Bir bakalım 6. ayımıza kaç gün kalmış?
7. ayda emeklesem, yazın yürümeye başlasam, yetişir mi acaba yaza kadar?


Tatil planı için çok mu erken oldu acaba? Şöyle annem- babamla bi tatile çıksak, kumdan kaleler yapsam, denize girip çıksam fena mı olur? Ama o zamana kadar yürümeyi hayal ediyorum. Kucakta tatil olmaz ki ama dimi?


Bi bakim şu takvime tekrar, yanlış hesap yapmıyayım sonra..

Yok yok, yanlış değil tekrar saydım Martta 6 ay Haziranda 9 aylık oluyorum. Temmuzda daaaaaa 10 aylık :) Allahım nolur o zamana kadar yürümeyi öğreneyim de yazın denize tek başıma gidebileyim..


Ahhh ahhh hayali bile güzel tatilin. Deniz kum ve güneş :)

Zaman yönetimi önemli bişeydir anne, siz bunu büyükler olarak tam beceremiyorsunuz ama bak ben her gün aynı saatte uyanarak ve acıkarak size bunu öğretmeye çalışıyorum.



8 yorum:

  1. Kuaybe Says:

    Zaman yönetimi konusunda usta olduklarına katılıyorum.. Her sabah sekizi beş geçti mi Yusufcuk alarmı çalar bizim evde :))

  2. Mısır Patlağı :) Says:

    Ayy nazlıda aynı hayallerle yanıp tutuşuyor valla:)

    İnş. Yaşına girmeden yürürler çok sevimli oluyorlar :)

  3. Adsız Says:

    Tonguc'cugum sen bu gidisle masaallah planladigindan bile erken yurursun. Annen baban bir sabah kalktiklarinda seni valizini toplamis, gunes gozluklerini ve Hawai tisortunu giymis bir halde bulurlarsa hic sasmam :))Bizim buralar biraz soguk ama Hawai'ye giderken yol uzerinde mola vermek istersen bekleriz tamam mi canisi? Hem Ali Kerem ile de tanisir, hatta belki de birlikte yola devam etme karari alirsiniz.

    Tombik yanaklarindan cok opuyoruz.
    Sevgiler,
    Ayse Sule

  4. ahmetselimveannesi Says:

    resımler ve alttakı yazılar super uymus :)

    bebısını opuyorum canım
    selamlar

  5. Adsız Says:

    Tonguc'cugum, senin zaman yonetimi dersine bizim Ali Kerem soyle bir katkida bulunmak istiyor: Aman sen sakin ozenme ama bizim oglan anne sutunu maalesef artik biberonla iciyor:( Annesi bu duruma cok uzulse de, oglunun bu sayede gelistirdigi "az zamanda cok is yapma" tekniklerine sevinip teselli buluyor. Soyle ki, bizimki ne zaman bezini degistirmek icin altini acsam, illa ki biberonuyla sutunu icmek, bir yandan da annesinin "aferin benim ogluma, bir tanedir benim oglum gibi" iltifatlarini duymak istiyor. Senin anlayacagin, sanki benzin istasyonuna ugramis arac misali hem depoyu dolduruyor, hem de yikama yaglama yaptiriyor kerata:))

    Hadi bakalim daha neler gorup ogrenecegiz sizlerden ...

    Sevgiyle,
    Ayse Sule & Ali Kerem

  6. Ayça Says:

    Kuaybe çok haklısın kurulmuş saat gibiler ve hiç şaşmıyorlar.

    Mısır patlağı bende yaz için dua ediyorum..

    Ayşe Şule, bayıldım Eli kereme :) görmek de nsip olur inşallah, ve inşallah tonguçla da arkadaş olurlar..

    Ahmet Selimin annesi sana da çoook Teşekkürler :)

  7. Adsız Says:

    Sevgili Ayca,

    Ben de cok isterim bizimkilerin tanisip arkadas olmalarini. Kimbilir belki bu yaz Turkiye'ye gelebilirsek o zaman haberlesiriz.

    Not: Var ya, bizimkilere Pinar'in sevimli oglusu Can da katilirsa, artik olacaklari dusunemiyorum; Biri sarisin, biri kumral, biri de cekik gozlu uc yakisiklidan yeni bir Charlie'nin Melekleri dizisi cikar, ama bu sefer Baby Boys versiyonundan tabii ki :)

    Cok selamlar,
    Ayse Sule

  8. Ayça Says:

    :) Güzel olur tabi Türkiyeye gelirseniz bekleriz..