A' Aaaaa !

Sokaktan Geçen Kız Yanındaki kızı dürter : Aaaaa Gözlere Bakkk! şuna baksana yaaa! Kartpostal gibi inanamıyorum yaaaa :)

Resimlerini koyacağıma söz verdiğim, adını bile bilmediğim mağaza çalışanı ve Tonguç :)


Son 3 gündür dışarı çıkıyoruz Tonguç'la. Aslında karın tipinin yağmurun olmadığı her gün dışardayız da diyebilirim. Bu gün de hem güneşi ziyan etmeyelim, hem de karın bize tertemiz bıraktığı mis havayı içimize çekelim diye çıktık dışarı.
Bu gezmeler ikimize de iyi geliyor :)


Dün okuldan arkadaşım Zuhal bize eşlik etti sağolsun, bu günde Tonguç'un babaannesi. Zuhalcim Tonguç'a bakma konusunda çok istekliydi, sen gez ben bakarım dedi, bende vitrin, mağaza gezdim gördüm beğedim ama almadım :)


Eskiden uyusun diye dışarı çıkardığım güzel oğlum, şimdilerde şarkılar söyleyerek ya da onunla konuşup, onu sevenlere gülücük atarak, kendince sözlerle karşılık vererek yapıyor gezintisini.
------<---<-@
Yolda yürürken kendimi meşhur bir popçunun menejeri gibi hissediyorum, Allahım bir ilgi, bir ilgi Tonguç' a anlatamam. Her girdiğimiz mağaza da, asansör de, sokakta, markette.. Kimi görsek ya yanımızdan geçerken durup seviyorlar ya da dönüp yanımıza gelip bakışıp öyle gidiyorlar. Tonguç da hayli memnun bu ilgiden gülücüklerii esirgemiyor kimseden :) Bir ara fırsat bulursam sokak diyaloglarını yazmak isterim.

Reklamlarda neden bu kadar çok çocuk oyuncu seçtiklerinmi şimdi daha iyi anlıyorum :)

-----<--<-@
Sanırım yazmayı unuttum ve geriye dönüp okumadıım için hatırlamıyorum. Dr yere bir battaniye onun üzerine de bir örtü serip Tongç'u serbest bırakmamı söylemişti, bırak yatsın yuvarlansın dedi :)

Bir de Vitamin olarak sadece devit-3 den 4 damla verdi. Vitamin kullananları duyuyorum arkadaşlardan ama bize verilmedi. Çok da üzülmedim ne yalan söyliyeyim :)


Unutmadan benden de bir tavsiye yeni başlıyacak olanlara, lütfen ilk defa verdiğiniz bir yiyeceği 3 gün üstüste verin ve onun dışında 3 gün boyunca farklı olarak başka bir şey vermeyin. Bunu her yeni yiyecek için uygulayın. Hem alerjisinin oup olmadığını anlarsınız hem de ilerde bağırsak problemi yaşamaz yavrunuz.


Rabbim! Yağmurun toprağa getirdiği bereket getirdiği gibi, bizi de eşimize, dostumuza, sevdiklerimize bereketli ve hayırlı eyle... Amin

7 yorum:

  1. firdevs Says:

    ayca'cim :) gozun aydin olsun canim :) tatil uzamis :) tonguc'la keyif yaparsiniz artikin :p

    haberi okuyunca ilk aklima sen geldin :) ve senin adina cook sevindim :)))

  2. firdevs Says:

    pardon yahu :p haberin tarihine bakmadan yorum yazdim :p haber 19 subata aitmis :p cook cook ozur dilerim canim :)

  3. AYSUN Says:

    evet evet kesinlikle bir battaniye yay ve rahat bırak yuvarlansın Tonguç:) çok işe yarıyor bu. Berk bütün yazı yerlerde geçrmişti:P

    Ayça yürümeye başlayınca sokaktakiler çok daha fazla ilgi gösteriyorlar:) Biz akşam oliviumda herkesle muhabbet ettik nerdeyse:P Yakında yemek katında bütün çalışanlar bizi tanıyacak:)

  4. Adsız Says:

    Merhabalar Ayca,

    Tonguc yine yikmis gecirmis ortaligi anlasilan. Sanirim bundan boyle, sizin maceralarinizi takip icin, gazetelerin yurttan haberler bolumune bakmam gerekecek :)

    Allah nazarlardan saklasin. Inan ben okurken endiseleniyorum yavrucak nazara gelecek diye. Yavrusunu kisin sogugundan korumak icin sicacik cicilere sarmalayan annesi; Tonguc'un 7 kat manevi zirhini da (Ayet-el Kursi) ihmal etme emi? Her attaya gitmeden once bir olcek tavsiye olunur, bizden soylemesi:)

    Bir de, genelde ic mekanlar disariya nazaran cok daha sicak olur. O yuzden acizane tavsiyem, alisveris merkezi vb. ic mekanlarda, tabii sen de uygun gorursen, Tonguc'u soooyle guzelce bir soy. Bak o zaman Tonguc'un kizlar nezdindeki rating'i nasil tavan yapiyor :))

    Selam ve sevgilerimizle,
    Ayse Sule

  5. Ayça Says:

    firdevscim sorun değil :)

    Ara ara zaten yatırıyordum ama bundan sonra periyodik olarak yapacağız bunu.. olivyuma gitmeyeli yıl oldu, güzel şeyler var mı bari? bizde atlayıp gelelim?

    Ayşe Şule, abla mı desem bilmiyorum adınla hitap etmem garip oluyor acaba?
    Yorumları bazen ancak okuyup onaylıyabiliyorum ve cevap yazmaya fırsatım olmayabiliyor. Geçen gün senin kendini anlatan yorumuna da cevap yazdım mesela ama üzerinden kaç gün geçti okudun mu bilmiyorum.
    Senin de dediğin gibi kapalı mekanlarda bizde soyuyoruz Tonguçu, ayrıca tavsiye için teşekkür ederim. bundan böyle eksik etmem. Nazardan bende korkuyorum ve inanıyorum.
    Bebeğinden yeni haberleri bekliyoruz sevgiler

  6. Adsız Says:

    Tuh keske yazmasaymisim yasimi; bosuna dememisler hanimlarin yas mevzuuna girmek tehlikeli ve sakincali diye :) Lutfen sadece adimi kullan Ayca, yoksa busbutun yasli hissedecegim kendimi:(

    Dun okudum gecen postuma verdigin cevabi, tesekkur ederim. Biz de seni, Tonguc'u ve blogunu ziyaret eden diger anneleri tanidigimiz icin cok mutluyuz. Teknolojinin hayatimiza getirdigi nadir guzelliklerden biri de bu sanirim. Daha ileri gider ve kendi blogumuzu acar miyiz bilemiyoruz ama sayet olursa ilk haber verip davet edeceklerimizdensiniz:)

    Bu arada, Ali Kerem de kucagimda, minik parmaklariyla birseyler yazmaya calisiyor, ama Q klavye oldugundan muradina eremiyor garibim:) Eeee, gurbette dogmus olsa da, sonucta Turkiyeli benim oglum, F klavye egilimi genlerinde var:))

    Sevgilerimizi yolluyor, iyi bir haftasonu diliyoruz.

    Ayse Sule

    Not: Bu mesaji ikinci yazisim. Birincisini, nasil yapip ettiysem kaybettim. Umarim bu yolunu bulur:)

  7. Pınarın Kulubesi Says:

    Ayça, yolda Tonguç'u görsem, ağzım açık kalır, önümde ki ilk direğe çarpardım heralde.
    Maşallah ona, gerçekten çok tatlı. Şimdiden keşfedilmeye hazır, bir tv yıldızı olmaya aday.