Ne kadar mutlu halinden. Keşke her sabah böyle oyunlarla kalksa sonra hep anne ve babasıyla beraber olsa hiç bıkmadan konuşup oyunlara yenilerini ekleye ekleye uyusa.. Bunlar Tonguç'un iç sesleri :)
Son zamanlarda o kadar bilinçli hareket ediyor ve herşeyden o kadar iyi anlıyor ki büyümenin farkını daha iyi anlıyorum. Bilgiye ve ilgiye açlığı her geçen gün daha da artıyor, sanıyorum hiç bir zaman da bitmeyecek (ergenliğe kadar) :)
Ve yine son zamanlarda müthiş bir "beraber uyuma isteği" durumları var. Ben artık OTOMATİK e bağlamışım kendimi gece uyanırsa ya sallıyor ya da alıp emzi r iyorum. Ama artık beraber uyumak istiyor küçük bey ve bunun için de daha da sık uyanıyor. Dün gece bunu eşimde uykusundan uyanıp farketti. Onu alıp ortamıza yatırdım kafayı koyar koymaz küt diye başladı uyumaya, usulca yatağına yatırıyorum başlıyor mızmızlanıp kızıp çağırmaya :) Karnı tok- aç farketmiyor ille de beraber uyuyalım diye türlü oyunlar yapıyor :) Bunu bilinçli yapması da ilginç tabi :))
Aslında ona hakvermiyor değilim. İnsanın annesiyle beraber sarmaş dolaş uyuması gibi var mı :) Şahsen bende (hala bu yaşıma rağmen) annemle beraber uyumayı ona sarıl mayı onu kok lamayı çok severim, garip bir haz, güven ve huzur veriyor insana. Sanırım Tonguç da bunu iyi biliyor ki, o da istiyor :) Ama hayır despotluk gibi olsa da tek başına şimdiye kadar nasıl uyuyorsa bundan sonra da öyle uyumalı. Hatta odasında tek uyumalı. Bunun için de zaman geldi aslında ama ben burda yazamayacağım nedenler sebebiyle biraz daha bekliyeceğim, en azından şu okullar bir kapansın sonra. Sanırım 9. ayda odasını da ayırmış olacağız.

Bugün yine yürüyüşe çıktık oğlumla. Okulumun önüne daha gelmeden seslerini duyduk bando takımının, uzunca bir süre okulun bahçesinde onların provalarını izledik. Çok keyifliydi. O da bende çok seviyoruz canlı, sesli, görüntülü ve hareketli herşeyi :))

Daha bu sabah söyledi Baba Tonguç, oğlumu spor kursuna yazdıracağım büyünce diye :) sonra bir de müzik kursuna yazdırıp bir müzik aleti çalmasını istiyormuş. Bunların yanında dans etmesi içinde bir de dans kursuna gönderecekmiş :) Bu hayallerin gerçek olmasını bende çok isterim :) Düşünmesi bile yüzümde güller açmasına yetiyor :)) Bİz istiyoruz da bakalım Tonguç neler isteyecek :) Ama her zaman olduğu gibi, Allah sağlık versinde inşallah hepsi olur..

Rabbim! Az bulup şükretmeyi, çok bulup paylaşmayı nasip et bizlere.. Sana şükürler olsun..

9 yorum:

  1. gül Says:

    aman annesi hak vereyim derken yatağı kaptırma sen iyisi mi aynen devam et herkes kendi yatağında uyusun canımyok öyle uyanıklık...
    babasının hayalleri çok güzel inşallah gerçekleşir

  2. Kremali'nin annesi Says:

    Vah benim guzel yigenime! Annenle baban seni topcu ya da popcu yapmak icin planlara baslamis bile! Yahu bu couk ne istedigini kalemi secerek ortaya koymus daha ne yapsin? Alim olmak istiyor benim yigenim alim:)

  3. annecik Says:

    ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

  4. annesininoglusu Says:

    selam
    sitenizi yeni keşfetti ve tanışmak istedim.görüşmek dileğiyle:))

  5. Mısır Patlağı :) Says:

    Seelamm :)

    Sabah keyif ve neşeyle uyanan delikanlıya...

    Ben seçimi daha doğrusu biz seçimi Nazlı Berra hanıma bırakıyoruz istediği gibi takılıyor bir gün odasında bir gün bizimle bir gün bizim odamızdaki beşiğinde : )

    Tavsiye ederim nasıl mutluysa öle olsunn sevgiler...

  6. Kremali'nin annesi Says:

    Ayca'cim,

    Bu ilk anneler gununde sana ve ailendeki tum annelere kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum. Insaallah daha nicelerini saglik, huzur ve afiyetle goruruz...

    Ayse Sule

  7. muko Says:

    anneler gününüz kutlu olsun..

  8. Betül KAVAL Says:

    merhaba
    siteni uzun zamandır takip ediyorum benim oğlumda sanırım tonguçtan bir ay büyük. 16 sında dokuzuncu ayı dolacak. biz henüz diş çıkarmadık :( kağan da aynı şekilde bizim yanımıza gelince hemen uykuya dalıyor :) ben 1 yaşına gelince ayırmayı düşünüyorum her ne kadar babası istemese bile :)

    sevgiler

  9. mummy Says:

    Geçmiş anneler günün kutlu olsun Ayçacım..gene çok güzel bir duayla bitirmişsin ben de yürekten bir amin diyorum gene..Öpüyorum mavişi de.Sevgiler.