PARTİDEN HABERLER..



Çok güzel bir DKP geçirdik. Sevdiklerimiz kırmadı bizi sağolsun geldiler.

Hem Diş, hem Öğretmen, hem Çocuk, hem de Blog partisi oldu :)



Kimler Geldi:

Yasemin (Sınıf Öğretmeni) ve Oğlu Burak İsmail

Gül (Sınıf Öğretmeni) ve Çocukları Alperen ile Aslı

Arife (Fen Bilgisi Öğretmeni) ve Minik Kalbi

Fatma (Sınıf Öğretmeni)

Özlem (Teknoloji Tasarım Öğretmeni)

Nurhan (Sınıf Öğretmeni) ve Kızları Gökçe ile Sude

Pıtırcık

Yıldız ve kızı Oylum

Elif ve Oğlu Ege


Aslında daha kalabalık olacaktık ama hastalık ve misafir gibi sebeplerden ötürü gelemeyenler oldu. Gelen gelmeyen herkesten Allah razı olsun :) Onlara da her zaman kapımız açık ne zaman isterlerse buyursun gelsinler.

Gelenler eli boş gelmemişler sağolsunlar :)

Yıldız çok hoş (kendi tabiriyle pastamsı kekimsi ) bir tatlı getirmişti. Sevgili Yıldız, Baba Tonguç sanıyorum kalanın hepsini kendine ayırıp yedi ve tarifini almam konusunda ısrar etti :) Ellerine sağlık..

Sevgili Gül de adını bilmiyorum ama içinde Yokun Yok olduğu bir kek getirmişti, senin de ellerine sağlık.. Afiyetle yedik :)

Sevgili Pıtırcık da çok güzel kurabiye topları getirmişti öyle güzel tadı var ki, hazır gibi görünse de ev yapımı mükemmeldi.. Bilmeni isterim, Tonguçun eline vermedim ama çorbasına koydum yedi :) Senin de ellerine sağlık..


İşte sofradan görüntüler..




Çoğunluk gelince programa Teknolojinin faydalarından yararlanıp Bilgisayarımdan Mekke İmamlarından Yasin Suresini dinleyerek başladık. Sonra Tonguç'un meslek seçimi merasimini yaptık. Sonrasında da önceden 40 tane buğgday seçip 3 İhlas ve 1 Fatiha okuyup Bitiminde başından aşağı serptik :)

Ve işte Tonguç'un meslek seçiminden kareler,


Beyefendi görüldüğü üzere KALEM seçti :) Allah hayırlı eylesin evladımı da mesleğini de..


Oylumun dişleri çıkmamış olsa da ona da yaptık aynı merasimi ama ben kaçırdım o ne seçti göremedim. Ege ise Kur'an-ı Kerim de karar kıldı :)


Ege'miz Tonguçtan 1 ay büyük, 17 Ağustos doğumlu. Baba Tonguç'un iş yerinden arkadaşı Elif Hanım'ın oğlu..

Burda görüldüğü üzere ben okuduğum bugdayları saçıyorum Tonguç'un başından aşağıya, güzel kızımız Oylum da şaşkın şaşkın bu büyükler de ne yapıyor yahu diyor içinden :)) Tonguç'un sa umrunda değil hiç birşey seçtiği kalemin tadına bakmakla meşgul kendileri :)






Diş Bugdayını alırken sorarak aldık çünkü bir de Aşure için satılan varmış, bizim ki Diş buğdayı diye geçiyor, bende öğrenmiş oldum. Ben 1 kg kaynattım ama o kadar çok oldu ki her halde koca orduya yeterdi. Çok fazla arttı siz siz olun çok az yapın yapacaksanız. İçine kuru üzüm, kırık ceviz bonibon şeker ve dileyene pudra şekeri koyduk. Benim alışkın olmadığım bir tad olduğundan çok fazla yediğimi söyleyemem. Ama oğlum için tabi ki yedim :)


Bir de o gün vişneli 3 renk pasta denemem oldu :))) Kendimi de bu konuda tebrik ediyorum gayet başarılıymışım :) Moral verenler sağolsun :))


Meslek seçiminden sonra (bunu utanarak yazıyorum ) Hediye bölümüne geçtik. Ben işin açıkçası böyle bir şeyden habersizdim. Sadece bugdayın içine konulan altını biliyordum ki onu da yapmayacaktım. Olan oldu ve gelen herkes Tonguç'a bir hediye getirmişti, hepsini teker teker açtık ve herkese teşekkür ettik. Her şey iyi hoştu ama bu kısım beni gerçekten çok utandırdı belki bilsem yapmazmışım bile diyebilirim. Çok mahçup oldum.. Tekrar tekrar tüm dostlarımıza TEŞEKKÜR EDİYORUM.


Evin darlığı yanında benim şaşkınlığım konuklarıma yeterince hizmet edememe duygusuyla birleşince biraz üzüldüm. Hem her şeye koşmak istedim hem de hiç bir şey yapamadım. Bir ara tabağa koyduğum minik pasta dilimini bile yere düşürdüm :)) O kadar heyecanlı ve mutluydum yani :) Ahhh ahhh.. Allah herkese dilediğince büyük bir ev ve o evi sıcacık sevgi dolu sesleriyle dolduracak dostlar nasip etsin...




Sevgili Arkadaşım Yasemin oğlunun hareketliliğinden sanırım rahatsız olacağımı düşünerek, hiç bir şey yeyip içmedi salonda bile oturamadı. Küçücük odaya geçip Burak birşey yapar diye ayrılmadı peşinden. Üzüldüğüm belki de tek nokta bu oldu. Canım arkadaşım, ince ruhlu, düşünceli anlayışlı kardeşim, içi de dışı da güzel dostum keşke daha rahat olsabilsen, biliyorum elinde değil. İnan ben ne üzülrüm ne de kızarım böyle şeylere. Seni de güzel oğlunu da çok seviyorum biliyorsun yabancı değiliz ki biz, bırak ne olura olsun çocuk daha onlar.. Keyfini çıkaracak şekilde seni tekrar bekliyorum bana, olur mu?


Tonguç'un 7 ay büyük yakışıklı abisi Burak İsmail (Maşaallah) . Aynı yıl okula başlayacaklarını düşünmek ne garip değil mi :)



Ev boşaldığında Ege ile Tonguç da baş başa kaldı :) Onların kaynaşması için biraz oyun ortamı sağladık ama sanırım bu hemen olmayacak bir şey. Aralarında sadece 1 ay olmasına rağmen Ege her yere emekleyerek gidiyor bizim oğlan olduğu yerde sayıyor :) Yine de onları böyle görmek bile güzeldi. İnşallah ilerde iyi birer arkadaş olurlar. Büyük abi ve ablalarının fotografları hep büyüklerle olduğu için onları buraya koyamadım kusura bakmasınlar.








Bu bakışa ne diyebilirim bilmiyorum, içimden geçen dudaklarımda dökülen sadece bu dua:
Rabbim! bu bakışın, bu gülüşün gönlümde açtırdığı tomurcuk gülleri, hissettiğim bu tarifsiz ve eşsiz duyguları bütün kadınlara nasip et. Anne olmak isteyenlerin duasını geri çevirme..




O gün gerçekten güzel bir gündü.


  • Pıtırcık ile Tonguç'un arasındaki sakin ve sanki kırk yılı aşan dostluklarının rahatlığıyla çekinmesiz olabildiğince rahat tavırlarını görmek,

  • Yıldız'ın tanımadığı insanlara karşı önyargısız, sıcak ve dostane yaklaşımı ile beni kendine hayran bıraktırması ve bu kısacık sürede bize, yanımızda her daim hazır bulunan bir dost oluşunu yakından hissettirmesi,

  • Ayşegül ve Fatma'nın herkesten önce gelip bana mutfakta yardım edip burası bizim evimiz deyip gerçekten de evleri gibi muamelede bulunmalarını

  • Elif'le ilk buluşmamız, yüzyüze görüşmemiz olmasına rağmen, ne kadar içten ve doğal oluşunu ve çocukları çok sevişini görüp, Onun Tonguç'a çok sevimli bir şekilde DANA deyip beni şaşırtmasını :) Tonguç'un çıkardığı digil dığıl seslere ve de parmaklarını ağzına teker teker dokundurarak çıkardığı "bulp bulp bulp" seslere şaşırmasını,

  • Arife'nin çocuk şaşkınlığını

  • Nurhan'ın kardeşten öte cana yakınlığını ve yardımlarını

  • Özlem'in evime ilk defa gelişiyle beni çok sevindirmesini

  • Yasemin'in ince ruhu ve Güzel yüzünü bir kez daha görmüş olmanın keyfini

ve


  • Baldan tatlı oğlumun İlk Diş Kutlama Partisini hiç unutmayacağım..
----------------------


Saçlarını küçük hüsam yaptım ama altın renginde oluşundan belli olmadı.

Resimde, bir süredir zevkle yaptığı ve sürekli tekrarladığı parmaklar ve ağız eşliğinde çıkardığı bilp bulp seslerini çıkartırken :)




Oylum ablaları Gökçe ve Sudeyle..


Bakın yeni tarzımız :) dersem yalan olur :))


Kim demiş saçlarımız yok diye. Göstermek istedik, bu oğlanın saçları yok mu diye soranlara :)



DKP ye gelemeyenleri YKP ye kadar da bekleriz. Zaten YKP Düşünmüyoruz. Güzel bir Doğum Günü hayalimizdeki :)


12 yorum:

  1. gül Says:

    Allah herşeyini hayırlı etsin yakışıklı oğlumuzun
    böyle düşünceli annesi oldukça dostları da hiç eksik olmayacaktır.
    Partiden memnun kalmana sevindik, kalabalık,sıcak ve bol çocuklu bir kutlamaydı ama hep bizbizeydik.
    Evet sonradan aklıma geldi benim de nasıl oldu da unuttuk kaselere para koymayı ama çok telaşlı bir servis oldu çocuklar yüzünden biz de en eğlenceli adımını unuttuk böylece neyse artık darısı yaş gününe gerçi benim teklifim ilk adım kutlaması da yapmak maksak bir araya gelmek değil mi...?
    Gerçekten herşey çok lezzetliydi herkesin eline senin de gönlüne sağlık

  2. birhosseda Says:

    Oyyy oyyy diş buğdayını sevdiğim yakışılı sevimli Rabbimin annesine bağışladığı minik kuşa ve annesine hayırlı olsun demek istedim.Keşke bende olabilseydim.Bu sıralar öyle yoğunum ki bloğumu bile güncelleyemiyorum ama favori bloglarada bakmadan geçemiyorum:)Çok özledim ben sizi.Gününüzün güzel geçmesine çok sevindim Rabbim daha nice mutlu günler nasip etsin ailenle sana ayçacığım

  3. ahmetselimveannesi Says:

    ne güzel bir kutlama olmus :) böyle uzaktan mail göndermek değil bizzat gelmek isterdim ama cumartesi gün boyu yeni evin temizliği ile uğraştık. Gelip hem seninle hem de Yaseminle tanışmayı çok isterdim
    Ayçacım.
    Tonguç miniğin yeni dişleri hayırlı olsun güzel güzel yesin mamişleri annesi.
    sevgiler

  4. annecik Says:

    inş. doğum gününüzde böyle neşeli güzel geçer hayırlı olsun diş buğdayınız ve kaleminiz

  5. AYSUN Says:

    Yaa ne güzel bir partiyi kaçırmışım:( Tonguç'u görmek istiyorum. Nanaklarını ısırmak istiyorum:P

    Çok güzel geçmiş parti. Yapılan duaları Allah kabul etsin. Tonguç'a hayırlı ömürler versin. Hep böyle mutlu günler geçirsin...

  6. Mısır Patlağı :) Says:

    Maaşallah resimlere bakınca sanki orada bir nazlı berra eksik dedim kendi kendime ama Ykp de görüşürüz inş.

    Tonguç kalemi seçti heee hadi hayırlı olsun Mürekkep yalıycak çocuk :))))

    Maşallah Çok güzel geçtiğine sevindim sevgiler...

  7. siyap Says:

    ne güzel geçmiş partiniz,çok eğlenmiş çocuklar da...böyle partiler güzel hatıra oluyor.
    hiç teleşlanma güzel ağırlayamadım diye eminim ki herkes çok hoşnut ayrılmıştır...

    buarada bizim kızında hiç saçı yok gibi görünüyor ama Ankara'dan toka aldım herkese göstericem toka takılacak saçı olduğunu :)))

    maşallah tonguç bey de yine çok tatlı hemen kalemi kapmış,ileride iyi bir mesleği olur yavrularımızın inşallah,sevgileeer...

  8. Esin Says:

    keşke biz de gelebiseydik..
    inşallah ömerle, tongucun doğum gününe geliriz....

  9. Kremali'nin annesi Says:

    Ne guzel bir parti olmus! Yenilecek bir suru mama ve de tombik nanak arasinda ben olsam kendimi kaybetmistim kesin:)

    Demek benim guzel yigenim onca ilginc sey arasindan kalemi secti? Hayirli ilimlerle ilimlenir insaallah. Kurani secen bebemizin bu secimine sasirmadim desem; sanki daha simdiden cok derin bir ilahiyat profesoru edasi var suratinda:) Yerim ben onu da Tonguc'u da:) Oylum bebek de nasil mutlu gorunuyor resimlerde? Hele de ablalarinin arasinda verdigi poza bayildim. Veee Yasemin'in yakisikli oglu Burak! Ne karizmatik poz vermis oyle. Zaten bu oglumuz pek talimli poz vermeye, annesinin blogundaki resimleri de her zaman bir harika oluyor netekim.

    Veee lutfen Tonguc'umun saclarina yeni stiller getirmeyelim annesi. O dogal haliyle cok yakisikli zaten. Ileride basinda kavak yelleri esmeye basladiginda zaten o guzelim saclara kimbilir ne cilgin sekiller verecek:( O yuzden birakalim dogal dogal isildasin o ipek saclari...

    Ikinizi de cok opuyor, evladinin daha nice guzel gunlerini saglikla huzurla gorursunuz diye dua ediyorum Ayca'cim.

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  10. Anne ve Bebisi Says:

    Yeni dişi hayırlı olsun :)

    Bazı fotolar görünmüyor maalesef :((

  11. Ayça Says:

    yorum yazan herkese teşekkürler :)
    gül herşey için sağol hakkını ödeyemem. Ykp düşünmesek de, baktık ki buluşup görüşemiyoruz o zaman bahane olsun diye belki yaparız..

    sevgili Seda gelmeni çok isteerdim bekledim de seni ama bir bildiği vardır diye rahatsız etmek istemedim. her zzaman bekleriz unutma bu arada bilmem tonguçun üzerindeki tanıdık geldi mi? özellikle onu giydirdim :)

    Ahmet SElimin annesi sen ne zaman geleceğini söyle senin için tekrar toplanırız biz :)

    saol annecik:)

  12. Ayça Says:

    saol AYsun gelmenizi çok isterdik bizde. DEdiğim gibi gelmek istediğiniz daha doğrusu müsat olduğunuz zamanı söyleyin buluşalım hep beraber :)

    Gelmesini çok ettiğim hatta dedikodusunu bile yaptığım mısır patlağı. Gelin nerde diyenlere de mahçup olduk iyi mi :)

    amin siyapcım. sizde hoşgeldiniz tatilden :)

    Esincim kesinlikle tanışmalıyız :) bekliyorum en kısa zamanda :)

    ahhh ahhh yokluklarıyla en yakın akrabadan farksız olan ne çok sevdiğimiz ama gösteremediğimiz sevgili Keremimiz ve AYşemiz.. gelin artık türkiyeye. bekleyenleriniz gözlüyor yolunuzu hadi bir cesaret bak gör ne iyi etmişiz de gelmişiz diyeceksin. SAğol her şey için dualarımız herpimiz için..

    merhaba anne ve bebişi sizde hoşgeldiniz evinize gönlümüze resimlerdeki problemi bende anlamadım bir gösteriyor bir kayboluyor tekrar tekrar yükledim ama bilmem şimdki durum nasıl