Çekmecedekiler..


Dün eklemeye çalıştığım ama ekleyemediğim beni uzun süre bekleten ve sonuçsuz bırakan fotograflardan bir kaçı.. Karaköy ziyaretimde çektiğim Galata kulesi. Yakından çektiklerimde var ama karşıdaki beton yığınlarındansa deniz manzarasını tercih ettiğim Yer mavi gök mavi fotografım..





Parmaklarını hala emiyor Tonguç.

Nereye kadar merak ediyorum?
İyi mi kötü mü bilmiyorum?



Maçka Parkının boş kaydırağı ve onu yalnız bırakıp şekerleme yapan Tonguç..







Halısının üzerine serilmiş battaniyesinin üstündeki çeşit çeşit oyuncaklarla oynayan ama en sevdiğim oyuncaklarım sizsiniz, sizinle oynamak daha keyifli getir bakalım anne saçlarını, hadi baba sende kulaklarını ben sizinle mutluyum der gibi bize bakan ve gülümseyen Tonguç..




Bahar geldi. İçimizdeki tomurcuk çiçekleri açtırma vakti de geldi..

Bütün zıtlıkları bir arada tutan kuvvet bize neler söylüyor?

14 yorum:

  1. firdevs Says:

    ya ben gormeyeli tonguc kilo almis :)
    bayadir bloglari takip edemiyordum :p

    masaallah :) koca adam olmus :p babanne iyi bakiyor galiba :)

    tatli kusa opucukler ;)

  2. Ayça Says:

    firdevscim merhaba
    yakında kotrolümüz var o zaman belli olacak kilo alıp almadığı.
    Babaannesi ben yokken sadece öğleye kadar ona bakıyor.
    Yediği her şeyi ben hazırlıyorum süt hariç :) yemeği yoğurdu vs.
    Babaanne iyi bakıyor annesi iyi besliyor :))

  3. Adsız Says:

    Sevgili Ayca,

    Bu guzel fotograflar ve insani tefekkure sevkeden icten anlatimin icin ne kadar tesekkur etsek azdir. Disindaki dunya da daima icin kadar guzel ve temiz olur insaalah...

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  4. Adsız Says:

    ayçacım bizde elleri ve herşeyi kemiriyoruz ve artık yorganı üstümüzde durmuyor,ne olacak böyle ya...
    ve haklısın en doğal oyuncakları biziz
    bizimki özellikle emerken helede tırnaklarıda varsa göğsümü mahvediyor mıncıklamaktan
    ve elleri yüzümde geziniyor
    ve yakama yapıştımı ananeye bile zor gidiyor
    ve bağırıyor
    ve gülüyor
    ve tanıyor iyiden iyi

    maşallah tonguç kuşa
    annesi ona çok iyi bakıyor ve eminim tartısı iyi çıkacak,emeklerimiz boşa çıkmasın Allahım,hep iyi ve sağlıklı,güleryüzlü olsunlar
    yeni bebiş tarifleri ne zaman
    bekliyoruz ayça
    sevgiler
    yıldız ve kuşu

  5. Adsız Says:

    Merhaba Ayça,
    Ben de sanal arkadaş sayılabilirim sanırım:) tesadüfen rastladım sitene ve hem Tonguç'un şekerliği hem de senin o güzel anlatımın sayesinde takip eder oldum. Allahım korusun, maşallah, çok tatlı Tonguç bey. Benim de Kerem adında bir oğlum var,85 günlük bugün. Siz bizden biraz büyük olduğunuz için senin tecrübelerinden çok yararlanıyorum,sağolasın. Kerem de iki haftadır falan elini yumruk yapıp o haliyle ağzına götürüyor. Ne yapmam gerektiğini bilemiyorum. Emzik vermeye çalışıyorum ama almıyor, elini tercih ediyor. Yanlış bişey de yapmak istemiyorum, bilemedim. Sen de Tonguç için yazınca paylaşmak istedim.
    Neyse, sağlıklı günler diliyor, Tonguç'u öpüyorum..
    Neslihan

  6. ahmetselimveannesi Says:

    fotograflar cok güzel..Tonguc da büyüyor annesi, yakışıklı bir delikanlı olacak maşallah :) ellerini emmesi bir süre sonra kendiliginden geciyor annesi, bu sefer ellerini aldıkları herşeyi agızlarını goturmeye baslıyorlar. sonra o da geciyor, ben cok engel olmadım daha dogrusu olamadım :) bir süre minik eller hep agızda.
    sevgiler

  7. siyap Says:

    tonguç bebişe bayılıyorum o kadar tatlı gülümsüyor ki...maşallah bizimkinin de eller sürekli ağzında önü de hep ıslak diş mi çıkacak ne olacaksa bitsin artık şu tükürükler :)ne güzel gezmişsiniz darısı bizim başımıza...sevgileeer

  8. Ayça Says:

    MErhaba Ayşe Şule ben teşekkür ederi hepinize düşüncelerime ortak olduğunuz ve varlığınızla mutluluk verdiğiniz için. Uyku konusunu uzunca yazmak istiyorum o yüzden burda yazmıyorum.
    Yıldız merhaba sana da, yeni tarifler demişsin çok fazla şey denemesem de bir sonraki yazıda eklicem birşeyler :) sende dener fikrini yazarsın. hatta senden de biz tarifler alsak da denesek :)

    Neslihan hoşgelsin sefalar getirdin :) bebeğin daha küçücük, ne kadar güzel. Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürlü eylesin diyeyim öncelikle. Burası her ne kadar Tonguç büyürken ki mecaralarımızı anlatsa da aynı zamanda bir paylaşım yeri. Mutluluğumuzu da yaptığımız yemekleri de yolunu gözlediğimiz emekleme yürümeyi de burdan paylaşıyoruz. Güzel sözlerin ve bizi güzel gören gözlerin için ben ve Tonguç adına teşekkür ederim :)
    Parmak emme bizde sonradan başladı ve hala devaöm ediyor. Bir çok denememiz oldu bizimde ama sonuçsuz kaldı. Bende bırakacağını günü bekliyorum şu an sadece. özellikle acıkdığı ve uykusu geldiği zman ya da sıkıldığında yapıyor :)
    GÖrüşmek üzere..

    İnşalah Ahmet Selimin annesi sabırsızlıkla bekliyorum umarım dediğin gibi olur. Daha önce de yazmıştım Orta2 ye giden ve hala bıkmadan usanmadan ve sürekli baş parmağını emen bir öğrencim var :( o yüzden sanıyorum çok korkuyorum..

  9. AYSUN Says:

    Ayça korkma bırakıyorlar zamanla parmak emmeyi. Berk her şeyi ağzına atardı hatta. Ama artık yapmıyor bunu...

    Resimler çok güzel. Ve tabii Tonguç da...

  10. Ayça Says:

    Aysun inşallah ya.. umut oluyosunuz sağol :)

  11. Ayça Says:

    Teşekkürler siyap senin yavrnda çok tatlı maşallah bende bekliyorum önlükleri atacağım günleri

  12. Adsız Says:

    Demek aramizda bir Kerem daha varmis; ne hos bir tevafuk bu! Bebeginizi insaallah saglikla huzurla buyutun Neslihan. Ve icinde bulundugunuz donemin (3-4 ay)keyfini doyasiya cikarin. Itiraf etmek gerekirse, ben anneligin keyfini ancak yeni yeni (5. aydan itibaren) cikarmaya basladim. Geride kalan gunler icin keske diyorum cogu zaman, keske kiymetini bilip daha keyifli gecirebilmeyi basarabilseydim.

    Ellerini emme konusunda da inanin yalniz degilsiniz; bizim Kerem de 3. aydan itibaren basladi ve halen devam ediyor. O donemdeki el/parmak emmenin tukuruk bezlerinin gelismesiyle alakali oldugunu duymustum. Simdilerde ise, dis oncesi hazirlik ve/veya elleri kesif olarak gormek lazim diye dusunuyorum. Umarim makul bir zamanda vazgecerler...

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  13. Talha ile Eymen'in annesi Says:

    maşaallah barekallah şu minik gülen yüze bakın yahu :D
    ayçacım aysuna sonuna kadar katılıyorum. talha da şapur şupur emiyordu parmakları bir müddet sonra bıraktı. doktor bana bırak emsin sonra kendiliğinden bırakır demişti... ki öyle de oldu. az kaldı biraz zaman geçsin o kaydırakları eve taşımak isteyecek ya da evi parka :D

  14. Adsız Says:

    Tekrar merhabalar,
    Yorumlarıyla tecrübelerini paylaşan herkese çok teşekkür ederim. İtiraf etmek gerekirse içim çok daha rahat şimdi. Sadece bizim ufaklığın yapmadığını ve zaman içinde kendiliğinden bıraktıklarını duymak çok rahatlattı içimi. Biyerlerde, başka birilerinin de aynı şeyleri yaşaması, hissetmesi ve bunu paylaşmak çok hoş:)

    Bu arada, minik Kerem'den, Kerem abisine bol tükürüklü öpücükler..

    Selamlar..
    Neslihan