Gelsin sütler lıkır lıkır :)

Oohhhhh! patlat bi şişe daha anne..



Çok mu içtim ne :)


Kar tatili, evde 1 gün fazladan olmak, keyfimi biraz olsun yerine getirdi. İşe başlamak moral bozukluğu, yorgunluk yanında alışılmış düzeni de bozuyor, daha önce de belirttiğim gibi. Tonguç son günlerde gece uykularında sık sık uyanır oldu. Gündüzse hiç belli olmuyor bazen hiç uyumuyor bazen uyuyup hemen uyanıveriyor. Dün gece yanıma aldım belki beni özlüyordur belki kokumu duyarsa daha çok uyur diye gerçekten daha çok uyudu. Sabah 5 di sanıyorum uyandı, emip tekrar uyudu. Beraber koklaşa koklaşa uyuduk Minik kuşumla. Şu an yine uyuyor mesela. Yaklaşık 2,5 saattir. Bunun ilk 1 saati sürekli uyanarak ve mızıldanarak geçti.
-----<--<@
Yazıma kaldığım yerden devam edeyim. Tonguç uyudukça ancak yazabiliyorum. Şu an ikindi uykusunda saat 16:34.
Bu gün evdeydim ve herşey normal, eskisi gibiydi :) Anladım ki, Biz birbirimizden ayrılamıyoruz, ayrılık yaramıyor bize :)
Az önce, yarın da İstanbul'da okulların tatil olacağını öğrendim. İçimdeki "yuppiiiii" yi duyanlar vardır sanıyorum. Çok mutlu oldum gerçekten. Oğluşumla bir gün daha beraberiz. Ne mutlu bize :)
Doğumdan hemen sonra, bir görünüp bir kaçan, beni ağlata ağlata eritip bitiren "sütü yok, çocuk aç, doymadı, ağlıyor" diye kendimden nefret etmeme neden olan, "Saklambaç oynayan Süt" sorununu yaşamış, hatırladıkça da yüreği sızlayan bir anne olarak, birkaç günlük stresin ardından sütüm de büyük ölçüde azalma olduğunu, saklambaç oynuna geri döndüğümüzü üzülerek söylemek istiyorum. Ne olursa olsun hiç bir şey Tonguç'tan değerli değil. Ondan ayrı kalacak olsam da onun iyiliği ve gelişimi için sütsüz kalmaya razı olamam. Sırf bu yüzden kendimi üzmemeye söz verdim. Elimden geldiğince, daha rahat olmaya çalışacağım..
Yukarıda ki fotograflar, Tonguç biberondan süt içmiyor mu? denemesiydi. Babaanne içmediğini söylemişti. Ama görüldüğü üzere Tonguç mideye indiriyor sütleri :) Babaanneye naz yapmış anlaşılan.
Rabbim! Sen kimseyi bu soğukta evsiz barksız, aç susuz bırakma.. Verdiğin ve vermediğin herşey için Sana şükürler olsun

9 yorum:

  1. zehra Says:

    mutlu ,sagl�kl� ,huzurlu
    ,a�k dolu ,sevgi dolu
    cok guzel bir hafta
    diliyorumm

  2. Ayça Says:

    Teşekkür ederim zehra,, aynı dileklr bizden de sana olsun..

  3. Adsız Says:

    Merhabalar,

    Anne-ogul keyifli bir haftasonu ve kar tatili gecirmenize cok sevindim. Rabbim saglik, huzur ve sukurle gecirilecek nice guzel gunler nasip etsin... Bu arada, Tonguc ile hemen hemen ayni yasta olan (kulaga ne de hos geliyor bu yas lafi:)) benim bebis de, uyku ve diger konularda duzensiz ve huysuz bir doneme girdi. Sanirim artik ilgi ve oyuna her zamankinden daha cok ihtiyac duyuyorlar. Biz de onlarin hizla degisen ihtiyaclarina ayni hizla cevap veremeyince gecici sorunlar yasiyoruz. Rabbim baska sorun vermesin ve hepimize bu keyifli ve kutsal vazifeyi en iyi sekilde yapabilmeyi nasip etsin.
    Selam ve sevgilerimizle,
    Ayse Sule

  4. Ayça Says:

    Amin ve Teşekkürler Ayşe Şule :) hoşgeldin tekrar. haklısın bu günlerde oyunu da ilgiyi de daha çok ve bilinçli istiyorlar. Seni ve bebeğini öpüyoruz.

  5. firdevs Says:

    ayca benim buyuk oglum da asla baskasindan biberonla mama icmezdi ..
    birde fotolardan gordugum kadariyla tonguc yatarak iciyor sutunu . biberon verirken bu pozisyonda icirmek orta kulak iltihabina neden oluyormus , dikkat et canim ;) minik tonguc uzulmesin sonra :) dedigim gibi belkide zaten biliyorsundur bunu :p sadece foto icin bu pozisyonu kullanmissindir :)

    kendimi her seye karisan yasli nineler gibi hissettim :p

  6. Mısır Patlağı :) Says:

    Mavişim mavişim :)

    Maşallah yarasın yediğin İçtiklerin : )

    Tamda Okul başladı bir haftasonu tatil bitti derken böle sürprisler yaptığı İçin Sebepleri yaradana Şükrettttmeliyiss : )

    Eşimde erken geldi eve 1 saat gerçi 5 de geliyordu dün baktık 4 de kapı çaldı telaşşlandık kim geldiki dye aa bir baktık babişş sevindik :)

    Paylaşmak istedim ..


    Sevgiler...

  7. AYSUN Says:

    Ne güzel biberondan süt almaya başladı demek tonguç. Babanenin işi kolaylaşacak...

    Ahh keşke öğretmen olsam:) Bugün de tatilsiniz... Bizde de baba evde oynuyor Berk'le:)

  8. Pınarın Kulubesi Says:

    Ayça
    sütüm azaldı düşüncesini at kafandan. Böyle birşey yok. Sen üzerine gitmedikçe biran evvel eskiye döner herşey merak etme. Rahat ol, rahat ol, rahat ol.
    Süt yetmiyor sözlerini iyi bilirim. Her lohusaya söyleniyor galiba. Ama çok şükür bilgiliyiz de bunlara inanmıyoruz. Benim sütüm gayet yerinde olduğu halde aynı şeyler benim içinde söylendi, ama Tosun Paşam herkese gösterdi annesinin sütünün ne kadar çok yaradığını:) Annesi söylenene inansaydı hazır mamaya başlamıştı. Tonguç'a ve sana sevgilerimizi gönderiyoruz. Bol süt bol süt, kendine iyi bak, ben her sabah bal, süt ve cevizi kahvaltımdan eksik etmiyorum.

  9. Ayça Says:

    daha yeni yorum yazmaya fırsat bulabildim. Firdevscim bilmiyordum bundan sonra içirmem.
    mısır patlağı teşekkürler dileğin için. Kar tatili kesinlikle süpriz ve muhteşem oldu.
    Aysuncum neden öğretmen olamıyasın ki?
    Pınarcım teşekkür ederim sanada dediğinden beri bal ve ceviz yiyorum , şükür daha iyiyiz :)