Koş Ayça Koş :)

Zil çaldı, okul bitti, evdeyim. Dersten sıkılan, zaman geçse diye dua eden öğrenciler gibiydim bu gün. Saniyeler yıl gibi geldi. İlk defa girdiğim 4 sınıf ve geçen yıldan 3 sınıfım var. 20 saat ders almayı planlarken malesef 28 saat alacağım. Ders programı haftaya değişecekmiş o yüzden ben, benim yerime, geçen dönem derslere giren, görevlendirme öğretmenin ders programına uymak zorunda kaldım. 3. tenefüsün sonunda koşa koşa eve geldim. Oğlum acıkmış beni bekliyordu :) Emzirdim. Koşa koşa bu seferde okula gittim. 6. ders sonunda yine aynı koşturmaca. Yorucu oluyor, her ne kadar ev yakın olsa da. Geldiğimde Tonguç kucaktaydı :) gittim geldim yine kucakta :) daha gün değerlendirmesi yapamadık babaanneyle. Tonguç, ya hiç durmadı babaanne pışpışlayıp durdu, ya da babaanne diğer torunundan kalma alışkanlıkla, kucaktan indiremiyor torununu, bilemiyorum.
Ona hep sevgiyle yaklaşacak bir gönüllü bakıcısı (babaannesi) olduğu için Tonguç çok şanslı. Canının parçası, Yavrusunun yavrusuna baktığı, tatlı mı tatlı maviş gözlü torununu bütün gün doyasıya sevebileceği için de babaanne çok şanslı :)

Her bayanın, evinde üreterek ya da iş yerinde çlışarak, çalışması gerektiğini düşünen ve savunan ben, her annenin, çocuğu en az 3 -4 yaşına gelene kadar çalışmaması gerektiğine karar verdim :) Bu kararın kendim için en doğrusu olduğuna karar verdim. Başka anneleri bilemem.

Dün, bu günü düşünerek uykusuz kaldım. Tonguç'u az önce emzirdim ve beşiğinde sallıyorum, sanıyorum daldı. Bende o uyurken uyusam iyi olacak.. Okul günümü, fırsatım olursa sonra yazarım.

Rabbim! Sen bütün öğrencilere zihin açıklığı, bizlere de sabır ve merhamet ver :)) Aminnn

4 yorum:

  1. AYSUN Says:

    Aaa sen öğretmenmiydin Ayçacım? Bak yine de şanslısın. Evin okula yakınmış ve arada gidip oğlunu görebileceksin. Ne büyük bir şans bu...

    Vee babanenin bakacak olması da büyük şans. Güvenebileceğin birisi bakacak yavruya. Sakın kendini üzme. O seni çok seviyor eminim...

  2. ahmetselimveannesi Says:

    ilk zamanlar eminim alısmak duzenı oturtmak zor olacaktır ama babaannenın bakıyor olması cok guzel. Allah yardımcınız olsun.

  3. Adsız Says:

    selam ayça
    annemde kızımı yavrumun yavrusu diye seviyor,sendende aynını duyunca hoşuma gitti
    kucaktan indirmiyorlar emin ol
    bende bazendışarı çıkmak için bıraktığımda çıkarken zaten kucakta oluyor,geldiğimde eğer uyumuyorsa yine aynı sahne-sanırım büyük haz alıyorlar-
    bahaneleride çok özlüyorlarmış
    haklılar elbette ama biz yalnız kalınca ve azcık dinlenmek isteyince olmuyoki dimi
    neyse Allah yokluklarını aratmasın
    bugün daha bi iyi gitmiştir heralde düne göre
    5 gün okulun varmı
    lise sonlarda varmı sınıflarının arasında
    TONGUÇ PAŞA seni ilk gördüğünde ne yaptı eminim doyasıya emmiş sonrada bıyık altı gülmeye başlamıştır
    inş.ilerki günlerde sağlıkla büyürler,onlarla yazın gezeriz,oynarız,belki tanışır arkadaş olurlar bellimi olur
    ALLAH HERKESİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN VE DE ÇOK AMA ÇOK KOLAY GELSİN...
    sevgiler yıldız

  4. Ayça Says:

    Teşekkür ederim HEPİNİZE :)
    Aysun ben Matematik Öğretmeniyim sanırım seninde eşin öğretmen.

    Ahmet Selim ve annesine ayrıca ziyeret için teşekkür ederiz ilk defa tanışıyoruz sizinle galiba, memnun oldum.

    Yıldız haklısın büyükler konusunda sözüm yok. İnşallah tanışırız :)