Tonguç'un İnsan Trafiği..

Bilmem şu anki ruh halimi anlatmaya yeter mi bu fotograf :)


Deneme sınavları, 2. yazılılar, ev, okul, buluşma derken bir türlü fırsat bulup yazamadım. Yazamayınca da kimini unuttum kimininde önemi kalmadı.


Tonguç'un Babaannesi, Çanakkale'ye diğer torununu ziyarete gitti bu gün. Pazar gününe kadar Büyük torunuyla özlem giderecek tatilden faydalanıp.

Tonguç'la her gün yaptığımız yürüyüşlerin birini yapıp geldik az önce. Hava oldukça sıcaktı. Gezme saatlerinin saatini değiştirme vaktinin geldiğini farkettim. Artık öğle saatlerinde dışarı çıkmamız pek de uygun görünmüyor. Bir kaç gündür Güneş beni de Tonguç'u da yaktı yeteri kadar. Kırmızı 2 yüz dolaşıyoruz ortalıkta. Uyku saatine denk gelse de ikindi ya da akşam üzeri yürümek en iyisi galiba. Duruma göre ayarlama yapacağız artık.

Bazen o kadar zor geliyor ki dışarı çıkmak, Tonguç işin ucunda olmasa vurur kafayı uyurum herhalde. Her gün, evde sıkılmasın, hava alsın, etrafı tanısın,yeni şeyler öğrenip keşfetsin diye çıkarıyorum. Bazen uzak bazen yakınlarda şöyle bir dolaşıp geliyoruz. Beni yorsa da Tonguç' a iyi geldiğinin farkındayım. Zira en gergin ve huysuz olduğu günlerde bile dışarı çıkmak onu sakinleştiriyor, rahatlatıyor.


Bu gün, Okulumun önünden geçerken, öğleci Öğretmen Arkadaşların öğrencilerine 23 Nisan provalarını yaptırdıklarını görünce yolumuzu okulun bahçesine çevirdik. Sıraların birleştirilmesiyle oluşan sahne oldukça ilginçti doğrusu. Umarım bir aksilik olmaz yarın. Minik minik süslü püslü kızlar, delikanlı küçük deliknlılar görülesi bir halde heyecanlı ve yorulmuşlardı. Daha çok ilk kademenin etkinliklerle katılacağı bayram programında uzun bir süre izlemeye doyamayacağız galiba.


Tonguç da provalarda teker teker sahneye çıkan sınıfları izledi heyecandan eli kolu birbirine dolaşıp titredi. Ponpon kızların ellerindeki rafya süslerin haşır hışır ileri geri havada uçuşan hareketleriyle ağzının suyunu alkıtıp durdu :) Onun heyecanı beni de oldukça mutlu etti. Çıstak çıstak müzikleri duyunca gülümseyip durdu etrafa. Yine herkesin gözdesi oldu okulda.

Bando takımına dün olduğu gibi bu gün de yetişemedik. Daha önce bir kez izlemiş ve gözlerini alamamıştı abi ve ablalarından.


Bu oğlumun ilk Çocuk Bayramı olacak. Acaba biraz daha büyük olsa, "neler yapardık" diye geçti içimden. Herhalde o gün okuldaki tören sonrasında, onu dilediği gibi gezdirir, eğlendirir akşam koltuğumuza buyur eder, konuşurdum :) Her 23 Nisan 'da çocukların Başbakanlık, Bakanlık koltuluğuna bir kaç dakikalığına geçmesi gibi, ben de "Anne-Baba olarak neleri yapar, neleri yapmazdı, ya da bizden ne gibi istekleri var" öğrenirdim :) Sonrasında da bir özeleştiriyle kendime de not vermeyi unutmazdım :)

Ahhh.. yarın beraber gideceğiz okula bakalım neler olacak :)


Hayaller, hayalleri kovalar içimde.Daha niceleri saklı rüyalarımda, umutlarımda..


Bu güzel hayallerle mutlu oldum işte bu gün. Hamileyken kurulan düşler nasıl tatlı oluyorsa, Tonguç için kurduğum düşler de sarı saçlarının ısıttığı yüreğimle beraber mavi gözleriyle göğe yükselip ayaklarımı yerden kesti.. Canım Oğlum, Tatlı Oğlum Seni bilsen ne çok seviyorum bir bilsen.

Geçen hafta, üniversiteden yurt arkadaşım olan Seher Ankara'dan iş için İstanbul'a geldi, onunla buluştuk. Çok özlemişiz birbirimizi, çok mutlu olduk ikimizde. Yılların ne çabuk geçtiğini işte böyle zamanlarda daha iyi anlıyorum. O zaman daha 1. sınıf Hukuk Fakültesi öğrencisi olan Seher, şimdi işinin ehli bir Avukat.


Buluşmalar konusu henüz bitmedi. Bunlardan 2. si Sevgili Seda ile dün gerçekleşti. Onu tanıdığımıza çok sevindik Tonguç'la. Tonguç'u öyle bir güldürdü ki sanırım tekrar görüşseler onu hemen hatırlayıp yeniden gülmeye başlar :) Sağolsun bizi çok mahçup etti. Bu koca adam tişörtünü Tonguç'a almış, nasıl mutlu olduk anlatamam. Allah razı olsun Seda. Gösterdiğin ilgi ve sıcakkanlılık için tekrar tekrar teşekkür ederiz sana. Kısmetse tez zamanda tekrar buluşalım.







Buluşmaların 3. sü ise Cumartesi günü bir ilk de sayılan Baba Oğul gezmesi ile başladı. Baba Tonguç'un işyerinin düzenlediği Çocuk Bayramı etkinliklerine benim müsait olmamam nedeni ile Cumartesi sabah beraber katıldılar. Uzun sürmesi planlanan etkinliğe "0" yaşında olması nedeniyle uzun süre katılamadı Tonguç. Ama orda bir çok çocukla tanışıp büyüklerin gönlünü fethetmiş Baba Tonguç'un anlattığı kadarıyla..



Minik Kuşum uyanmaya çalışırken öyle güzel görünüyor ki, seyretmeye doyamıyorum. Bir de o bebek kokusu var ki.. koklamaya doyamıyorum. Nasıl bir güzelliktir bu, Ya Rabbim! Sana Şükürler Olsun..

Epeydir dönüp duruyor oğlum bir sağa bir sola ve geri geri emekliyor. Ayaktayken de geri geri adım atıp yürüyor. Bu da emeklemenin bir çeşidiymiş bilmiyordum.. Bakalım ileri vitese Kremali gibi ne zaman geçecek?



Oleyyyy!

Annemle yeni bir oyun oynıcaz galiba..


Anne bu oyunun adı ne? Kafamdaki oyunun bir parçası mı?
Hayır Olamaz! Annemin hayal gücü yine beni ne hallere soktu? Anne yapma lütfen! Ben kız mıyım ya?

Hem de kırmızı ya inanamıyorum :(

Iyyykkk kaldırıp atalım şunu hemen kimse görmeden!


Tamam anne üzülme sen atmadım bak burda hadi al sen tak. Hem sana daha çok yakışıyor :)


Yarın hayatımızın bir ilkini daha gerçekleştireceğiz kısmetse. Bu bir "Süpriz", eğer uygun olursa Cuma günü paylaşırız. Şimdilik aramızda bir sır olarak kalsın olur mu :)

Rabbim! Senin lütfunla, (tanıdık, tanımadık) bir çok insandan iyilikler gördük. Gördüğümüz bu iyiliklerin karşılığını veremeyeceğimizi biliyorum. Ama senden bütün bu kardeşlerimizden Razı Olmanı, Onlara, onların bize göstermiş oldukları iyiliklerin bin katını göstermeni diliyorum. En güzel nimetlerini iki cihanda onlara ver, sağlıktan sevdiklerinden ayırma... Amin

11 yorum:

  1. Adsız Says:

    öncelikle 7.ayınıza merhabalar,umarım sağlıkla biter
    2.olarakda 23.nisan bayramı kutlu olsun miniklerin e nede olsa ilk dimi...
    özledik valla size hayırsız diyecektik ama affettik yazılılar,sınavlar varmış,hoş bizde yoğunduk bide sıcaklar hakkaten fena...
    buluşmalar yaparsınız ha bizede haber vermezsiniz öylemi,bizde özel görüşme istiyoruz...
    şu diş buğdayınızı yapalım artık bizim kızdan tık yok...
    yaz başı hoşda olur hani ne dersin?
    görüşelim
    öptük
    yıldız

  2. Kremali'nin annesi Says:

    Bir bebek ancak bu kadar guzel olabilir! Maasaallah sana mavi boncuk. Hele ilk resimde neredeyse her yer masmavi; sen bunu bize mahsus mu yapiyorsun annesi ya mahsus mu:)

    Tonguc Agbimiz geri geri emeklemeye basladi demek ki annesi. O zaman her an her seye hazirlikli olun. Videonuzu 24 saat acik ve ayarli tutun ki o ilk ileri vites emekleme anini kacirmayin :) Insanin nefesi kesiliyor sevincten. Gerci daha sonra pesinden kosturmaktan nefesin kesilecek ama olsun:)

    Ikinizi de cok opuyor, sevgilerimizi yolluyoruz taa buralardan oralara.

    Ayse Sule

  3. Kremali'nin annesi Says:

    Bir tahminde bulunabilir miyim bu, simdilik sir olan, ilk hakkinda? Sakin cekirdek ailemizin basbasa gecirecekleri kisa ama guzel bir tatil kacamagi olmasin bu? Hani, havalar da bu kadar guzel iken Marmara Bolgemizde;) Eger oyleyse, size bol gunesli ve neseli bir tatil diliyoruz Ayca'cim. Dondugunde detaylari bekliyoruz ama ha:)

    Sevgiler,
    Ayse Sule (nam-i diger Internet Hafiyesi:)

  4. muko Says:

    önce aminnnnnnnnnnnnn,sonrada bu bloga her geldiğimde içim açılıyor bu güzellğin fotoğrflarına bakmaya doyamıyorum rabbim ne güzelikler veriyor maşalaah,hadi bakalım en kısa sürede ileri vitese takarsınız inşşş..

  5. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Aycacığım bende seni ve tongucu tanımaktan büyük bir keyif aldım.Allah Razı olsun.Çok güzel bir gündü.İnşallah en yakın zamanda tekrar ederiz.Zaten tonguc aklımdan çıkmıyor:)Rabbim herişinde kolaylıklar versin.

  6. Mısır Patlağı :) Says:

    Tosuna bak :)

    Kırmızı taçlıya bayıldım ben nolur buluşmaya o taçla gelin :D

    hehhe : )))))))

  7. Adsız Says:

    selam
    dün 23 nisanı kutlamak için okula geldik ama sizi bulamadık,bayrak bilem almıştık
    bir öğr.sorduk tanımıyorum dedi bizde 1-2 gösteri izledik parka çıktık,cebinde kapalıydı...
    sizin -free günleriniz-nasıl bakalım
    haberleri bekliyoruz
    yıldız

  8. senem Says:

    Aycacim, Tonguc cok sansli bir bebek. Ona o kadar guzel bakiyorsun ki gercekten. Sonucunu da cok mutlu bir bebek sahibi olarak aliyorsun ama.

    Tonguc rengarenk kiyafetleri ve gulen yuzuyle yine isil isil. Cok opuyorum.

  9. mummy Says:

    İlk 23 Nisanı kutlu olsun miniğin..Allah onun da gösterilerde boy gösterdiği 23 nisanlara ulaştırsın annesi...Sevgiler...

  10. gül Says:

    Ne güzel günleri dolu dolu geçirmek.Tonguç bu kuonuda çok şanşlı bence hiç bırakma ev dışı gezmelerini şimdi olamasa da sonra bir şekilde mutlaka faydasını anlayacaksınız.Bu güzel duana ben de amin diyorum.

  11. AYSUN Says:

    EE neler yaptınız 23 nisanda?