Sabah 05:30 itibariyle Baba Tonguç'u Diyarbakır'a iş için uğurladık. 2 gün boyunca evimizde başbaşa kalacağız oğlumla. Babasız geçireceği 2 güne nasıl dayanacak oğlum. Daha kapıda görür görmez yüzünde güller açar, onu yanında görmeden, varlığını hissetmeden uyumaz, o çok sevdiği sütünü içerken bile arkasına dönüp bir yoklayıp e mmeye devam eder, oyunlara devam etmesi için bazen numaradan bile olsa güler, kısacası babasını çok sever benim oğlum. Haftasonları Tonguç için bir bayram :) Artık evde yalnız olacağımıza göre beni gördüğü her yerde bacaklarıma yapışıp kucak isteyecek Tonguç babam nerde neden gelmedi der gibi.
Böyle tatlı hasretlikler iyi güzel de, ya Babasını küçük yaşta kaybedip hiç görmemiş olan çocuklar.. ya onlar ne yapsın?
Allah kimseyi babasından, annesinden, vatanından, sevdiklerinden (kötü) ayırmasın. Ve Allah kimseyi tek başına kimsesiz bırakmasın.. Amin

6 yorum:

  1. Kremali'nin annesi Says:

    Ah canim benim! Insaallah baba Tonguc selametle gidip gelir ve bir an evvel hayirlisiyla kavusursunuz birbirinize. Bizim bebegimiz de, aynen Tonguc gibi, cok duskun babasina ve o yuzden cok iyi anliyorum seni Ayca'cim. Rabbim bu iki gunu sizin icin kolaylastirir insaallah.

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  2. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    ALLAH KAVUŞTURSUN.
    En kısa zamanda, sağlıkla, sıhhatle....
    Babaların yeri de apayrı.
    Demek Tonguç ta emerken bile babasını arıyor.
    Aynı işlemi benim YAVRU KUŞUM da yapıyor.
    Bu yüzden kontrol memuru diyorum.

    Diyarbakırdan karpuz istemeyi unutmadınız inşallah:)
    Yolda kırılma ihtimali var ama:)

  3. Esin Says:

    Ne güzel bir dua ayça....
    Allahım evlatlarımızı bize ,bizi de evlatlarımıza bağışlasın inşallah...

  4. firdevs Says:

    Allah kavustursun .. ve duana amin :)

  5. muko Says:

    Allah kavuştursun,rabbim kimseyi anasından babasından ayırmasın..

    sevgiler..

  6. AYSUN Says:

    Amin diyorum Ayça dualarına. 2 gün çabucak geçer inşallah babaya kavuşur Tonguç cum..