Foto Tonguç :)

Ayıcık, çıngırak elime tutuşturup duruyolar. Sıkıldım artık anlayan yok ki beni.
Hayata yeni heyecanlar gerek anne, hep aynı monotonlukta yaşanmaz ki..

Biliyordum, bunun bir gün olacağını biliyordum. Yaşasın :)
Annem evde yok, cameranın kablosunu da burda unutmuş, vakit eğlence zamanı demektir hihiihih :)

Bunun neresi nereye takılıyo yaaa :0

Şu sarı renk sanırım tv ye takılıyor bi denesem mi acaba?

amaaaannn neyse ne. Ben önce birkaç çekim yapayım da sonra olmazsa babama söylerim o halleder nasılsa :) Şu köşeye koyup otomatik çekim mi yapsam acaba? Profilden nasıl görünürüm?

Yok ama orda olmadı. Nereye koysam makinayı karar veremedim ? En yakışıklı nerden görünürüm bilmiyorum ki? Bir dakka ya bunu nasıl çalıştırıyosun annem gelecek ben hala oyalanıyorum?


El ayarını yaptık, ışık da tamam. O halde başlayalım çekmeye...

Süper mişşşşşş :)

O ne? Yine kapıda annem.. Ya ben bir kerede yakalanmadan yaramazlık yapamıcak mıyım?

2 yorum:

  1. Adsız Says:

    Gördüğüm en yakışıklı kameram bu olsa gerek :)

  2. Ayça Says:

    Canım teşekkür ederiz :)