Cumartesi DKP Günü..

Posted by Picasa
Tonguç uyurken bende küçü bir mola verdim temizlik işine. Benim için bir ilk olacak cumartesi günü. DKP yani Diş Kutlama Partisi yapacağız arkadaşlarla. Heyecanla bekliyorum. Daha önce hiç katılmadım böyle bir partiye, neler olur, ne yapılması gerekir bilemiyorum :) Haydi hayırlısı diyorum Allah yüzümüzü kara çıkarmasın.
Bu arada menüyü düşünüp duruyorum ne yapsam acaba? Var mı tavsiye de bulunacak olan?
Tonguç'un Diş Partisine Gelmek İsteyen Herkes Davetlidir, Duyduk Duymadık Demeyin :)
Cumartesi Günü DKP de buluşalım :)

12 yorum:

  1. Kremali'nin annesi Says:

    Allah iyiligini versin Ayca! Basligi gorunce yeni bir siyasi parti acildi da benim mi haberim yok dedim icimden. Hatta tahminde bilem bulundum; Demokratik Katilim Partisi, Demokratik Kitle Partisi ... diye :)) Gerci yine bir partiymis bahsi gecen ama Dis Kutlama Partisiymis! Hadi bakalim kutlu olsun yigenimin disleri. Ikinizi de cok opuyor ve partinize Alaska Dondurmasiyla istirak ediyoruz:)

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  2. Mısır Patlağı :) Says:

    ayy ben çok isterim gelmek :)

    Çifte DKP olur hemde : )))

  3. Adsız Says:

    ayçacım geri dönmüş
    ilahi çocuğun partisini ne yapmışsın annesi
    temizlik bittimi bakim...
    bizde 10 dakika sonra kalktık parktan,pek durmadıda
    dün niye gelmediniz çaya bakıyım kaçaklar sizi
    ayçacım buğdayı kim yapcak
    sen yapcaksan akşamdan ısla ve ertesi gün iyce pişir pişincede süz ve içine ne koycaksan koy
    komik bir tarif oldu ya
    ceviz,bonibon,nar,pudra şekeri...benim bildiklerim ama sade verende varmış sen bilirsin tatlım
    ay çok sabırsızız bizde bizede tecrübe teyzesi dimi...
    bende kekimsi,pastamsı birşey getircem ona göre...
    menüde neler var bakim
    sabah kahvaltı yapmayayım bari
    hadi öptük
    görüşürüz
    yıldız

  4. Esin Says:

    öncelikle tabii ki haşlanmış buğday olur,içine koymak için kuruyemiş olur,sonra tülbenti tonguçun kafasına tuttuğunuzda kafasına serpmek için nar taneleri olur ,eeee bir de gelen misafirler için pasta börek çörek olur.temizlik olur...olur da olur yani.
    işin zor şimdiden kolay gele.
    gelmek çok isterdim ama bizim oğlan yürümeden çok zor,kucakta taşımaya can dayanmaz.sizi çok öptükkk.

  5. gül Says:

    maşallah maşallah bir telaş almış annemizi
    bilseydik daha önce yapardık bu partiyi
    çok birşey gerekmez yemek için
    buğdayı hazırladık mı tamam
    gerisi teferruat, dert etme
    çok güzel olacak inşallah

  6. Adsız Says:

    Seyhan teyzeside gelebilir mi?

  7. AYSUN Says:

    İstanbul'da olsak kesin gelmek isterdik. Artık YKP de görüşürüz:) Yürüyüş Kutlama Partisinde:)

  8. Ayça Says:

    Herkese teşekkür ederim. Oldukça heyecanlı panik bir haldeyim şu an. Herşeyin güzel geçmesi için dua ediyorum.
    Gelmek isteyen herkes davetli demiştim, lütfen gelmek isterseniz profilimden email atın ayrıntılı adres vereyim. Gelin buyrun..

  9. Adsız Says:

    ne kadar gzl ya benim de oğluşum 1an önce doğsa da biz de döyle partiler yapabilsek. inş. partiniz çok gzl geçer

  10. Talha ile Eymen'in annesi Says:

    ama ama internetin gazabına uğramış bir sanal teyze olaraktan ben yeni okudum bu postu yahu...
    neyse aysunun dediği gibi YKP de görüşürüz inşaallah...

  11. Adsız Says:

    selam ınsallah partın ıyı geçmıştır toncuç by bu arada çaktırmadan büyü yorsun sen den haber ver dıgı ıçın annene teşek kürlr edıyorum gelıp göremıyorum ya böyle takip ediyoruz seni sevgiyle kalın ayça cım artık yaz geldı havalar ısındı yanı bizede gelırsın ınşallah oluşun la bırlıkte herzaman beklerım ...

  12. senem Says:

    Ayçacım, nasıl geçti diş buğdayı partiniz? Eminim çok eğlenceli olmuştur. Ben haftasonu Ankara'daydım, burada olsaydım gelmeyi çok isterdim. Hem Tonguç'la seni, hem Seyhan'ı, hem de Yıldız'la Oylum'u da tekrar görmüş olurdum ne güzel.

    Fotoğrafları bekliyoruz. :)