Tonguç' un Dişleri Çıktı :)

Günlerdir süren uykusuzluk ve geçecek diye ümitle beklediğim günler sonunda benim de tahmin ettiğim gibi Diş Çıkarma dönemi yüzündenmiş.


Dün Tonguç'un ağzına tekrar baktım.. Ve sonunda merakla, sabırsızlıkla beklenen Diş-lerimizi gördüm :) Alt ön 2 dişi patlamış, tırtık halinde bize bakıyor :)) Çok mutlu oldum. Ne zaman serpilir büyür bilemiyorum ama dişinin çıkması hem de ikisinin birden gelmesi çok mutlu etti beni..




Artık 2 dişli canavar oldu :))
Dün Osmanbey' de gezerken yine herkesin gözdesi oldu. Bakmadan geçmeyenler, bakıp dönüp tekrar gelenler, gözlerine inanamayanlar la dolu bir gezmeydi :)


Ahhh nasıl kaşınıyor dişleri..


Rabbim! Sen yoktan var edensin. Herşeyi gören, bilen ve sahibimizsin.. Sen bizleri iyi ve doğru yoldan ayırma, kalplerimize sevgi ve merhamet ver... Amin

21 yorum:

  1. Mısır Patlağı :) Says:

    Aynı günde patlattılar : )

    Bizimkide harika tırtıklar bede 2 dene :)

    Aynen gece uyanmaların sebebi buymuş Allaha Şükür :) Bundan sonra rahatlıycaz inş. Mujjuka .

  2. Ayça Says:

    Canım yaa çok sevindim ve şaşırdım :))
    haydi hayırlısı

  3. Adsız Says:

    Hem Tonguc'a hem de Nazli Berra'ya 41 bucuk kere masaallah :)) Lutfen dua edin arkadaslar, insaallah biz de tez vakitte hayirlisiyla cikaralim su disleri.

    Bir de cidden boyle aniden mi oluyor bu dis patlamalari? Gorunurde bir habercisi falan olmuyor mu? Ali Kerem'in alt damak hala puruzsuz ve ben surecin neresindeyiz diye ciddi ciddi merak etmeye basladim. Annelik iste, insan merak etmekten alikoyamiyor kendini :)

    Sevgiler,
    Ayse Sule

    PS: Sevgili Ayca ve Yildiz, bir onceki yazismalarda sarfettiginiz guzel sozler icin cok tesekkurler :) Sizin husnu zanlarinizi bir de benim dogum sonrasi kahrimi ceken esime sormak lazim :)) Adamcagiz benim tatsiz ve gucsuz zamanlarda az cilemi cekmedi cunku... Allah ondan da, onun gibi kotu gun dostu tum beylerden de razi olsun...

  4. Ayça Says:

    teşekkürler Ayşe Şule, darısı keremin başına :) söylenen sözlerin hepsini hakediyorsun kendine hakszlık etme. Eşlere gelince, olsun o kadar :))

    geçen ay kontrolünde dr. bütün dişlerin yerleri belli demişti gerçektende öyleydi. Ağzına baktığında her dişin şeklini yerini görüyorsun. Son zamnalrda sana yazmıştım hatırlarsan sürekli uyanıyor aç değilken bile diye ve huzursuzlanıyordu.
    4-5 gün oluyor alt dişlerinin kabardığını gördüm. ÇArşamba gecesi uykusuz bir geceyle patlatmış bizimki meğerse. Dün bakınca görmüş oldum. Dün gece sadece 1 kere uyandı bu gün uykularını tam uyudu. herşey güzel yani. maşallah :))
    Kereminde yakındır bir hafta 10 güne çıkar :)

  5. Kuaybe Says:

    Tonguç paşanın dişleri hayırlı olsun.. Darısı Kerem'in başına..

    Ayşe Şule, blog istiyoruz :))
    Biz de seni okumak, sana ulaşabilmek istiyoruz..

    Bir de gidip Nazlı tombikinin dişlerini kutlayalım :))

  6. Adsız Says:

    Cok sagol Ayca'cim, insaallah ben de yakinda dis kavugunu dolduran haberlerle karsiniza cikarim :)

    Sevgiler,
    Ayse Sule

  7. aybike Says:

    Merhabalar;mısır patlağını keşfetmemle birlikte nazlıdan sonra ilk Tonguç Bebek karşıma çıktı.O günden beri takip ediyorum.Allah bağışlasın çoook tatlı maşallah.Dişleriniz hayırlı olsun.Hiç çürümemeleri dileğiyle..

  8. aybike Says:

    Yorum yazdım gönderilmedi sanırım.Acemi olunca zorluklar kaçınılmaz oluyor.Nazlı Berra dan sonra keşfettiğim 2.bebek Tonguç bey.Maşallah çook tatlı.Allah nazarlardan saklasın.Dişleriniz hayırlı olsun.Hiç çürümemeleri dileğiyle..

  9. Seyhan Says:

    Haberler süper,fotoğraflarda çok süper,Mavi gözleri ile uyumlu hırkasına bayıldım.
    Pazargünü için ben sana diyorum.Tonguç'u getir ben seni bulurum diye, nerede toplanmış bebek seven bir kalabalık görürsem o sensin işte:)

  10. Adsız Says:

    Maşallah maşallah Tonguç beyin dişlerine; anneciğinin güzel mamalarını yesin, kocaman, akıllı, hayırlı bir evlat olsun inşallah. Darısı bizim Keremin de başına:)
    Neslihan

  11. gül Says:

    maşallah maşallah herkes duymuş kutlamış biz geç kalmışız ayıp bize dişleriniz hayırlı olsun ne kadar erken çıktılar ,bu ara bütün bebekler ikişer çıkarıyor Rabbim en iyisini bilir

  12. AYSUN Says:

    OOO hayırlı olsun dişleri Tonguç'un:) Eee herkesin dönüp dönüp bakması çok normal... Süpper güzel bir bebek Tonguç. mAşallah...

  13. muko Says:

    hayırlı olsun dişlerinizzzz:)

    bakılmıyacak gibi mi maşaallah maşalaah çok tatlı,hırkası ile gözleri aynı renk.
    duanada aminnnnnnnnnnnn

  14. Esin Says:

    maaşallah yaaa.Ne kadar güzel gözleri var tongucun . Allahım nazarlardan saklasın. Dişlerde hayırlı olsun.Üst dişler çıkarken dikkat ,hakikaten çok zor bir süreç.Umarım tonguçta ömerin ki kadar zorlu olmaz...:)ikinizide ömerimle öptük...

  15. firdevs Says:

    :)) vatana millete hayirli ugurlu olsun efenim :))))

    insaallah kalan 18 dis bu kadar zor cikmaz :p

    sevgiler :))

  16. siyap Says:

    hayırlı uğurlu olsuuun.darısı bizim başımıza inşallah.ceren'in dişleri de 2 aydır çok kaşınıyor ama görünen bir şey yok daha :) tonguçcuk güzel güzel mamalar yer yeni dişleriyle inşallah.sevgileeer...

  17. mummy Says:

    Hadi gözünüz aydın hayırlı olsun güzel gözlü yakışıklının dişleri..Diğerleri daha eziyetsiz kolaycacık çıkar inşallah..Sağlıcakla..
    Esra

  18. pinar Says:

    ayça diş kaşınması ve onun yarattığı acıyı hafifleten kısa sürede olsa ağrıyı yok eden bir jel verdi doktor bize.Dentinox jel .etkisi 20 dakika günde 3 sefer yapabilirsin yemeklerden evvel ve uykudan evvel mesela.
    tabi yine de bunu doktoruna bir danış
    sevgiler

  19. Elif Says:

    Bizde damagimizi yardım ne zamna görünür bilginiz warmi

  20. Elif Says:

    Bizde damagimizi yardım ne zamna görünür bilginiz warmi

  21. Elif Says:

    Bizde yardik ne zamn görünür bginiz varmi