Maşallah :)



Bu aralar gerçekten hiç fırsatım olmuyor yazmaya. Her gece saat 22:00 de başlayan süt saklama olayı için oturduğum bigisayar başına, sevdiğim ve takip ettiğim blog- site ziyareti yapılıp, yorum bile yazılmadan yatmaya gidiliyor.


Cumartesi okuldan Öğetmen arkadaşım Yasemin' e gittik. Canım sağolsun öyle güzel ağırladı ki bizi hem de Tonguç'tan 7 ay büyük, küçük bir oğlu olmasına rağmen. Okuldan diğer arkadaşlar ve çocuklarıyla beraber güzel vakit geçirdik. Her yaş grubundan birer çocuk vardı :) Büyükler kardeşle oynamayı palaşmayı öğrenirken bizim yumurcaklar da abla abi tanıyıp, farklılık ve hareketlilikle ufuklarını genişlettiler :)
Cumartesi gününden bir son dakika. Eve gitmeye hazırlanırken çekildi. Grupta tek bekar ve doğal olarak çocuksuz olan Zuhal teyzemiz yine herkesin göz bebeğiydi. Bir insan hem içi hem de dışıyla nasıl bu kadar güzel olabilir ki?
Zuhal seni çok seviyoruz canım iyi ki varsın..


Yasemin'in oğlu Burak, artık büyüdüğü ve yürüdüğü için yürüteçe binmiyor. Denemek ister misin deyince Yasemin, hemen evet dedim. Çok merak ettim Tonguç'un tepkisini :) Binince hemen başladı hareket etmeye. Kendi kendine ilk deneme olmasına rağmen ilerledi :)

Almayı düşünüyor muyum? Kesinlikle HAYIR.



Kaşınan dişlerini rahatlamanın bir yolu da eline geçirdiğini ısırıp durmak bu aralar Tonguç'un.. Eline geçenin var haline :)


Alın bakalım, bu da Mutluluğun Resmi :)



Felsefeye düşkün Tonguç düşünüyor. Düşünüyorum, öyleyse varım!



Ve çok sevdiğimiz oyun.. Tülün ardına saklanıp "Tonguç nerdeymişşş? Aaaa kaybolmuuuşşş.. Ce'eee burdaymışşşş :)) "


Pencerenin ardını keşfetmek, dünyaya açılan bütün kapıları aralamak gibi esrarengiz ve büyülü geliyor şimdilik bize :)



Bu aralar kafamı verebilirsem 2 kitabı birden okuyorum. Birini okulda diğerini evde. Okumak beni rahatlatıyor bunu daha iyi anladım bu gün. Okudukça kendini unutuyor insan, yapamadıklarını, göremediklerini, duymak istemediklerini, özlediklerini, can kırıklarının, iç çekişlerini...
Allah'ım beni duyduğunu, beni gördüğünü, aklımdan geçenleri bildiğini biliyorum.
Senden bu gün beni ve tüm sevdiklerimi yalandan ve yalan söyleyenlerden uzak tutmanı diliyorum. Nolur kimse yalan söylemesin..
Allah'ım nolur kimse kimsenin kalbini de kırmasın. Birbirimizi yüreklendirelim, güç verelim, sevindirelim. Yaptıkları ve yapmaya çalıştıkları güzel şeyler için bilmeden ve yargılamadan onları üzüp cezalandırmayalım.
Not: Bu gün Tonguç'a mama sandalyesi aldık. Fotolar yetişmedi bir sonraki post a artık..
Not 1: Okur musun bilmiyorum ama teşekkür ederim anlayışın, sabrın ve sevgin için..
Not 2 : O kadar kırgın ve kızgındım ki, "Kırıklarını aldırdım kalbimin.." hepsi geçti :))

18 yorum:

  1. Kremali'nin annesi Says:

    Sevgili Ayca,

    Zaten cok yoruluyorsun, bir de ustune lutfen kimseler uzup kirmasin seni. Ama bil ki, buranin cefasi otelerde insaalllah sefa olarak bize geri donecek :)

    Bu arada, guzel yegenimin tuller ardindaki resimlerine bayildim. Zaten cok yakisikli simdi bir de gizemli olmus kerata. Valla bu gidisle Turkiye'deki kizlardan sonra Kanada'dakiler de Tonguc'un pesine dusecek ve bizim Kremali evde kalacak :)

    Seni ve Tonguc'u coook opuyoruz,

    Ayse Sule

  2. mummy Says:

    Ne güzel bir dua olmuş bu Ayça..Bize de Amin demek düşüyor tabii ki..Allah dualarımızı geri çevirmesin inşallah..Maviş oğluna da öpücükler...
    Sevgiler..

  3. AYSUN Says:

    Bazen kırıkları aldırmak gerekiyor:(

    Buluşma ne güzel geçmiş. Demek yaseminle aynı okuldasınız... Ooo çocuk cenneti olmuş ev ne güzel:)

  4. Esin Says:

    yürüteç almayı ben düşündüm doktorumuza sordum ,yürüteçin ilerki yıllar da bel fıtğına neden olduğnu ve çocuğu kolaya alıştırdığı için yürümeyi geciktirdiğini söyledi.Almaman doğru karar bence de.

  5. Adsız Says:

    ayça nerelerde diye içimden geçirirken birde baktımki buradalar
    zaman çok çabuk ve acımasız geçiyor hafta başı-sonu kavramı yok gibi
    ve bu yoğunlukta gerçekten herşeye yetişmek dahada zor,insan herşeye dahil olmak istiyor ama olmuyoki
    neyse Allah sağlık versin diyoruz
    paşa iyidir umarım öyle gözüküyor,gezilmişte hafta sonu demekki daha iyi
    mama sand.hayırlı olsun

    seni biri yada birileri kırmış yada hala kırmaktalar sanırım ama boşvermekle iyi etmişsin gerçi insan bazen artık iyice bitiyor ama genede herkes ne düşünüyorsa onu bulsun diyorum ben
    kendinize iyi bakın
    yıldız

  6. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    AYÇA,
    Cumartesimizi şenlendirdiğiniz için biz size teşekkür ederiz.
    Memnun kalmanıza çok sevindim, sizin gibi misafire herzaman kapımız açık.
    Gerçi bazılarını memnun edemedik ama olsun...

  7. aybike Says:

    Merhabalar,
    Sizi ve oğlunuz bi kaç haftadır takip ediyorum.Yazılarınız gerçekten çok güzel.Dualarınız, ifade tarzınız çok etkiledi beni.Tonguç da maşallah çook tatlı.Rabbim nazarlardan korusun.
    Sevgiler...

  8. Ayça Says:

    Sevgili Ayşe Şule,
    tekrar tekrar ve yine verdiğin destek, moral ve güzel sözler için TEŞEKKÜR ederim.
    Kerem öle tatlı ki Maşallah haksızlık ediyorsun ona.. SEnin de dediğim gibi sarışının adı esmerin tadı :)
    Allah hepsine sağlıkla uzun ömürler versin de, nasılsa onlar goncalarını kendilerini seçer, seçilirler..


    Sağol mummy :) gönlümüzde dualarımız da ortak..

    MErhaba Aysun. Evet yaseminle aynı okuldayız. Ortam çok güzeldi, fazla bahsedemedim ama umduğumdan güzeldi. :) eee seninle ne zaman tanışıyoruz?


    Esin merhaba, seninle meslektaşız değil mi? Aynı zamanda Maharetli ve çalışkan bir anne.. Yürüteç konusunda hemfikiriz ne güzel..

    Yıldız, bnde sizleri özledim. Her gün gelip geçtiğim sokakta meğer siz oturuyormuşsunuz. Bu kadar yakın olmak ne güzel. Güzel olan bir de senin içtenliğin ve kara Gözlerin :) İyi kalbin sahibi ancak kötüyü kendi haline bırakır,bulaşmaz. Ben de senin gibi yapmaya çalışıyorum.
    Haber ver demiştin ya hani, avakado aldım ama pek sevmedi bizimki. sonra tekrar deneyeceğim ama.

    YAsemin Canım, okadar mutlu ettin ki bizi cumartesi günü. Fazla yazamadığıma bakma sen, canım sıkkındı pek bahsedemedim. O minik enerji küpüyle bir sürü hazırlık yapmışsın çok mahçup olduk inan ki. Hele o koca puseti salonuna taşıyıp ve Tonguçu uyutmaya izin verişin iyice zdi beni. Çok utandım ama aranızdan da gitmek istemedim. Hakkını helal et nolur. Sen içi dışı birolan nadir insanlardansın. Seni tanımak, seninle arkadaş olmak çok güzel. Oğlunu ve seni daha nice senelerde görmek dileğiyle..

  9. Ayça Says:

    Teşekkürler Aybike-yusuf- eren..
    güzel gören gözlerinize sağlık, allah razı olsun.. herzaman bekleriz biz de geliriz :)

  10. gül Says:

    Maşallah maşallah oğlumuz büyüdükçe daha da güzelleşiyor ama annesi kendini üzmesin oğlundan başka şeyler için ,evet moralimizi bozan şeyler olabilir ama sen daha zorlarını aşmış biri olarak eminim bunları da bertaraf edersin hayırlısıyla inşallah

  11. firdevs Says:

    :) tatli tonguc :) tontos tonguc :) yahu ben tongc'a bakinca hep yigenimi ozluyorum :( o kadar cok benziyor ki yigenime :)

    kiriklarini aldirdigina sevindim :)

  12. ahmetselimveannesi Says:

    ne guzel bir bulusma olmus ,evin resimlerini Yaseminin blogundan gordugum kadarıyla kalabalık bir toplantı, bebisler icin ne hos :) aslında YAsemincım sana da yorum yazmak istiyorum ama kelime dogrulama malesef Turkce karakterlerden dolayı ızın vermıyor bana. Aycacım burdan YASEMIN e seslensem ayıp olmaz di mi :) kelime dogrulamayı kaldırırsan ahmet selim buraga selamlarını gonderecek annesi :)

    yurutecı ben de almayı hıc dusunmemıstım ama dedesı hedıye olarak aldı :) tabı bızım oglan da bınmeden edemedı. gunde en fazla - o da 5 er 10 ar dakıkalık olmak uzere - yarım saat bındırdım. yurumeyı gecıktırıyor bu dogru. Ahmet selim cok guzel sıralarken yurutec gelınce nasıl olsa onda ıstedıgım yere gıdıyorum dıye bıraz yavasladı. ama yıne de yasında yurudu. yurutecın bana tek faydası her yere ulasmak ısteyen ama henuz yuruyemeyen bır bebısın bıraz ozgurlugunu kesfedıp annesını rahatlatması oldu. bazen ınan kı devamlı kucagımda olup bır yerlere ulasmak ıstemesınden oglusun yemegını hazırlayamıyordum. bende de hafıf bır fıtık durumu oldugu ıcın cok az da olsa hem oglus hem de kendım ıcın kullandım. sızde sanırım babaanne var bu durumda zaten ıhtıyacınız olmayacak gıbı gorunuyor.
    cok yazdım kusura bakma canım, bebisi opuyorum. sevgiler :)

  13. siyap Says:

    tonguç beye öncelikle yine maşallah.çok güzel fotolar.
    bu aralar nedense beni de kıran kırana yoksa çok mu alınganım bilmiyorum ama bende kesinlikle duygularımı çaktırmamaya çalışıyorum(içine atanlardanım) seni de kim üzdüyse boşver eminim birkaç gün sonra hepsi boş gelecek sana,kırmamak ve kırılmamak dileğiyle sevgileeer...

  14. Esin Says:

    evet meslekdaşız ayçacım.

  15. Pınarın Kulubesi Says:

    Ayça kitap okumak, gerçekten kırıklarını aldırtıyor. Benim de yeni kitaplar edinmem ya da babamızın alıpta okumadığı kitaplara el atmam gerek. Bizim çocuk doktor önermedi yürüteçi,eklemlerde ki büyüme noktalarını baskılıyormuş filan. Ben isterdim halbu ki almayı, her gün evi silmek mümkün değil, emeklemesi için:) Artık el mahkum temiz tutucaz yerleri, halıları. Oğlum yeter ki emeklesin:)

  16. YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) Says:

    Yorumdan yoruma cevaben:
    Zeynep kelime doğrulamayı kaldırdım.
    Bekliyoruz Ahmet Selim ve seni...
    Ayça kusura bakma, senin blogu kanal olarak kullandık ama...
    Mecburen.

  17. senem Says:

    Aycacim merhaba

    Yine bu aralar internete baglanti problemi yasiyorum, bloglari okuyorum ama birsey yazacak zaman olmuyor. Tonguc yine muhtesem pozlar vermis, gulusu insanin icini aydinlatiyor... ama ben en cok erkek adam suveterli pozuna bayildim, cok yakisikli, cok. :)

    Umarim keyfin yerindedi, o icten gulusunu kimsenin bozmasina izin verme.

    Sevgiler.

  18. Mısır Patlağı :) Says:

    en güzelini yapmışsın :)

    Hem yarabandı hem yara hesabı :)

    insanın neye kırılıp üzüldüğünü teşhis etmeside hoş aslında bazen ruh hali o kadar karışıyor ki bunu bile seçemiyor insan :)

    sen daaha o kadar karmaşa olmadan temizledin kırıkları darısı bize :)

    sevgiler ..