Rüzgar Gülü..

Bu gün akşam Tonguç'la Baba Tonguç'u karşılamak ve biraz da temiz hava almak için dışarı çıktık. Gezdikten sonra otobüsün geleceği durağa doğru ilerledik. İkimizinde telefonlarının şarjı olmadığı için kararlaştırdığımız saate kadar beklemeye başladık Baba Tonguç'u. Tabi sabit bir yerde durma gibi bir huyumuz olmadığı için, başladık durağın bir ilerisine bir gerisine volta atmaya. Biz böyle zamanı tüketirken yanımızdan gelip geçen bir sürü insan oldu. Bir tanesi yanımızdan geçerken birşey söyler gibi yaklaştı bize. Şaşırmadım her zamanki gibi ya Tonguç'un adını soracaktır ya da sevmek için izin isteyecektir diye geçti içimden. Bir yandan da tanıdık mı acaba? ben çıkaramamış olabilir miyim? diye de türlü düşünceler geçiyor aklımdan. O da ne?

Tonguç Değil mi? diye bir soru geldi karşıdan Tonguç'u göstererek. Hiç beklemediğim bu soru karşısında afalladım. Çok şaşırdım. Siz de Ayça'sınız değil mi dedi? Gayet kibar, sıcak kanlı ve hoş bir bayandı. Sanıyorum Tuğba Hanım dı eğer adını yanlış aklımda tuttuysam beni affetsin heyecanla yanlış hatırlamış olabilirim. Bizi takip ettiğini ama yorum yazmak gibi bir alışkanlığı olmadığından ve onun da 9 aylık bir kızıolduğundan bahsedip muhabbet ederek ayrıldık. Ama ben ayrıldıktan sonra bile şoku atlatamadım :)) Tonguç sayesinde zaten pek bir ilgi odağı oluyoruz her yerde ama böyle tanınmak değişik bir duygu tattırdı bana. Bir de Tuğba Hanımın o içten gelen sıcaklığıyla da oldukça memnun oldum onu tanıdığıma.

Rabbim! Biz birbirimizi görmeden seviyoruz gönül dostlarımızla...
Onlar böyle güzelse Kim bilir Sen ne kadar güzelsin. Aklımızın alamayacağı kadar çok ve Sonsuz güzelliktesin...
Sen bütün dostlarımıza en güzel nimetlerini ver, onlara dert keder verme... Amin

2 yorum:

  1. tuğba Says:

    çok utandırdınız beni güzel iltifatlar için teşekkür ederim bende memnun oldum tanıştığıma tekrar görüşmek üzere hoşçakalın

  2. gül Says:

    gerçekten çok şaşırtıcı tanıyıp da yanınıza gelmesi, hem de hoş bir davranış
    internet gerçekten de değişik bir ortam tanımadığımız insanlarla gönül bağımız kuruluyor
    duana canı gönülden amin