Annelere Yeni Soluk.

Son zamanlarda nedenini bilmediğim ama bahanelerini peşi sıra sıralayabileceğim bir karamsarlık ve bıkkınlık dönemine girdim. Çıkmak için çaba sarfediyorum.

Pazar günü sanal dostlarımızla gerçekleştireceğimiz buluşma da sanırım beni bu ruh halimden kurtaracak. Çok sevdiğimiz Pıtırcık, Çikolata Bebeğin Annesi ve Yıldız'la beraber Pazar günü kısmetse sanal dünyayı ve içimizdeki sevgiyi gerçeğe taşıyacağız. Buluşmanın yeri konusunda bir türlü karar veremedik. Çok araştırdık.

Bu araştırmanın sonunda Nişantaşında yeni açılan I-Baby anne bebek cafesini bulduk. Bilenler ya da daha önce duyanlar var mı bilmiyorum. Ben dün özellikle merak edip ve buluşmamız için müsait mi değil mi diye Tonguç'la gittim gezdim. Çok beğendim. Çok şeker çok tatlı bir mekan.. Tam bir Ticaret dehası :)

Cafenin diğer bütün cafelerden farkı, anne ve bebekler için özel tasarlanmış ve bebekler için her ayrıntıya özellikle dikkat edilmiş, düşünülmüş olması. Cafe kısmı, oyun odası, mutfağı, 2 tane banyosu, terapi, emzirme odası ve kutlama ya da toplantı odası mevcut.
Evde tek başınıza canınız sıkıldı, dışarı çıkıp biraz hava alıp bir de kahve içmek istiyorsanız işte burası tam size göre. Siz cafe kısmında kahvenizi yudumlarken, oyun odasında bebeğiniz ya da çocuğunuz uzman kişilerce gözetim altında oyun oynuyor. Ayrıca arkadaşlarınızla evde buluşmak yerine burda buluşup daha uzun sohbetler yapabilirsiniz.

Mesela Bebeğinizin altını değiştirirken ıslak mendil kullanmayı değil de suyla yıkayıp Saf zeytinyağı sürmeyimi tercih ediyorsunuz. O zaman size özel olarak tasarlanmış çok temiz ve güzel bir banyoda bunu yapabilirsiniz. Lavabonun önünde de sıvı sabunluğu andıran bir saf zeytinyağı şişesi bile düşünülmüş.
Mutfak çok şirin. Mama sandalyeleri var bolca. Bebeğinize dilerseniz sıcak su alıp mamasını kendiniz hazırlayabilirsiniz. Ya da ordaki bebek menülerinden seçip yedirebilirsiniz.
Daha bir çok ayrıntı var yazmadığım. Ama unutmadan yazmam gereken oyun odasının bir saati 25 YTL ve ondan sonraki her saat için 10 YTL. Eğer oyun odasını kullanmak istemiyorsanız para vermiyorsunuz, yediğiniz ve içtiğiniz şeyler dışında.
Peki biz neden gidemiyoruz? Çünkü pazar günleri kapalılar. Aklınzda bulunsun gitmek isterseniz diğer günleri seçin.
----------
Tonguç da, dişe yorduğum ama emin olamadığım garip durumlar var, ve acıkmasına yorduğum uyku sorunu. Aynı şeyleri yedirmeme rağmen bazen aralıksız uyurken bazen 5 dakikada bir uyanıyor. Huysuzlanıyor. Elleri hiç durmadan ağzında. Alt ön diş yerleri çok belirgin ve üstten kabarmışlar. Bütün bu durumlar diş den değilse neden blmiyorum. Birilerinden geçecek sözünü duymaya ihtiyacım var, geçecek olduğunu bilsem de.
Rabbim, bu günlerimizi aratma ne olur...

6 yorum:

  1. Adsız Says:

    Sevgili Ayca,

    Istanbul'da olup da Pazar gunu sizlerle tanismayi ne kadar cok isterdim. Cok guzel vakit gecirmenizi ve yeni hafta icin bol bol pozitif enerji yuklemesi yapmanizi cani gonulden diliyorum. Benim enerji paketini de artik bir zahmet blog uzerinden gonderirsiniz emi:)

    Birilerinden "gececek" sozunu duymaya ihtiyacim var demissin. O yuzden durumdan vazife cikarip ben diyorum o sihirli sozcugu :

    "GECECEK!"

    Ve insaallah hersey cok daha iyi olacak :)

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  2. Ayça Says:

    Ayşe Şule bayram şekeri tadındasın. NAsıl mutlu ediyosun beni. Çok teşekkürler..

  3. Adsız Says:

    ayça selam
    önce ayşe şuleye seslenmek istiyorum:inan seni tanımayı bizde çok isterdik ama eminim o günlerde olacak
    ve kesinlikle pozitif enerjimizden sanada paket yapacağız
    ama anlatım ve yaklaşımından bizden daha güçlü olduğunu hissediyorum
    sevgiyle kalın
    kızımla öptük sizi

    ve ayça banada GEÇECEK......
    diyorlar inan
    ve bende tekrarlayayım bari
    GEÇECEK İNŞALLAH

    GEÇENLERDE BİR SİTEDE OKUMUŞTUM BİZİMKİLERİN AY ARALIKLARINDA ÇOK YER AMA AZ UYURLARMIŞ ondan olabilir
    ben 2 gündür organik gece maması veriyorum sanki biraz far etti gibi
    ya da geçici bir durum göreceğiz
    bizdede sebepsiz ağlamalar var 1 haftadır
    üzülme hep aynı yolun yolcularıyız
    üzülme geçecek diyorum ama sanmaki ben rahatım inan değilim ama insanın genede duyması iyi geliyor
    öptük
    yıldız

  4. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Geçecek canım geçecek:)Sen o karamsarlık içine girme bakayım yada gir çabuk çık olmazmı.Her insan dönem dönem yaşıyor bu karamsarlığı ama çabuk atlatmak gerekiyor :)Senin keyifli yazılarını okumaktan pozitif enerjinden ve aklı başında bir anne bir eş bir birey,bir kul olman seni sürekli takip etmeme ve seni örnek almama sebep oluyor:)hani diyorum yarın öbürgün bir anne olsam ayça öğretmenim olur:)Bunlarıda içimden geldiği için yazıyorum canım.Yanlış anlaşılmasın.Ayrıca birgün bizde tanışırız inşallah.Umarım buluşmanızda istediğiniz gibi güzel geçer.sevgiler

  5. AYSUN Says:

    Ayçacım herşey düzene girecek ve bu günleri hatırlamayacaksın bile:) Buluşmalar çok güzel oluyor... Eee biz de resimleri görürüz artık...

  6. Ayça Says:

    Yıldız demek sizde öylesiniz. Ülkerin Organik mamasını mı kullanıyorsun. DR. bana da demişti. O pek tercih etmese de, istiyorsan böyle bir mama var diye söyledi. Hatta bana 2 tane numune verdi ama ben kullanmadım duruyor.

    Seda canım çok teşekkür ederim nasıl güzel sözler bunlar böyle, Allah razı olsun çok mutlu ettin beni.
    Nerde oturuyosun bimiyorum ama biz seninle de tanışmak istiyoruz. Bİz feriköyde oturuyoruz.

    Sağol Aysun :) tanışmak istediğimiz biri de sensin. Mümkün olur mu acaba?
    Resimler için izin alabilirsem yayınlarım büyük bir zevkle