Yaşam Koçu Ton-Guç

Her gün evde yat yat, otur otur nereye kadar? Annemde hazır işe başlamışken, Bu işe bir el atma zamanı geldi de geçiyor çoktan..
Haydi kızlar hazırım, yaşam koçunuz olmaya geldim. Daha dingin bir hayat için haydi Hooopp eller yukarı!

Aman Allahım! Başımı duvarlara vurucam. Hala oturanlar var inanamıyorum..


Evet bakın, şimdi daha iyi yapıyorsunuz hareketleri, nasıl rahatladınız değil mi?
Şimdi biraz da yoga çalışması yapalım. Önce şu şekilde ayaklarımızı birleştiriyoruz, Bunu yaparken bacaklarımızı da hissediyoruz. Dokunun bakalım sizde hissediyor musunuz? Çok güzelllll, şimdi de beyninizi yoran düşünceleri ne yapacağınızı tarif edicem..



Bak şu işe yaaa.. dersi kaynatmaya çalışan tombul kızlar napıyor arkada. Hey sen! Sen, sen. ordaki şişşşttt sana söylüyorum.

Anneeee Hoşgeldinn. (yine mi sen? ne zaman geldin, niye geldin? biz iyiydik burda böyle kızlarla.)

Yok ben sana demedim tombul diye, der miyim hiç sen benim narin, ince ruhlu biricik annemsin.

Onlar rica etti de, ben de ondan yardımcı oluyodum, yoksa hiç eve kızları toplar mıyım anne ayıp ediyosun ama..

Oooohhhh bu günü de böyle atlattık. Şimdi uyku zamanı. Kızlar bekleyin yakında yine görüşeceğiz.. Kardan sonra :) Annem bi okula gitsin de, heheheeeh....



6 yorum:

  1. Adsız Says:

    yazdıkların nasılda uymuş fotoğraflara süpersin sen ya :) Beyaz bacaklarıda çok gösterme annesi, tombik tombik ısırasım geliyor

  2. firdevs Says:

    tonguc annen yokken ben de gelbilirmiyim size :p
    ay bu kuzuyu cok seviyorum ben yaa :)) bana Turkiye'deki yigenimi hatirlatiyor :) canim benim masaallah sana :)

  3. senem Says:

    Bu ne kadar yakisikli, guzel, mutlu, sagliki, enerjik bir bebek boyle. Masallah! Bayiliyorum Tonguc'un maceralarini okumaya!

  4. Mısır Patlağı :) Says:

    Ya ayça aslında tonguçla Nazlı ne kadarda benziyorlar İkiside bembeyas :)

    Dışarda yağan kar gibi , Pamuk gibi , Peynir gibi Yumuşacık bembeyas ...

    Bende uzun zamandır sizin bloğa bakıyorum Ama yorum yazmamıştım Bundan sonra her postta görüşmek dileğiyle :)

    Güzel ve Tatlı yorumun İçin teşekkür ederiis : )

    Öptük sizi sevgiler...

  5. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Canım ya maşallah berakallah diyelim önce:)hem yakışıklı hem karizmatik hem tombiş tombiş:)hani yanımda olsa nasıl seveceğim tahmin bile edemiyorum.Rabbim sana her işinde kolaylık versin.Hani sen işteyken bakacak çok teyzesi var:)Resimlerin yorumlarına da bayıldım.

  6. Ayça Says:

    Allah razı olsun hepinizden :)
    Firdevscim elin bo gelmesin gelirken Çikolatalı pasta al da gel :) seda havalar ısınınca tonguç sende o zaman :)