birdahaki sefere inşallah..

    çok sevindim buluşmanıza inşallah birdahaki sefere bende katılırım ...

    sevgiler