Bebek Kokusu

Yengem (amcamın hanımı) göndermiş bu şapkayı Tonguç' a. Ona da ayrıca teşekkür ederiz ellerine sağlık yengecim..





Oğlumuzun ilk oyuncağı bu top. Yumuşacık, renkli ve sesli. Dokunulduğunda "voinggg" yapıyor. Tonguç artık topunu tutuyor :)

Tonguç anneanneyle oynuyor,

Konuşuyor, gülüyor :)


Tonguç iyice büyüdü.. Bunu eski fotograflarına bakarken daha iyi görüyorum. Çok minik bir bebek değildi ama yine de şu hallerine bakınca ne kadar küçükmüş diyorum. Yanakları tombişleşti, incecik bacakları ele gelir oldu.Ve tabii koca bir göbüşü oldu :) Her gün biraz daha büyümeye devam ediyor. Kaç kg aldığını merak ediyorum haftaya inşallah öğrenicez. O büyüye dursun bebek kokusu hala aynı. Onu koklamayı çok seviyorum. Öyle güzel kokuyor ki.. Büyüdüğünde daha bir tatlı olacak belli ama bu kokuyu belki de hep özleyeceğim o yüzden şimdi keyfini çıkarıyorum. Doyasıya kokluyorum yavrumu.

Kaşları doğduğunda belli belirsizdi. Şu an biraz daha belirgin. Kirpikleri ise iyice uzadı. Uzun kirpikleri derin bakışları var oğluşumun :) Bir bakıyor gönül yakıyor yavru kuşum!Saçlarımızdaki konaklar ise oldukça azaldı haftada 3 kere karbonatlı zeytinyağı sürüp bekletiyoruz 1 saat banyodan önce. Yakında hiç kalmaycak inşallah.

2 yorum:

  1. Bir Hoş Seda imiş... Says:

    Çok şeker bir bebiş maşallah.Bebek kokusu kadar güzel bir koku yok bence bu dünyada hangi bebek olursa olsun bayılıyorum onları koklamaya:)Rabbim sağlıklı sıhatli bir bebek olmasını nasip etsin hep.sevgiler.

  2. Ayça Says:

    Teşekkürler Seda :)Allah razı olsun..