İş Başı



İşe başlamama sayılı günler kala içimde garip bir burukluk hissediyorum ama tam tarifini bilmiyorum. Doğuma giderkende böyleydim, ne hissettiğimi tam olarak bilmiyordum. İçimde her duygudan hem vardı hem de yoktu. Seslenince cevap veren ama aranmadığında yok sanılan duygular. Mutsuz değildim ama mutlu da sayılmazdım. Birbirinin zıttı, aynı anda aynı yerde bulunamayacak bütün bu duygular yüreğimin bir köşesinde duruyor ve uzaktan benim kendimi seyrettiğim gibi beni seyrediyorlardı. Şu an yine öyleyim, tek fark sen artık sadece içimi değil tüm dünyamı kaplıyorsun..
Çok değil sadece 4,5 aydır seninle elele, yüzyüze ve gönül gönüle beraberiz. İçimde kıpırdanışı hissetmek bambaşkaydı, sen yanımdayken (annelik) bambaşka. Seni kucağıma aldığım ilk an, seni emzirdiğim ilk dakikalar, bana baktığında, yüzünde açan o ilk gülüş ve daha bir çok ilkleri hep seninle yaşadım bebeğim. Minicik ellerin, pamuk teninle, dolu sandığım tüm dünyamı bir anda eline geçirip sarıverdin. Sen öyle çoktun ki...


Pazartesi okula geri dönüyorum ama İstiyor muyum? Kesinlikle HAYIR! Öğleye kadar bile olsa, seni bırakıp gitmek ya da sensiz olmak istemiyorum. Aklım sende kalacak, seni çok özleyeceğim. Ben yokken neler yapacaksın kim bilir? Sende beni özler misin acaba?

Seni Çok Seviyorum.. Bunu hiç unutma olur mu?

Rabbim! Sen dermansız dert verme. Üzülüp durduğum için beni affet Nolur :( Sen sağlıklı ve hayırlı bir ömür ver Tonguç'a ve bütün bebeklere.

5 yorum:

  1. Adsız Says:

    ayçacım öncelikle kendini şuçlu görme affedilecek bişey hissetmiyorsun çünkü...
    sen annesin şu an bu duygular normal
    o da seni arayacak inan
    çünkü bizim farkımızdalar
    her ne kadar diğer fertlerde iyi baksalarda bizi fark ettiklerinde bunu çok açık belli ediyorlar
    seni çok özlüycek annesi
    üzülme lütfen
    hayırlı olsun umarım gönlünce bu yılı tamamlarsın
    darısı bana
    iyi yanından düşün-yarım gün....
    ya tam gün olsaydı
    ya cts.de olsaydı
    ya eve geç gelseydin
    bence kısa sürede güzel bir programla herşeyi yola kor ve herkese yetişirsin
    ve amin Rabbim hepsine sağlık,uzun ömür versin
    öptüm
    yıldız

  2. Seyhan Says:

    Selam Ayça

    Sen şanslı çalışan annelerdensin bunu düşün ya 9-18 çalışsaydın en azında öğlene kadarmış bak. olaylara pozitif açıdan yaklaş sen işteyken kim bakacak Tonguç'a merak ettim?
    Bana hep moral verip moralini yüksek tut diyorsun ya bende sana diyorum şimi özlemekte çok güzel bir şey ikiniz içinde değişik bir deneyim olacak.

  3. Ayça Says:

    Teşekkürler Yıldız ve Pıtırcık :) İstemeyerek de olsa başlıyacağım bakalım.Rabbim böye tatlı ayrılıklar versin diye dua ederek..

  4. Adsız Says:

    merhaba ayça senin için zor ama daha zor durumda olanları düşünüp Allaha nekadar şükretsen...Allah yardımcın olsun zaman geçtikçe bu düşündüklerine güleceksin hepimiz böyle değilmiyiz sonra neden bu kadar üzülmüşüz diye söyleniriz senin de dediğin gibi hep böyle tatlı ayrılıklar için üzülmek umuduyla

  5. Ayça Says:

    Teşekkür ederim Yorumlayan Hanım :) Allah raz olsun..

    Pıtırcık çok özür dilerim canım sorunu unutmuşum, Tonguç2a babaannesi bakacak..