Köpük Köpük Mutluluk

23 Nisan Çocuk Bayramı'nda, okulun fotografçısı olarak görev aldım. Gösteri yapan bütün çocukların fotograflarını çektim. O kadar yoğun bir programdaki ilk defa böylesini gördüğümü itiraf etmeliyim. İlköğretim I. Kademenin nerdeyse tüm sınıfları bir gösteri hazırlamışlardı. Öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin ellerine gönlüne sağlık..

Tonguç uykudan uyanıp Baba Tonguç'la okula geldiğinde bu gösterilerin bir çoğu bitmişti. Ama yine de biraz olsun izledi Küçük Bey. Zaten bir gün evvel yapılan provalarda yeterince eğlenip, şaşırmıştı. Bu fotograf da gösteriyi izlerken çekildi :) Tepkiye bakın, nerdeyse eşlik edecek abi ve ablalarına..

Bu da bir başka açıdan :) Ellerindeki ponponlar hareket ettikçe içi eridi oğlumun alıp kendi de savurmak isterdi sonra ağzına sokup tadına bakmayı..

Ama en favorisi Bando takımı. Uykudan kalkmanın verdiği mahmurluğa bir de okuldaki öğrencilerin ilgisi eklenince ne yapacağını şaşıran Tonguç her ne kadar somurtuyor gibi görünse de bando takımına bayıldı.. E bando talımının kızları da ona tabi ki :))

23 Nisan sonrası, Oğlumla kısa süreliğine de olsa tatile çıktık :) (Sırrımız ve süprizimiz buydu). Armutlu Tatil Köyü' ne gittik.. Ben son saniyeye kadar olacağı konusunda emin olamadığımdan yazmamıştım. Hala rüya gibi geliyor düşündükçe. Çok güzeldi. Tekrarını Baba Tonguç'la beraber istiyoruz :) İnşallah olur.

Bize evini ve gönlünün kapılarını sonuna kadar açan Güzel Arkadaşım Gül' e Tekrar Tekrar Teşekkürlerimi iletiyorum.

İşte tatil çantalarımız :)

Aldık ve Tonguç'la beraber yola çıktık..

Yolculuğumuz oldukça kısa sürdü. Deniz yoluyla yaklaşık bir saat sonra Armutlu'ya vardık. Ben bir hata yapıp yola tok karnına çıktım :( tabi deniz üstünde çok fena oldum. Tonguç'la hep Gül ilgilendi sağolsun. Dönüşte aynı hatayı yapmadım ve oldukça dalgalı olan denizde hoplaya zıplaya gelmemize rağmen rahat ve keyifli bir yolculuk geçirdik.

İstanbul'a dönerken Tonguç o kadar çok nazarlandı ki bütün gözleri üstümüze çekti. Arabasında son 15 dakikaya kadar kendi kendine oyalandı, şarkı söyledi, çubuk kraker yedi, etrafı seyretti. O bunları yaparken gemideki diğer bütün bebekleri ağlayıp, çığlık atıp daha da fenası hiç durmadan kustular. Anneleri çok zor durumda kaldı. Hem çocuklarıyla ilgilenip hem de Tonguç'un bu durumuna hayret ederken ne zaman kusacak diye hep bizi süzdüler :) Bakışlarıyla öyle rahatsız ettiler ki bizi en sonunda bir laf söyleyecektim ki yol bitti çok şükür..

Maşallah benim akıllı oğluma. O da akıllılık yapıp sabah sütünü içmeden yola çıkmıştı :) Her ne kadar ben gemide nasıl emzi,ririm aç kaldı Tonguç diye düşünsem de meğer bu bizim için büyük avantajmış :)

Tonguç'un denizdeki ilk dakikaları..

Bir denizi seyrediyor, bir gemiyi inceliyor. Gördüklerine emin olmak için tekrarlayıp duruyor aynı hareketlerini.

Armutlu'dan görüntüler..

Hava, çevre tertemiz, Deniz orman iç içe, Çocuklar için parklar, Yiyecek için farklı alternatifler, Sessiz ,sakin, huzurlu, Banyonuza akan Şifalı kaplıca suyu, Soğuk havalarda bile yaşayabileceğiniz havuz keyfi, İstanbul'a 1 saat. Daha ne olsun :)

İşte O an. Tonguç'un Köpük Banyosu Keyfi Aman Allah'ım herşeye bedeldi :) Çok mutlu oldu ellerini suda çırpa çırpa bi hal oldu :) sonunda da yatağında mışıl mışıl uyudu. İş te o andan bir kaç kare.

Mavi gözleriyle Denizle bütünleşen Tonguç..
Yer Mavi Gök Mavi..

Şansımıza biraz rüzgarlıydı hava. Terlemeden, sıkılmadan gezdik. Tabi biraz da kalın giyindik :) Çimlere yatıp uzanamadık ama gözlerimize bayram ettirdik.

Salıncak keyfine her zamanki gibi gülümseyerek başladık.

Mutluluk bu diyor Tonguç gülümseyerek..

Yatakları birleştirip kocaman bir oyun alanı yaptık kendimize. Gece sar maş dolaş uyuduk oğlumla. Ve bir kez daha gördüm ki, oğlumla beraber ne zaman uyusak Tonguç daha az uyanıyor ve daha rahat uyuyor. Bu uzun ve derin uykuyu beraber olmanın verdiği huzur duygusu dışında temiz hava da etkiledi..

Kahvaltıyı balkonda yaptık. Balkon kültürünü nicedir unutmuştum. Çayın tadı bile bambaşka oluyor denize karşı. Bu sırada Tonguç da Aslı ablasıyla oynadı.

Bunlar da ne Anne? diyor Tonguç :) Ağaç yavrum :))

Aslı ablasıyla daha iyi anlaştı Tonguç. Bebekleri çok seven Aslı, Tonguç'u kucağında uyutmak ve beslemek istedi :) Her ne kadar bu mümkün olmasa da ilgisini ve sevgisini hemen hissetti Tonguç ve ablasının ona yaptığı oyunların her birine kikir kikir gülerek cevap verdi.

İşte günün sonu :))

Güzel keyifli bir tatil sonrası cuma günü evimizdeydik. Tatil, deniz ne kadar güzel olursa olsun evimizin yerini hiç bir şey alamıyor ve tabi Baba Tonguç'un da. Bu güzel günleri bize gösteren ve her türlü kazadan beladan bizleri esirgeyen Yüce Rabbime Şükürler olsun..

Cuma günü yoldan gelmemize rağmen misafirimiz vardı. Onunla muhabbet edip akşam Baba Tonguç'un eve gelmesini iple çektik. Ve Çekirdek aile olarak Cumartesi- Pazar biribirimize doymak için evde ve hep beraber vakit geçirdik. Doyamadık o ayrı konu.. Dün başaladığım resim yüklemeleri ancak bu gün bitirebildim. Yazılarla ancak şimdi yayınlamak kısmet olacak. Yazmayı unuttuğum ne çok şey var kim bilir. Neyse bu uzun yazıya daha fazla şey eklemememek en doğrusu galiba :)

Bir macera daha burda biterken, Rabbim'den herkese iyilik, sağlık ve mutlu günler diliyorum. Rabbim bu günlerimizi aratmasın.

1. gül Says:

Ne güzel resimler ve yazılar olmuş, eğlenmenize çok sevindim çünkü üzülüyordum soğuk havaya denk geldiniz diye ve hatta Aslı'nın zorlayan ilgisinden Tonguç'un alışık olmadığı için rahatsız olacağını bile düşündüm ama çok hızlı ve soğuk geçen,güzel bir gün geçirdik; her zaman beklerim canım arkadaşım.

2. Mısır Patlağı :) Says:

Oyyy maşallah maşallah bende esenköyü yalovayı armutluyu çok ama çok seviyorum yaklaşık 5 yıldır hiç aksatmadan gidiyorum oraya bu sene de bizde inş. 3 kişi gidicez :))

Fotoğraflar ve tonguç yine çok tatlı :) senden haber bekliyorum görüşme için havalar soğuk gidiyor istersen 1 mayıs işçi bayramında görüşelim inş. o gün hava takvimi daha sıcak gbi ama belli olmaz haberdar et beni fikirlerini bekliyorum ve merak ediyorum öptüm seni ve tonguçu sevgiler.

3. Esin Says:

ayçacım ,küçük bir tatile giderek ne güzel yapmışsın tonguçta hem temiz hava almış hem de değişik yerler görmüş,ben hala ömerle bir tatili düşünemiyorum.umarım bana da bir cesaret gelir de ailecek küçük bir kaçamakda biz yaparız....

4. ahmetselimveannesi Says:

merhaba Ayca
    cok guzel bır gezi olmus ,babayla da gidersiniz insallah.
    biz de yazları maaile armutluya gideriz. cok guzel ve sirin bir yer gercekten. bu sene de gitmek nasip olur insallah

bebisi opuyorum
    sevgiler :)

5. Kremali'nin annesi Says:

Eveeet tahminim dogru cikti! Yalniz tek farkla; ben cekirdek ailecek bir tatil diye tahmin etmistim, megerse Baba Tonguc atlatilmis ve ana-ogul cikilmis tatile. Sizi gidi kacaklar sizi:) Maasaallah ne guzel vakit gecirmissiniz son 3-4 gundur. Armutlu Tatil Koyu'nde gecirilen tatil ozellikle ilgilmi cekti, zira ben de bilir ve severim oranin dogal guzelligini. Sehre hem bu kadar yakin hem de sehrin kesmekesinden bu kadar uzak olmak gibi bir ozelligi var oralarin. Ah nasil da ozendim, keske gelebilsek de ben de Ali Kerem'i goturebilsem Armutlu'ya. Keske kapali havuza da soksaydin yigenimi annesi. Sooyle cankurtaran ordegiylen birlikte ne sirin olurdu kimbilir?!

Cok opuyoruz ikinizi de.
    Sevgiler...

6. AYSUN Says:

Ne güzel başbaşa oğluşla tatil geçirmişsin:) Maşallah yine bütün fotolarda harika çıkmış Tonguç... Özellikle köpüklü fotolar süper...

7. Adsız Says:

Oh ne güzel tatiller yapılmış dinlenmişsinizdir dicem ama tonguç'un son fooğrafını görünce yorgunluktan sızmış canım benim kıyamam :)

Öpüldünüz

8. Adsız Says:

tekrarlarını diliyorum
    ve köpüklü haline bayıldım
    ve de yeni bir tecrübe yaşamanıza da sevindim
    öptük
    yıldız

9. annecik Says:

oy oy kurban olsunlar onları yaradana ne tatlısınız siz ya yanımda olsada şöyle biraz mıncık mıncık yapsam o balı herşey gönlünüzce olsun gülen yüzü hiç solmasın

10. Talha ile Eymen'in annesi Says:

ay ay ay büyümüşte annesine kavalyelik yaparmış... ne güzel geçmiş tatil günleri... ben de gitmek istiyorum oraya yaaaaaaa... bir fırsatım olmuştu ozaman da hamileydim gidemedim içimde kaldı :(
    afferin akıllı tonguça uslu uslu durmuş... köpük banyosunu baya sevmiş fotolara bayıldım...

11. firdevs Says:

:) ohh ohh anne ogul tatil ha :)

artik yeni adresimiz http://gunlukcum.blogspot.com/ :)

12. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

O ne güzellik, o ne tatlılık.
    Armutlu da yakışıklı görsün dimi:)
    Ben de Armutlu sevenlerden ama gidemeyenlerdenim.
    Burakla kısmet olursa gitmeyi çok isterim.

13. lezzetyolculugu Says:

Maşallah sübhanallah Rabbim nazarlardan saklasın.Biblo gibi.