Yağuşuklu Salıncakta

Cumartesi günü yine Maçka parkına gittik. Hava öylesine güzel ve güneşliydi. Tonguç ilk defa salıncağa bindi. Karşıdan yüzüne vuran güneş gözlerini rahatsız etse de salıncak keyfine engel olamadı :)
Büyüdükçe daha bir yakışıklı oluyor sanki.. Bana mı öyle geliyor bilemiyorum. Bakmaya doyamamıyorum. Maşallah bebeğim sana.


O da bunun farkında karşısındaki kocaman aynaya bakıp gülümsüyor.

Benim açımdan stresli ve yorucu bir haftasonuydu. Pek memnun kaldığımı söyleyemem. Bu günlerimize de şükür tabi. Rabbim dert, sıkıntı vermesin hiç kimseye.
Tonguç haftasonunu doyasıya babasıyla oynayarak, hoplayıp, zıplayarak geçirdi. Babasını yordukça yordu, o da yoruldu. O kadar çok güldü ki kahkahaları hala kulağımda.
İlk defa bu gün levrek tattırdım, güzelce yedi, daha versem yiyecekti ama hem ilk defa olduğu için hem de yoğurt yedirdiğim için sadece tadına baktı.
Bu haftasonu Tonguç'un bu sık uyanmalarına karşı, "acaba acıkdığı için mi?" düşüncesiyle akşam maması denedim Tonguç çok sevdi. O sevip yedikçe ben de çok mutlu oldum. Bakalım daha derin uyuyacak mı?

Rabbim! Verdiğin ve Vermediğin her şey için şükürler olsun Sana.

5 yorum:

  1. firdevs Says:

    :)) evet her gecen gun bu yavru daha bir yagusuklu oluyor :)

    masaallah :)))

  2. Ayça Says:

    Saol canım. Bende senin kıvırcık kuzuna bayılıyoum müthiş güzel.. maşallah büyük oğlun duymasın aman :)

  3. muko Says:

    yerim öperim mıncıklarım ben o yağuşukluyu:)

    maşallahhhhhhhhhhhhh

  4. Adsız Says:

    Ah ah, benim de oglumu soooyle ilik bir bahar sabahi disariya cikarip parkta salincaga bindirecegim gunler gelecek mi acaba? Birsey degil, bizim buralara bahar/yaz gelinceye kadar oglan buyuyecek, "ne salincagi valide hanim, ne salincagi, bana hemen ya motorsiklet ya da araba alin" diye tutturacak yahu !!!

    Ayse Sule

  5. уαѕємin... Says:

    oyy maaşallah yağuşukluya.. ;)