Uykum var. Uyumak İstemiyorum


Tonguç bu günlerde özellikle son bir haftadır uykusunu daha iyi belli ediyor. Müthiş bir huzursuzluk, tepinme, memnuniyetsizlik.. jestlerde eşlik ediyor bunlara göz kapakları ellerle kapatılmak istiyor, sol el kafasının arkasına konuyor vs.. Ama bunlar aniden oluyor. Birden bire ne olduğunuzu anlamıyorsunuz. Önce bir yeri mi acıdı bir şey mi oldu diye düşünüyosunuz yok hayır herşey normal. Karnı mı acıktı? hayır. Emmek bile istemiyor o zaman. Tek derdi uyumak hem de hemen. Sabırsız bir bebek bunu dizginlemek gerekecek sanıyorum ilerde.
Bazende öyle uykusu geliyor ki dayanamıyor bile ama uyumamak için de resmen direniyor.
Uykum var ama uyumak istemiyorum diyor sanki :)
Bu uyku problemine son günlerde daha bir artan gaz sancıları da eklenince bebeğim yerinde duramıyor :( en iyi pozisyon bir yastığın üstüne yüzüstü yatırıp totosuna vurmak. O zaman nispeten sakinleşiyor ve çoğu zaman uyuyor. Gündüz önemli değil de gece aklım onda kalıyor Allah korusun boğulur diye korkuyorum. O yüzden gece o şekilde uyusa bile dalınca yan çevirip uyutuyoruz.
Bu gün dayanamadı uykusuzluğa ve ilk defa erkenden uyudu. Bende, aslında o kadar işim olmasına rağmen bu boş vakte alışkın olmadığımdan ne yapacağımı şaşırdım. Ve hiç birşey yapamadım :) Yorgunluktan yoğunlaşamadım desem daha doğru olacak.
Yarın akşam Amcamın kızı Gülay'ın düğünü var. Biz gidemeyeceğiz Tonguç için. Annem ve Selim abim gidecek ayrıntıları ondan alırız artık. Ve tabi ki büyük gün yarın çünkü yarın Selim Dayı geliyor :) önce düğüne gidecekler ordan da bize gelecekler. Herhalde onlar geldiklerinde Tonguç uyumuş olur ya da sese uyanır bilemiyorum.

0 yorum: